LG Electronics w przyszłym roku chce mieć 5 % rynku telefonów komórkowych w Polsce. Telefony LG dostępne są w sieci dealerskiej Ery. Na przełomie III i IV kwartału pewnie pojawią w sieciach pozostałych operatorów.
"Postaramy się zbudować świadomość marki w segmencie GSM, następnie przez różne działania promocyjno-marketingowe będziemy informować konsumentów o ofercie i korzyściach z wyboru telefonów LG" — zapowiada Marcin Forbert, GSM Sales Team Manager w LG Electronics (LGE).
Koreańska firma prowadzi obecnie kampanię wizerunkową, czym jednocześnie wspomaga promocyjną ofertę Ery. LGE chce sprzedawać telefony wyłącznie poprzez dealerów operatorów sieci komórkowych.
"Nieśmiałe próby sprzedaży aparatów na wolnym rynku są zwiastunem przyszłych zmian, lecz na razie to margines rynku. W przyszłości nie wykluczamy sprzedaży poza kanałem operatorskim" — tłumaczy Marcin Forbert.