LG miało w 2006 r. 2‚5 % udziału w polskim rynku telefonów komórkowych. Firma planuje dynamicznie go zwiększać. "Zakładam‚ że na koniec 2007 r. nasz rynkowy udział sięgnie 4 - 5 %, a w przyszłym roku 8 - 9 %" - mówi Grzegorz Kania odpowiedzialny w LG za dział telefonów komórkowych. Gdyby plan udało się zrealizować‚ to w tym roku LG sprzedałoby co najmniej 400 tys. komórek.
"Zwiększyliśmy z siedmiu do 11 liczbę regionalnych przedstawicieli LG. Nasze telefony są w magazynach operatorów‚ ale brakowało ich na półkach sprzedawców usług. To się teraz zmienia" - omawia strategię Grzegorz Kania (około 90 proc. telefonów komórkowych w Polsce sprzedają razem ze swoimi usługami operatorzy komórkowi). LG chce aktywniej niż do tej pory promować własne produkty. Budżet reklamowy ma wzrosnąć‚ ale LG nie chce mówić o żadnych kwotach. Te wszystkie działania mają dać LG czwarte miejsce w rankingu producentów na polskim rynku.