Plus uruchomił wspólnie z firmą LookSoft serwis mobilny poświęcony konkursowi Kobieta Roku Glamour. Po raz drugi redakcja polskiej edycji "Glamour" (G+J) zorganizowała konkurs, w którym czytelniczki wybierają Kobietę Roku Glamour. W tym roku nominacje zostały przyznane w następujących kategoriach: aktorka, piosenkarka, kreatywna w biznesie, wejście w stylu Glamour, osobowość medialna, Kobieta Roku Glamour. Dodatkową kategorią, która pojawiła się po raz pierwszy jest Mężczyzna Roku Glamour.
Na wybraną przez siebie gwiazdę można było głosować na trzy sposoby – listownie, na stronie www.glamour.pl i wysyłając SMS zawierający w treści dane osoby zgłaszającej i numery przyporządkowane do osób na które się głosuje.
Nowością w tym roku była przygotowana przez firmę LookSoft dla sieci Plus strona WAP, na której można było na bieżąco obserwować wyniki głosowania oraz zapoznać się z nominacjami. W serwisie umieszczone zostały zdjęcia, krótkie opisy oraz informacje na temat sposobów głosowania. O zainteresowaniu stroną świadczy fakt, że już przez pierwszy tydzień serwis uzyskał ponad 150 tys., a w trakcie całego konkursu 430 tys. odsłon.
Na stronę WAP Kobieta Roku Glamour można było wejść przez portal wap.plus.pl klikając na banner umieszczony na stronie głównej.
Konkurs trwał do końca lutego. Dla jego uczestników ufundowano atrakcyjne nagrody: samochód Nowe Renault Twingo, 5 telefonów komórkowych PlusFon 401i, 50 kompletów akcesoriów do telefonów z kolekcji CafePlus, 50 zestawów kosmetyków L’Oreal Paris oraz 50 srebrnych naszyjników Apart.
Zakres projektu po stronie LookSoft obejmował kompleksowe wsparcie dla Plus i Glamour w zakresie zaprojektowania i przygotowania serwisu WAP oraz jego obsługi w trakcie trwania akcji.