Lucent buduje sieć ATM dla Netii

Newsy
Żródło: Lucent Technologies
Opinie: 9

Lucent Technologies realizuje drugą fazę wielousługowej sieci ATM dla Netii. Pierwszy  etap, realizowany także przez Lucenta, zakończony został w 2002 roku.

Lucent dostarczy i zainstaluje w szerokopasmowej sieci ATM Netii  najnowocześniejsze przełączniki wielousługowe WAN CBX 500(R). Dzięki  rozbudowie sieci Netia będzie mogła znacznie efektywniej oferować klientom  biznesowym usługi transmisji danych (takie jak Synchronous Digital  Subscriber Line (SDSL) oraz Advanced Frame Relay).

W ramach poprzedniego kontraktu podpisanego w lipcu 2000 roku, Netia  zainstalowała przełączniki wielousługowe WAN CBX 500(R) oraz B-STDX 9000(R),  koncentratory cyfrowych linii abonenckich DSL MAX(TM) 20 oraz urządzenia  abonenckie DSLPipe(TM) Lucent Technologies. Nadzór i zarządzanie zapewniane  są przez oprogramowanie do zarządzania siecią NavisCore(TM) i  NavisXtend(TM), będące częścią oferty Navis(R) iOperations. Dodanie do sieci  przełączników WAN CBX 500(R) z nowymi, 32-portowymi kartami E1 Frame  Relay/IP oraz najnowszej wersji oprogramowania NavisCore(TM) i  NavisXtend(TM) pozwoli Netii na wymianę istniejących przełączników B-STDX  9000(R) bez zmiany parametrów, przy jednoczesnym znaczącym obniżeniu kosztów  eksploatacji i zarządzania siecią.

Modernizacja sieci obejmuje również dostawę najnowszego oprogramowania  Multiservice Switch Operating Software (MXOS(TM)), które umożliwia  operatorom dostarczanie nowych dochodowych usług IP, takich jak wirtualne  sieci prywatne (VPN) oraz transmisja głosu poprzez IP (VoIP), przy  gwarancji jakości (QoS) na poziomie dostępnym w sieciach ATM. Oprogramowanie  MXOS(TM) wykorzystuje doświadczenie Lucenta w budowie wysoce niezawodnych  sieci głosowych i zawiera pewne funkcje utrzymania niezawodności, które  zostały przystosowane do sieci transmisji danych.

"Bardzo się cieszymy, że dostarczamy Netii nowe rozwiązania i usługi, które  pomogą jej dotrzeć ze swoją oferta do szerszego kręgu klientów" - powiedział  Andrzej Dulka, Dyrektor INS w Lucent Technologies Poland. "Kontrakt ten  dowodzi, że Netia w dalszym ciągu inwestuje w sieć i wdraża najnowsze  rozwiązania, oferując swoim klientom nowe, dopasowane do ich potrzeb usługi  o najwyższej jakości."

W ramach umowy dział Lucent Worldwide Services zapewni Netii usługę Remote  Technical Support Advantage (RTSA(TM)), gwarantującą zdalne wsparcie  techniczne, korekty i kolejne aktualizacje oprogramowania, w miarę ich  dostępności, dla zainstalowanych elementów sieci Lucenta. Inżynierowie  wsparcia technicznego z Lucent Technologies, przez telefon lub modem, będą w  stanie udzielić natychmiastowej odpowiedzi na zgłoszony problem, zapewnią  diagnostykę i rozwiązywanie problemów w systemie, odpowiedzą na pytania  techniczne dotyczące produktów, oraz pomogą klientowi w identyfikacji i  zastosowaniu dostępnych narzędzi do korekty i aktualizacji oprogramowania.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: