LG chce być w Europie marką premium na rynku telefonów

Newsy
Żródło: LG Electronics
Opinie: 7

LG Electronics Mobile planuje w 2008 r. w Europie sprzedać ponad 13,5 miliona telefonów.  Oznacza to planowany 38 % wzrost sprzedaży w regionie europejskim. Celem LG jest również zwiększenie udziału w rynku europejskim do 10%, przy jednoczesnym wzmocnieniu obecności w segmencie 3G i umocnieniu wizerunku LG jako marki premium. LG Electronics Mobile Communications Company (LG) osiągnęła w Europie w 2007 r. łączną sprzedaż 9,8 miliona urządzeń z segmentu telefonii komórkowej na kwotę 1,86 miliarda USD, co oznacza 36-procentowy wzrost w porównaniu do 2006 r.

Firma postawiła sobie za cel znalezienie się w ścisłej czołówce producentów najwyższej klasy telefonów 3G i będzie pozycjonować się jako kluczowy producent luksusowych, zaawansowanych telefonów obsługujących telewizję komórkową i Internet.

LG podało także, że w ciągu pierwszych dziesięciu tygodni od wprowadzenia LG Viewty na rynek europejski sprzedano ponad 600 000 telefonów. Aktualnie każdego dnia telefony te znajdują 10 000 nowych nabywców w Europie.

Globalnie dział telefonów komórkowych w IV kw. zwiększył sprzedaż do 3.2 mld dolarów (o 12.2% więcej niż rok wcześniej). Sprzedaż telefonów osiągnęła poziom 23.7 mln sztuk. Marża operacyjna działu komórkowego wynosi 8.8%.

mSklep.pl – Twój internetowy sklep z telefonami i akcesoriami. Nowości, promocje, wyprzedaże.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pablo pisze: 2008-02-07 23:25
    chciec to sobie moga,ale nie dorastaja do pient noki se i samsungowi
    0
  • Users Avatars Mini
    kamilo pisze: 2008-02-08 12:28
    Ja tam lubie LG za to ze wprowadzaja na rynek duzo nowych i dobrych telefonow, ja sam mam do miesiaca Viewty z ktorego jestem bardzo zadowolony. Oby tylko tak dalej!!
    0
  • Users Avatars Mini
    max pisze: 2008-02-09 00:33
    pablo* oj to chyba mało LG widziałeś ;) Obecnie samsung i LG to firmy których dotychczasowi powinni się bać. Owszem nadal w polsce panuje nigdzie na świecie nie rozumiany kult Nokii.
    0
  • Users Avatars Mini
    tagin pisze: 2008-02-09 12:38
    ja też uważam ze dzięki tej marce wiele sie zmieniło na telefonicznym rynku i moim zdaniem to są jak najbardziej korzystne zmiany, przed wszystkim wejście w sektor smatfonów jest moim zdaniem świetnym posunięciem, to jest przyszłość telefonii, ja jakiś czas temu miałem niebywała przyjemność obsługiwać KS20 i uważam ze to jeden z lepszych smartfonów na rynku, a nie długo będzie mój:D
    0
  • Users Avatars Mini
    wysior pisze: 2008-02-09 17:21
    W budowaniu wizerunku "marki premium" niewątpliwie bardzo sprzyja rozdawanie przez Erę zestawów tak tak z KG 130 - dzięki temu telefonowi wielu potencjalnych klientów będzie mogło zetknąć się z tym producentem po raz pierwszy i skutecznie się zrazić... W mojej ocenie, wyczytane powyżej intencje speców od marketingu LG mają się nijak do aktualnej polityki tego producenta na polskim rynku - chyba że kreowanie marki premium dotyczy europy zachodniej, a nie rynków wschodnich w tym Polski i Rosji
    0
  • Users Avatars Mini
    model-1 pisze: 2008-02-09 19:07
    Od tego czy LG spełni swoje oczekiwania zależy tylko i wyłącznie to czy będą nadążać za nowościami i przede wszystkim muszą bywać nieraz z nowościami i to znaczącymi wcześniej od innych producentów. O cenie już nie wspomnę.
    0
  • Users Avatars Mini
    jacyk pisze: 2008-02-11 12:35
    LG naprawde ostatnio sporo robi, wprowadzili dwa godne uwago telefony Viewty i Ks20, to juz nie jest byle co, sa porzadne, parametry maja spoko i wydaje mi sie ze LG nie ma problemow z tym zeby dogonic konkurencje w moim odczuciu czesto ja wyprzedza.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: