LG Electronics Mobile planuje w 2008 r. w Europie sprzedać ponad 13,5 miliona telefonów. Oznacza to planowany 38 % wzrost sprzedaży w regionie europejskim. Celem LG jest również zwiększenie udziału w rynku europejskim do 10%, przy jednoczesnym wzmocnieniu obecności w segmencie 3G i umocnieniu wizerunku LG jako marki premium. LG Electronics Mobile Communications Company (LG) osiągnęła w Europie w 2007 r. łączną sprzedaż 9,8 miliona urządzeń z segmentu telefonii komórkowej na kwotę 1,86 miliarda USD, co oznacza 36-procentowy wzrost w porównaniu do 2006 r.
Firma postawiła sobie za cel znalezienie się w ścisłej czołówce producentów najwyższej klasy telefonów 3G i będzie pozycjonować się jako kluczowy producent luksusowych, zaawansowanych telefonów obsługujących telewizję komórkową i Internet.
LG podało także, że w ciągu pierwszych dziesięciu tygodni od wprowadzenia LG Viewty na rynek europejski sprzedano ponad 600 000 telefonów. Aktualnie każdego dnia telefony te znajdują 10 000 nowych nabywców w Europie.
Globalnie dział telefonów komórkowych w IV kw. zwiększył sprzedaż do 3.2 mld dolarów (o 12.2% więcej niż rok wcześniej). Sprzedaż telefonów osiągnęła poziom 23.7 mln sztuk. Marża operacyjna działu komórkowego wynosi 8.8%.
mSklep.pl – Twój internetowy sklep z telefonami i akcesoriami. Nowości, promocje, wyprzedaże. |