Lista serwisów BenQ

Newsy
Żródło: BenQ Mobile
Opinie: 13
Opinie: 13

BenQ Poland informuje, że naprawy gwarancyjne telefonów komórkowych BenQ-Siemens oraz Siemens, sprzedawanych przez BenQ Corporation, prowadzone są na bieżąco. Za organizację serwisu odpowiada w naszym kraju firma B2X Care Solutions. BenQ Poland podało wykaz Centrów Serwisowych oraz Autoryzowanych Punktów Serwisowych zajmujących się naprawą telefonów komórkowych marki BenQ-Siemens oraz Siemens.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Marta pisze: 2007-03-29 18:21
    Bzdura!!! Niektóre telefony leża w serwisie od grudnia!!!! Oczekują na dostarczenie części zamiennych!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bonnaza pisze: 2007-03-29 18:39
    Marta- dokładnie tak!!! Jak są tacy mądrzy to niech podadzą jakiś kontakt do siebie to im mogę wysłać kilka informacji dot. Siemensa CX65 w serwisie CCS od 15-01-2007. Jak dzwonię do serwisu - "czeka na wymianę"!!!! Ludzie to już dwa i pół miesiąca!!! Jeśli admin ( albo ktokolwiek inny) ma jakiś namiar na B2X Care Solutions to ja poproszę o jego publikację
    0
  • Users Avatars Mini
    uniform pisze: 2007-03-29 18:42
    potwierdzam przedmówców u mnie siemens c75 leży w serwisie od 16-10-2007 !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mm pisze: 2007-03-29 19:00
    ciekawe - 16-10-2007 -przyszłościowy z ciebie człowiek ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    uniform pisze: 2007-03-29 19:12
    sory oczywiscie 2006 !
    0
  • Users Avatars Mini
    asi pisze: 2007-03-29 19:15
    ja dorzucam jeszcze kilka Siemensów, ciekawe jak długo będziemy jeszcze czekać na sprowadzenie części z zagranicy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Irek pisze: 2007-03-29 19:18
    Przedstawicielom BenQ SIEMENS gratuluję HIPOKRYZJI. Mam kilka telefonów w ich serwisach od ubiegłego roku. A może chcą wmówić konsumentom że obsługa serwisowa gwarancyjna trwająca 4 miesiące to stan normalny? Chamstwo
    0
  • Users Avatars Mini
    juchas pisze: 2007-03-29 20:29
    jesli chodzi o serwis to niema go od listopada 2006. ale jako człowiek zaradny. męczyłen mpunkt codziennie i po 3 tyg od oddania siemensa do serwisu oddali mi do oczywiście nie naprawiony zaniósłem jeszcze go raz jeszcze do do plusa a nie do mpunktu powoływałem sie na gwarancje gdzie jest 2tyg na naprawę.
    0
  • Users Avatars Mini
    juchas pisze: 2007-03-29 20:31
    ... i po tyg wymienili na nowego se k750. a zepsute bylo tylko podświetlanie klawiatury
    0
  • Users Avatars Mini
    bati pisze: 2007-03-29 21:24
    Większych bzdur nie widziałem. Telefony leżą w serwisie po kilka miesięcy. Jedyne co robią, wydają opinie że wina nie powstała z winy użytkownika i skontaktować się z punktem sprzedaży. I to się ma nazywać naprawa gwarancyjna ????
    0
  • Users Avatars Mini
    juchas pisze: 2007-03-29 21:40
    skoro piszą ze z winy użytkownika to napisac odwołanie do 2tyg po odebraniu tel z serwisu albo do powiatowego uokiku
    0
  • Users Avatars Mini
    adr pisze: 2007-03-30 22:20
    ten serwis to istne jaja nic dodac nic ujac:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    kyu pisze: 2007-03-31 01:55
    To co robi Benq-Siemens to żenada, ale my jako sprzedawcy też nie powinniśmy sobie robić jaj z klientów. My jak naprawa gwarancyjna się przeciąga piszemy do serwisu o zwrot telefonu i ekspertyzę, że usterka nie powstała z winy klienta. Serwisy już nie robią z tym problemu (moje doświadczenie - głównie RR Serwis). Telefon wraca do nas i idzie do wymiany w trybie niezgodności z umową. Wymienialiśmy już w ten sposób c7f, c65 i cf62. Mamy wsparcie ze strony opa (Era) i agenta (Mix). Pozdrawiam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: