Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
Lufthansa zaoferuje na wybranych trasach średniego zasięgu dostęp do mediów społecznościowych oraz wybór amerykańskich produkcji filmowych i muzyki. Filmy można będzie oglądać w ośmiu wersjach językowych, w ofercie znajdą się także popularne seriale telewizyjne oraz 100 płyt CD – od muzyki klasycznej przez rock i pop aż po audiobooki. Pasażerowie będą mieć również dostęp do programów radiowych, gazet codziennych oraz magazynów w formie elektronicznej, a także informacji na temat swojego rejsu. W Lufthansa WorldShop dostępne będą najnowsze produkty z kategorii podróże, lifestyle, sport oraz elektronika – można je zamawiać siedząc w fotelu z dostawą do własnego domu. Nowy serwis będzie dostępny na pokładach 20 Airbusów A321 na trasach do Tel Awiwu, Ashgabat, Baku i na Wyspy Kanaryjskie.
Aby skorzystać z oferty pasażerowie muszą przed rozpoczęciem rejsu pobrać bezpłatną aplikację Lufthansa Entertainment lub wtyczkę Microsoft Silverlight na notebooki.
Nowy produkt opiera się na platformie Lufthansa Systems BoardConnect, który dzięki wykorzystaniu infrastruktury WiFi nie wymaga wyposażenia każdego fotela w skomplikowanie okablowanie. Lufthansa Technik rozwinęła i zainstalowała odpowiednie punkty bezprzewodowego dostępu w kabinie.