LG wprowadza zdalną pomoc techniczną dla smartfonów

Newsy
Żródło: LG Electronics
Opinie: 1

LG Electronics wprowadzi nowe usługi w zakresie zdalnej pomocy technicznej, dostępne dla posiadaczy smartfonów z systemem operacyjnym Android. Funkcja zdalnego połączenia (Remote Call) oraz zdalna aktualizacja oprogramowania FOTA (Firmware Over-the-Air) rozwiązania umożliwiające precyzyjne zdiagnozowanie problemów związanych z oprogramowaniem telefonu oraz instalowanie najnowszych uaktualnień systemu i aplikacji.

Modele smartfonów LG Swift Black (LG-P970)LG Swift 2X (LG-P990) zostaną jako pierwsze wyposażone w fabrycznie zainstalowaną funkcję zdalnego połączenia (ang. Remote Call), która umożliwia diagnostykę problemów technicznych na odległość — bez konieczności odwiedzania przez użytkownika punktu serwisowego. Aby aktywować tę usługę, wystarczy skontaktować się z biurem obsługi klienta LG, CIC (Customer Information Center). Za wiedzą i zgodą użytkownika, specjaliści z CIC uzyskają zdalny dostęp do jego smartfonu LG przez sieć 3G lub Wi-Fi.

Smartfony posiadać będą także funkcję ochrony prywatności, która uniemożliwi pracownikom CIC dostęp do folderów i aplikacji osobistych — takich jak poczta elektroniczna, wiadomości tekstowe, kalendarz czy galeria zdjęć — bez wyraźnej zgody właściciela telefonu.

System zdalnej aktualizacji FOTA oraz fabrycznie zainstalowane aplikacje FOTA pozwalają użytkownikom otrzymywać regularne powiadomienia o uaktualnieniach oprogramowania. Dzięki tej usłudze, posiadacze smartfonów mogą być na bieżąco z najnowszymi funkcjami, aplikacjami i aktualizacjami systemu operacyjnego Android bez konieczności podłączania telefonu do komputera czy wizyty w punkcie obsługi bądź w sklepie.

Nowe usługi zdalnej pomocy technicznej LG będą dostępne w Korei w maju. W pozostałych krajach zostaną one wprowadzone w drugiej połowie roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: