Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się raper Lil Wayne. Lil Wayne ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak Eminem, Jay-Z, Kanye West czy Drake.
Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha.
Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do TIDAL wynosi jedyne 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: W Plush Abonament i na Kartę 90 dni TIDAL za darmo!
2. Nazwa reklamy: „Plush i Lil Wayne”
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak
6. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
7. Producent: Ryszard Kłosowski
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Dom mediowy: Vizeum
10. Media: TV, online
11. Kontakt z artystą: TIDAL Polska