Od sierpnia br. LG Electronics sprzedało na polskim rynku ponad 30 tys. komórek. W przyszłym roku koreański koncern planuje sprzedaż kilkunastokrotnie większą — nawet do pół miliona aparatów. Chce bowiem oferować komórki klientom wszystkich trzech operatorów. Firma finalizuje obecnie negocjacje z Plusem. Wcześniej LG pozyskało Erę i Ideę. Producent planuje zdobycie w przyszłym roku 5 % udziału w rynku.
LG chce, by jego aparaty pojawiły się w zestawach startowych prepaid. Zachęca też polskich operatorów do zakupów komórek UMTS. Chwali się, że w tym segmencie rynku jest światowym liderem. LGE kusi sieci, oferując modele na zasadzie wyłączności (nie będą one dostępne u konkurenta). Firma ostrożnie przygląda się także nowoczesnym kanałom sprzedaży, np. marketom z elektroniką, ale tak naprawdę to stawia przede wszystkim na współpracę z operatorami.