LG Electronics we współpracy z amerykańską marką jubilerską REEDS Jewelers, wprowadzi na rynek limitowaną edycję smartwatcha LG Watch Urbane Luxe. Luxe ma obudowę ozdobioną 23-karatowym złotem, pasek ze skóry aligatora oraz obudowę lakierowaną na wysoki połysk. Smartwatch LG Watch Urbane Luxe zostanie wprowadzony do sprzedaży pod koniec października, a jego cena detaliczna wyniesie około 1200 dolarów.
Pasek LG Watch Urbane Luxe będzie wyposażony w zapięcie bransoletowe, które zostało wynalezione przez Lousia Cartiera w 1910 roku. Wytwarzanie samego paska obejmuje 50 różnych etapów, pieczołowicie wykonywanych przez 30 doświadczonych kaletników. 23-karatowe złoto zastosowane w smartwatchu LG Watch Urbane Luxe jest wytrzymalsze oraz twardsze od 24-karatowego stosowanego w biżuterii, a także cięższe od 18-karatowego używanego tradycyjnie w luksusowych zegarkach.
Na każdym z 500 smartwatchy z limitowanej edycji zostanie wygrawerowany numer seryjny potwierdzający autentyczność. Przedsprzedaż zaczyna się w USA i na stronach firmy www.REEDS.com od końca sierpnia, a także w tradycyjnych sklepach REEDS Jewelers.
Zegarek ma być także pokazany na berlińskich targach IFA.