24-procentowa świadomość marki i pierwsze miejsce w rankingu najlepiej rozpoznawalnych brandów to wyniki, jakie LG Electronics osiągnęła w badaniu przeprowadzonym pod koniec 2002 roku przez firmę Interbrand.
LG Electronics okazała się być firmą z najlepiej rozpoznawalną marką w krajach regionu Azji i Pacyfiku. Wśród pokonanych znalazły się takie firmy jak Samsung Electronics (22%), Sony (Play Station), Sony Ericsson i Toyota
(16%). W badaniu uczestniczyły osoby odwiedzające opiniotwórcze serwisy internetowe poświęcone marce i jej promocji: brandchannel.com oraz interbrand.com.
Przyjazny wizerunek marki LG został osiągnięty dzięki intensywnym działaniom marketingowym w dziedzinie sportu i kultury. W przeszłości LG Electronics sponsorowała takie wydarzenia sportowe jak Mistrzostwa Świata w Krykieta, Puchar LG w Piłce Nożnej. LG angażuje się także w quizy i konkursy o charakterze edukacyjnym np. Academic Quiz, obecny w 7 krajach na całym świecie.