Liczba klientów i usług UPC i Aster po III kw. 2011 r.

Newsy
Żródło: LIBERTY GLOBAL
Opinie: 0

W związku z zakupem spółki Aster i rozpoczęciem procesu integracji, Liberty Global uwzględniło w raporcie kwartalnym za III kw. 2011 r. skonsolidowane wyniki UPC Polska oraz Aster. Na koniec trzeciego kwartału br. obie spółki miały łącznie 1 493 900 abonentów, którzy korzystali z 2 445 700 usług, w tym z 584 600 usług telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 Internetu oraz 336 100 telefonii. W zasięgu UPC i Aster znajduje się 2 608 300 gospodarstw domowych.

Dzięki długofalowym inwestycjom w innowacje, które w roku 2010 sięgnęły blisko 30% przychodów, UPC Polska systematycznie modernizuje sieć i rozwija usługi cyfrowe, wyznaczając na polskim rynku standardy w dziedzinie prędkości Internetu i nowoczesnej telewizji cyfrowej. We wrześniu UPC ponownie wzbogaciło portfolio, wprowadzając usługę Fiber Power 150 Mb/s – najszybszy Internet na rynku. Dzięki tym inwestycjom, w trzecim kwartale już 1,6 mln gospodarstw domowych w Polsce znalazło się w zasięgu sieci UPC, zmodernizowanej do standardu Docsis 3.0.

Trwająca integracja UPC Polska i Aster docelowo umożliwi kontynuację strategii inwestycyjnej UPC, osiągnięcie synergii i bardziej efektywny rozwój firmy, z korzyścią dla klientów. Sfinalizowany 16 września 2011 przez UPC Polska zakup spółki Aster jest początkiem koniecznej konsolidacji firm z rozdrobnionego segmentu komunikacji kablowej, co jest niezbędne w obliczu konkurencji z silniejszymi graczami o zasięgu ogólnopolskim.

Poland             Video  Internet Telephony
Homes
Passed(1)
Two-way
Homes
Passed(2)
Customer
Relationships(3)
Total
RGUs(4)
Analog Cable
Subscribers(5)
Digital Cable
Subscribers(6)
DTH
Subscribers(7)
MMDS
Subscribers(8)
Total
Video
Homes
Serviceable(9)
Subscribers(10) Homes
Serviceable(11)
 Subscribers(12)
2,608,300 2,455,300 1,493,900 2,445,700 774,800 584,600 - - 1,359,400 2,455,300 750,200 2,442,900 336,100

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: