LG odświeża identyfikację wizualną - It’s All Possible.

Newsy
Opinie: 1

LG ogłosiło, że wprowadza nową identyfikację wizualną marki oraz dodatkowe hasło “It’s All Possible.” Hasło to będzie wykorzystywane równolegle z dotychczasowym hasłem Life’s Good. Taka komunikacja ma być dostępna we wszystkich rodzajach mediów. Debiut nowego hasła nastąpił dziś na Times Square w Nowym Jorku. Nowe hasło będzie także promować smartfon LG G2, który zostanie oficjalnie pokazany 7 sierpnia.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Ktoś pisze: 2013-08-01 14:49
    Może lepiej niech odświeżą firmware w swoich urządzeniach. Bo np. dla LG P895 VU oświadczyli, że nie będzie nic nowszego, niż Android 4.0.....bo za mało sprzedali w Polsce (i w Europie). Takim działaniem raczej nie zachęcają do dalszych zakupów.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: