Rozpoczęła się kolejna - III edycja BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się na stronie www.blikomania.pl i w dowolny sposób będzie płacił BLIKIEM, może codziennie wygrać 100 zł. Loteria trwa przez 4 miesiące, na koniec każdego z nich uczestnicy wezmą udział w losowaniu jednej z nagród głównych, o wartości 100 000 zł. Tegoroczna edycja BLIKOMANII to ponad - 16 tys. nagród o rekordowej łącznej wartości przekraczającej 2 mln zł. Każda transakcja to szansa na wygraną.
Codziennie przyznawanych jest 135 nagród o wartości 100 zł oraz na koniec każdego miesiąca nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Losowania odbywają się raz w tygodniu, a łączna pula nagród w tegorocznej edycji to ponad 2 mln zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl i dokonać transakcji weryfikacyjnej biorącej udział w losowaniu w kwocie symbolicznej złotówki na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci.
Startowi BLIKOMANII towarzyszyć będzie szeroka kampania realizowana min. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych i radiu. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Twarzą kampanii jest MC Silk – raper znany już z wcześniejszych odsłon BLIKOMANII. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, natomiast za planowanie i zakup mediów Spark Foundry.
Szczęście w przypadku loterii odgrywa najważniejszą rolę, dlatego jest ono tematem przewodnim tegorocznej kampanii promującej BLIKOMANIĘ. We wszystkich jej odsłonach zgromadzone zostało prawdziwe bogactwo symboli szczęścia z bardzo wielu różnych kultur. Obok znanych wszystkim siódemek, podków, kominiarzy i czterolistnych koniczyn, znajdziemy również azjatyckie koty manekineko, czy wreszcie wodzireja szczęśliwości - MC Silka w roli nowoczesnego Lepricona - gnoma strzegącego garnca złota, ukrytego po drugiej stronie tęczy. Szczęście sprzyja tym, którzy używają BLIKA i wierzą w swoją szczęśliwą gwiazdę która zrealizuje się w loterii "Na szczęście masz BLIKA".