Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa promująca wprowadzone przez Cyfrowy Polsat 2 lipca br. nowe oferty telewizyjne z pakietem Polsat Sport Premium.
Nowy spot zachęca do wyboru oferty z dwoma kanałami Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 w jakości Super HD oraz czterema serwisami telewizyjnymi premium w systemie PPV bez dodatkowych opłat.
W ramach kampanii zaplanowano emisję spotów m.in. w Polsacie i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono nośniki outdoorowe, m.in. z wykorzystaniem formatów przy najczęściej uczęszczanych trasach, oraz działania online obejmujące m.in. serwisy horyzontalne, sportowe i social media.
Za pomysł kreatywny odpowiada agencja GREY Group, spot reżyserował Bartosz Prokopowicz. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.