W związku z zakupem spółki Aster i rozpoczęciem procesu integracji, Liberty Global uwzględniło w raporcie kwartalnym za III kw. 2011 r. skonsolidowane wyniki UPC Polska oraz Aster. Na koniec trzeciego kwartału br. obie spółki miały łącznie 1 493 900 abonentów, którzy korzystali z 2 445 700 usług, w tym z 584 600 usług telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 Internetu oraz 336 100 telefonii. W zasięgu UPC i Aster znajduje się 2 608 300 gospodarstw domowych.
Dzięki długofalowym inwestycjom w innowacje, które w roku 2010 sięgnęły blisko 30% przychodów, UPC Polska systematycznie modernizuje sieć i rozwija usługi cyfrowe, wyznaczając na polskim rynku standardy w dziedzinie prędkości Internetu i nowoczesnej telewizji cyfrowej. We wrześniu UPC ponownie wzbogaciło portfolio, wprowadzając usługę Fiber Power 150 Mb/s – najszybszy Internet na rynku. Dzięki tym inwestycjom, w trzecim kwartale już 1,6 mln gospodarstw domowych w Polsce znalazło się w zasięgu sieci UPC, zmodernizowanej do standardu Docsis 3.0.
Trwająca integracja UPC Polska i Aster docelowo umożliwi kontynuację strategii inwestycyjnej UPC, osiągnięcie synergii i bardziej efektywny rozwój firmy, z korzyścią dla klientów. Sfinalizowany 16 września 2011 przez UPC Polska zakup spółki Aster jest początkiem koniecznej konsolidacji firm z rozdrobnionego segmentu komunikacji kablowej, co jest niezbędne w obliczu konkurencji z silniejszymi graczami o zasięgu ogólnopolskim.
Poland | Video | Internet | Telephony | ||||||||||
Homes Passed(1) | Two-way Homes Passed(2) | Customer Relationships(3) | Total RGUs(4) | Analog Cable Subscribers(5) | Digital Cable Subscribers(6) | DTH Subscribers(7) | MMDS Subscribers(8) | Total Video | Homes Serviceable(9) | Subscribers(10) | Homes Serviceable(11) | Subscribers(12) | |
2,608,300 | 2,455,300 | 1,493,900 | 2,445,700 | 774,800 | 584,600 | - | - | 1,359,400 | 2,455,300 | 750,200 | 2,442,900 | 336,100 |