Listonosze otrzymali smartfony do sprzedaży dodatkowych usług

Newsy
Opinie: 6

Poczta Polska i Pocztowe Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych rozpoczęły pilotaż sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych OC przy użyciu smartfonów. Dzięki temu klienci Poczty Polskiej będą korzystać z możliwości zakupu ubezpieczenia on-line u listonoszy. To pierwszy krok do wyposażenia w urządzenie mobilne listonoszy Poczty Polskiej i do zaoferowania za ich pośrednictwem szerszej gamy produktów finansowych.

Nowe narzędzie umożliwi listonoszom sprzedaż ubezpieczeń poza placówką pocztową. Proces zawarcia umowy ubezpieczenia przez aplikację oparty jest na integracji z systemem TUW Pocztowe, co pozwala na szybkie i bezbłędne wyliczenie składki oraz zawarcie umowy ubezpieczenia.

– Za pomocą smartfona z zainstalowaną aplikacją można sprawdzić wysokość składki każdego klienta i z tymi, którzy zdecydują się na zakup ubezpieczenia zawrzeć polisę „od ręki” podczas tej samej wizyty w ciągu zaledwie 2 minut – mówi Iwona Wróbel, dyrektor zarządzający Pionem Usług Finansowych Poczty Polskiej.

Poczta Polska konsekwentnie stawia na poszerzanie dostępnej oferty usług i produktów. Wspólnie z Bankiem Pocztowym i TUW Pocztowe realizuje największy obecnie w Polsce proces budowy profesjonalnych punktów finansowych zlokalizowanych w placówkach pocztowych.

– Listonosze, wyposażeni w urządzenia mobilne, są obok Pocztowych Stref Finansowych i sprzedaży w placówkach pocztowych, najważniejszym elementem sieci sprzedaży Ubezpieczeń Pocztowych – mówi Aleksandra Widziewicz, prezes TUW Pocztowe.

Codzienna obecność listonoszy w rejonach doręczeń w Polsce to ułatwienie dla klientów w dostępie do usług ubezpieczeniowych i finansowych czyli wszędzie tam, gdzie brakuje infrastruktury bankowej i ubezpieczeniowej. Obecnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC przez smartfony jest realizowana pilotażowo przez 100 listonoszy na terenie całego kraju, w najbliższej przyszłości ten system dystrybucji zostanie rozszerzony na kilka tysięcy listonoszy Poczty Polskiej.
 

Opinie:

Opinie archiwalne (6):

Komentuj

Komentarze / 6

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-01-02 11:38
    Ja im współczuję, nie dosyć że g....no zarabiają na tej państwówce to jeszcze muszą realizować ich wizje marketingowe. Napiszcie co to za sprzęty im firma kupiła i w jakiej sieci.
    4
  • Users Avatars Mini
    may pisze: 2014-01-02 12:00
    Ciekawe co można napisać w 2 minuty w wniosku do ubezpieczenia? Rewelacyjny pomysł ekspertów marketingowych. Moje wyrazy wyrazy współczucia dla listonoszy...
    1
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2014-01-02 12:48
    Poczta to dziadostwo, które się mimo wszystko jednak reformuje (wyczuwa oddech poważnej prywatnej konkurencji)
    1
  • Users Avatars Mini
    hainasz pisze: 2014-01-03 08:13
    Więcej dzieci będzie podobnych do... listonosza ;-P
    1
  • Users Avatars Mini
    goska pisze: 2014-01-06 10:45
    w naszych czasach wszystkich pracodawców szał ogarnia: pracownik ma umieć i robić wszystko co tylko "góra" \wymyśli, a czy ktoś policzył efektywność i wynik tagiego pracownika "od wszystkiego"?! Dobrze znać się na wszystkim NIE DA RADY. Coś za coś. POWODZENIA
    1
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-01-07 13:31
    Niemiecka poczta po prywatyzacji dobrze się rozwija. Brytyjski gigant Royal Mail również trafił na giełdę. Nasza poczta musi przejść poważną restrukturyzację. Musi się szybko dostosować do nowych warunków rynkowych póki nie będzie za późno. Przykład absurdu: lepiej premiowany jest listonosz, który dostarczy 100 awiz niż ten, który dostarczy kilkadziesiąt paczek do rąk odbiorcy...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: