Likwidacja 4 groszy i elektroniczna gwarancja w T-Mobile - list prezesa

Newsy
Opinie: 32
Adam Sawicki Prezes T-Mobile Polska

Prezes T-Mobile Polska przygotował specjalny list, w którym chwali się likwidacją opłaty 4 groszy za sprawdzenie konta prepaid oraz wprowadzeniem "elektronicznej gwarancji". Oto jego treść:

4 no more!

W momencie objęcia sterów T-Mobile Polska zapowiadałem, że będziemy zmieniać się z myślą o naszych klientach – skupimy się na usuwaniu tych elementów oferty, które nie są zgodne z ich oczekiwaniami oraz będziemy starali się jak najbardziej ułatwić im korzystanie z naszych usług. Dziś wprowadzamy pierwsze zmiany.

Zaczynamy od opłaty 4 groszy za sprawdzenie stanu konta. Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika.

To tylko początek pozytywnych zmian. Zgodnie z filozofią T-Mobile nie tylko staramy się, by nasze usługi były jak najprostsze i najbardziej przystępne, ale także poszukujemy nowych sposobów, by jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom korzystanie z telefonu i by uczynić ich życie prostszym.

Właśnie dlatego postanowiliśmy uruchomić rozwiązanie, jakiego nie ma żaden inny polski operator: „elektroniczną gwarancję”. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, Blackberry Limited, Samsung oraz Sony, zakupionego w naszym salonie, klienci T-Mobile będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu. Jeżeli telefon jest w naszej bazie danych, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z naszych systemów.
Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej.

Adam Sawicki
Prezes T-Mobile Polska

Opinie:

Opinie archiwalne (32):

