Rusza nowa kampania promująca ofertę subskrypcyjną Red Bull MOBILE.
Red Bull MOBILE oferuje nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz internet 5G bez limitu danych i prędkości przez pół roku.
Ofertę promuje najsłynniejszy polski pilot akrobacyjny oraz ambasador Red Bull MOBILE, Łukasz Czepiela.
Model subskrypcyjny Red Bull MOBILE oznacza brak konieczności podpisywania umowy oraz możliwość rezygnacji w dowolnym momencie. Płatności, po połączeniu z kartą płatniczą, pobierane są automatycznie co 30 dni.
Numer aktywujemy w aplikacji lub na stronie internetowej w kilka minut, bez wychodzenia z domu – wystarczy wybrać wirtualną kartę eSIM.
Pierwszy miesiąc kosztuje 1 zł, a potem 40 zł (po wyrażeniu zgód marketingowych).
Po 6 miesiącach nielimitowanego internetu na użytkowników czeka paczka 60 GB na 30 dni za 40 zł.
Istnieje również możliwość dokupienia paczki 100 GB za 10 zł na 30 dni.
Dodatkowo, użytkownicy oferty co tydzień mogą liczyć na różnorodne dropy ze świata Red Bulla w aplikacji.
Kampania będzie publikowana od 21 października na YouTube, w kanałach social media oraz w formatach online. Koncept kreatywny przygotowała agencja 180heartbeats, a za produkcję odpowiadała agencja Shootme.