Od dziś Telekomunikacja Polska oferuje klientom biznesowym nową usługę - linia teległosowania tp. Działa ona w oparciu o nową numerację o podwyższonej płatności, rozpoczynającą się od cyfr 0-400. Firmy, które będę korzystały z usługi mogą błyskawicznie przeprowadzić telefoniczne głosowanie i podać jego wynik.
Linia teległosowania tp jest kierowana do klientów biznesowych, ze szczególnym uwzględnieniem firm działających na rynku mediów. Żeby przeprowadzić telefoniczne głosowanie wystarczy poinformować telewidzów, słuchaczy lub czytelników o numerach telefonów przyporządkowanych wybranym odpowiedziom (np. tak/nie). Dzwoniący mogą zagłosować, łącząc się z numerem przyporządkowanym danej odpowiedzi. System automatycznie liczy oddane głosy, a wyniki przekazywane są organizatorowi głosowania.
Usługa jest dostępna w trzech opcjach: zliczanie połączeń, zliczanie połączeń wraz z przekierowaniem na wskazany numer docelowy oraz zliczanie połączeń wraz z przekierowaniem na IVR TP.
TP umożliwia bezpłatne zablokowanie nowych numerów rozpoczynających się od 0-400, podobnie jak innych numerów o podwyższonej płatności. Klienci, którzy mają już zablokowane numery 0-700 i 0-300, automatycznie będą mieli blokadę także na 0-400. Blokada jest bezpłatna.
Opłaty za połączenia 0-400 ponoszone przez klientów TP:
Numer | Kwota netto (zł) | VAT (zł) | Kwota brutto (zł) |
400 - 1 ... | 0,29 | 0,06 | 0,35 |
400 - 2 ... | 0,87 | 0,19 | 1,06 |
400 - 3 ... | 1,74 | 0,38 | 2,12 |
400 - 4 ... | 2,61 | 0,57 | 3,18 |