Komentuj

Komentarze / 32

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Guakamole pisze: 2015-10-09 15:10
    Tak mi się wydaje, że to będzie początek pewnych zmian które pójdą na lepsze operatorowi. Jeszcze te 3 zł za RWK w prepaidach i jestem zadowolony :)
    -6
  • Users Avatars Mini
    User pisze: 2015-10-09 15:30
    Elektroniczna gwarancja jest w Play od ponad roku ! żadna rewelacja ! a 4 gr za sprawdzenie stanu konta to złodziejstwo nad złodziejstwem !
    13
  • Users Avatars Mini
    Ania pisze: 2015-10-09 15:50
    Przemyślane posunięcie. Likwidacja tej opłaty to dobry znak dla klientów. Jestem dobrej myśli :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    greg pisze: 2015-10-09 16:04
    a co myślą zwykli użytkownicy ? Prosimy ich o zdanie a nie pracowników Tmobile ....
    6
  • Users Avatars Mini
    Byłem Te pisze: 2015-10-09 16:21
    Wspomnicie moje słowa: rok, góra dwa i pomarańczowi obejmą opieką sieć magentowych :)
    -2
  • Users Avatars Mini
    Ja pisze: 2015-10-09 16:37
    Brawo za zmiany, choć niewielkie, to idą w dobrym kierunku. Czas najwyższy, by ktoś zapanował nad tą falą odpływu abonentów do konkurencji. Mistrzowskim posunięciem i strzałem w kolano była akcja "daj piątaka", po ktorej odeszła masa ludzi. Chyba ktoś się w końcu zorientował, że nie tedy droga na zwiększenie zysków.
    3
  • Users Avatars Mini
    Kry pisze: 2015-10-09 17:32
    Podsumowując :jako jedyny operator wprowadził opłatę za sprawdzenie stanu konta a teraz w świetle chwały zdejmuje ja może niech odda ta kasę i pokaże klasę.po prostu wiedzą ile mają aktywnych kart strata klienta robi swoje
    9
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2015-10-09 20:31
    Może niech pomyśli o 16 zł za wykonaną minutę (5 zł za odebraną) w strefie trzeciej roamingu. Biznes współpracujący ze wschodem boi się mieć t-mobila gdy w orangu to samo kosztuje 1,23/40 gr
    3
  • Users Avatars Mini
    elf pisze: 2015-10-09 20:42
    A kiedy wróci podwójne doładowanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart pisze: 2015-10-09 20:43
    tylko trzeba mieć w ofercie urządzenia Blackberry !
    -1
  • Users Avatars Mini
    ewel pisze: 2015-10-09 21:18
    W play już dawno jest elektroniczną gwarancja żadna nowość.... tak samo z reszta jak darmowe sprawdzanie stanu konta....bez rewelacji....
    1
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2015-10-09 22:07
    podobno znów mają wprowadzić te tzw pięciosekundówki jak za Ery... :O
    0
  • Users Avatars Mini
    dfresxcv pisze: 2015-10-10 10:05
    oni zrobili to co nasz ustępujący rząd. najpierw ludziom dowalili a teraz to wszystko odkręcają pod hasłem: liczycie się wy drodzy klienci, dzięki którym mamy wille i pensje po 70 tys zł/miesiąc
    3
  • Users Avatars Mini
    Pogromca gimbazy pisze: 2015-10-10 12:24
    5-cio sekundowki byly w Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    marian paździoch pisze: 2015-10-10 13:41
    w erze też, niedouczony pogromco :) zlikwidowano na wiosnę bodajże 2000 roku
    2
  • Users Avatars Mini
    J pisze: 2015-10-10 14:01
    powinni wprowdzić ponownie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2015-10-10 14:21
    Ale zaraz, momęcik ktoś chce mi powiedzieć że w roku 2015, w dobie nielimitowanego lte ktoś życzył sobie 4 gr za sprawdzenie stanu konta? żal...
    2
  • Users Avatars Mini
    ktosik pisze: 2015-10-11 07:41
    Konczy mi sie umowa i jakoś nie odczuwam tych zmian właściwie żadnych zmian. A najbardziej mnie luzuje w abonamentach " dziś tylko tyle a później tyle-czyli drożej".Nie wiem czy zostane w tej sieci...Pozdrawiam i życzę prezesowi kolejnych zmian oby na dobre...
    2
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2015-10-11 08:34
    Od dłuższego czasu salony firmowe mogły wydrukować fakturę z systemu podczas oddawania sprzetu do serwisu ;) a 4 gr za sprawdzenie salda to jest ewenement na skalę światową, żaden operator na świecie takiej opłaty nie miał. Zmiany godne listu i obwieszczenia. No ale połączenie z orange już w 2016 , salony polecą i 50% załogi.
    2
  • Users Avatars Mini
    AGSM pisze: 2015-10-11 15:51
    Opłata 4gr w końcu zniesiona. Jednak niesmak wśród klientów pozostał, zwłaszcza, jak pod koniec urzędowania Ery włączali wszystkim usługi płatne, znam wiele osób, którym z konta w ten sposób pobrano 200 i więcej złotych. T-Mobile - nie polecam. Zwłaszcza, że odkąd połączyli się z Orange w spółkę Networks! zasiąg mają fatalny. Nie każdy mieszka w Warszawie. Ja i wszyscy moi klienci zakończyli współpracę z Erą, Heyah i T-Mobile.
    1
  • Users Avatars Mini
    Molih pisze: 2015-10-11 20:37
    4 gr niby niewiele ale to była kropla dzięki której przeszedłem do play z całą rodziną (4 osoby) i przez 4 gr od kilku lat T-mobile na mnie nie zarabia nic.
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-10-11 20:53
    Od ust sobie złodzieje z T-m odjęli żeby żyło się nam lepiej:-D Mówiłem od początku że się na tym przejadą jak na gównie, pouciekali masowo ludzie od tego złodziejstwa i pan prezes się obudził:-)
    6
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2015-10-12 09:45
    Kto by pomyślał, że te kilka groszy wzbudzi taki lament. Przychód z tego był pewnie marny, a wizerunkowo dostali strasznie po głowach. Opy cały czas tu obniżą, tam podwyższą. Zabawa w kotkę i myszkę z klientem trwa od dawna. Zwłaszcza jak jest presja "góry" żeby generować $$$. Niech to będzie przestrogą dla innych...
    -1
  • Users Avatars Mini
    puchatek2 pisze: 2015-10-12 10:42
    a co z darmowym odsłuchiwaniem nagrań z poczty? tylko w erze się płaci!
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2015-10-12 13:17
    No tak, dla 4 grosze dla dusigrosza który siedzi na Prepaidzie to straszny wydatek :) Racja :) Nie ma to tamto :) @Molih, na prawdę dużą masz tą rodzinę, moja najbliższa to około 30/40 osób, a nie 4 osoby :) Nie no, wprowadzili, źle było, zdejmują opłatę, źle .. bez komentarza :)
    -2
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2015-10-12 15:15
    Co jak co ale wam chyba nikt nie dogodzi jest opłata to źle, nie ma to jest jeszcze gorszy dym :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Realista pisze: 2015-10-12 15:57
    4 gr... To tylko prepaid kto by się tym przejmował. Naprawdę świetny ruch t-mobile całą rodzine do nich przeniosę :P
    1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2015-10-12 17:36
    @Grzegorz Przychód z tego nie był marny, policz sobie liczba abonentów "na kartę" x 4gr. (raz dziennie każdy tylko sprawdził) x 30dni x 12mcy
    1
  • Users Avatars Mini
    Kuba pisze: 2015-10-13 04:02
    Pracownik skąd takie info ze T-Mobile Polska połączy się z Orange i salony poleca czyli około 50% załogi daj jakieś wytyczne.
    1
  • Users Avatars Mini
    Pracownik pisze: 2015-10-13 12:51
    Pozostanie 3 operatorów, play łączy się z UPC tzn UPC kupuje play. Natomiast tmobile łączy się z orange. Ci co bywają w Warszawce w centrali od pewnego czasu już to wiedzą a rozmowy w Deutche już miały miejsce. Kuba nie mogę napisać skąd takie info ale z wewnątrz nie z telepolis ;) Czy to będzie już 2 Q 2016 czy później to sam zobaczysz ale z pewnością 2016 ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2015-10-17 00:09
    nawet za sprawdzenie konta pobierali opłatę??? Nieźle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cocojumbo pisze: 2015-10-22 07:48
    Za te złodziejskie 4gr odszedłem z Heyah. Dla zasady!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: