Maciej Bębenek na czacie Wirtualnej Polski

Newsy
Żródło: Wirtualna Polska
Opinie: 38

Na chat-ie Wirtualnej Polski w poniedziałek 22 lipca o godzinie 20.00 pojawi się Maciej Bębenek, z-ca. red. nacz. miesięcznika Mobile Internet. Internauci będą mogli porozmawiać z nim m.in. o najlepszych terminalach, najkorzystniejszych taryfach, nowych usługach itd.

Szczegóły znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (38):

Komentuj

Komentarze / 38

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    krystek pisze: 2002-07-21 12:53
    Gościa nie znam, a czasopisma nie kupuje wole GOL!
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-07-21 01:54
    słabe to pismo.... ale może gościu będzie sensowny?
    0
  • Users Avatars Mini
    CYPIS pisze: 2002-07-21 01:55
    juz ja widze ze to bedzie on
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2002-07-21 04:28
    To pismo wcale nie jest słabe tylko z deczka za drogie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Deedee pisze: 2002-07-21 11:01
    Pismo jest niestety kiepskawe i stanowczo za drogie. Powstalo przeciez jako reakcja na zmiany w Twojej Komorce i jest produktem tych, co albo ich w TK juz nie chcieli, albo ktorym sie w niej przestalo podobac. Tyle, ze jak widac dosc trudno jest robic pismo o tej tematyce na sensownym poziomie, dlatego w kazdym numerze pokazna liczbe stron wypelniaja te same zestawienia: cen, aparatow itp. Tylko czy to jest warte takiej ceny?...
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-07-21 11:35
    Powiem jedno Maciej to chyba jedyny człowiek, który zna telefonię na wylot.
    0
  • Users Avatars Mini
    mca0833 pisze: 2002-07-21 14:18
    MI to dobre pismo, duzo lepsze merytorycznie od TK. Moim zdaniem z TK odeszli najlepsi ludzie. Na szczescie nie siedza z zalozonymi rekami i tworza. A ze kosztuje? Wszystko kosztuje. Jak kogos nie stac to wspolczuje.
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-07-21 15:40
    za drogie... zawsze te kilka złotych można wydać - ale chyba nie warto.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-07-21 16:43
    Ja tez uwazam, ze bez kupowania tych gazet mozna przezyc. Dla mnie GOL jest duzo sympatyczniejszym zrodlem informacji, bo mozna sie dowiedziec o klopotach z telefonami, ktore miali normalni uzytkownicy - w gazetach rzadko kiedy bedzie napisane, ze np. po dwoch miesiacach klawisze sie starly albo cos w tym stylu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzo pisze: 2002-07-21 18:08
    no proszę, jakich zaszczytów można dostąpić - czat z Bębenkiem - wydarzenie roku; a ja i tak wolę Gol; przynajmniej nie robią śmiesznych gali i nie wręczają na nich nagród sponsorom!
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-07-21 19:26
    Jezeli chodzi o gazety to zdecydowanie lepsza jest "Twoja komorka" przynajmniej taka jest moja opinia:)
    0
  • Users Avatars Mini
    WojtekX pisze: 2002-07-21 19:38
    marek : zgadzam się z tobą! najbardziej mnie rozwaliła gazeta z samymi logosami! :-))))))) czego to oni nie wymyślą
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-21 23:29
    No zobaczymy co tam ciekawego facet naklika :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-22 10:31
    Moze on bedzie wiedzial wiecej, ale raczej to jest watpliwe, ale zawsze mozna gotroszke przeszkolic na temat telefono!
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy256 pisze: 2002-07-22 10:58
    Po co nam Mobile Internet, Twoja Komórka skoro mamy naszego GOLa i to za friko!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-07-22 13:35
    Qba: to żart jakiś czy co? Chyba ty go nie będziesz szkolił klikaczu!? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Magdalena Płowecka pisze: 2002-07-22 13:59
    Jak zwykle osoby czytające GOL, mające pokończone szkoły średnie o profilu biologicznym i studia z zarządzania albo czegoś równie intrygującego z pełnym autorytetem wypowiadją się na temat osoby, której (jak znakomita większość się przyznaje) nie znają. Przykre. Ale jak wiadomo nie od dziś wszyscy jesteście najmądrzejsi. Szczególnie na poziomie jest wypowiedź Qby: "Moze on bedzie wiedzial wiecej, ale raczej to jest watpliwe, ale zawsze mozna gotroszke przeszkolic na temat telefono!" Zastanawia mnie tylko skąd w Was bierze się taka bezinteresowana zazdrość, zawiść i kretyńska wręcz wiara we własną nieomylność. Polecam czat z Maciejem Bębenkiem, bo jest to człowiek który telefonie zna na wylot. Życząc chociaż ułamka Jego wiedzy pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz Lewandowski pisze: 2002-07-22 16:02
    Szanowna Pani Redaktor Naczelna. Ukończyłem szkołę średnią o profilu humanistycznym i studiuję na trzech kierunkach - na pewno nie na zarządzaniu. Jeżeli ktoś się wypowiada krytycznie - to na pewno nie chodzi o osobę Pana Bębenka tylko o pompę, która powstała wokół czata z Nim. Jeżeli uważa Pani Pana Bębenka za takiego eksperta od telefonów, to proponuję ażeby przejrzał on co poniektóre rubryki w czasopiśmie, którego jest Pani szefową. Zestawienie telefonów roi się od błędów merytorycznych. Jeżeli chodzi o kretyńską nieomylność i wiarę we własną wiedzę - proszę nie zapominać, że wypowiadają się ludzie, którzy często mieli do czynienia z telefonią komórkową od początku istnienia. Chyba, że w Pani mniemaniu wiedzę idealną posiadają tylko dziennikarze, współpracujący z TK. W każdym razie, to miłe co napisała Pani czytelnikom. Widocznie potrafi Pani włazić w dupę tylko sponsorom, którzy finansują waszą badziewną galę i otrzymują na niej nagrody. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-07-22 16:31
    Kupiłem TK tylko raz... i więcej nie popełnię tego błedu. Praktycznie na każdej stronie mogłem wyczytać chociaż jeden błąd. Wygląda na to, że ta gazeta nie ma w ogóle korekty. W majowym numerze bodajże sama Pani Naczelna stworzyła artykuł o roamingu w SIM+. Na zakończenie było zdanie, które zacytuję (niedokładnie): "Mimo, że stawki są wysokie, to jednak liczba użytkowników usługi PRZEPŁACONEJ:-)))) ciągle rośnie". Gratuluję wielce wykształconej Pani Redaktor Naczelnej. A wszystkim szczerze odradzam zakup TK. Na tym poziomie, który ta gazetka prezentuje, powinna być rozdawana za darmo w hipermarketach. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-07-22 16:33
    A pytanie brzmi: czy Pani Naczelna ma skończone studia o GSM czy coś innego, związanego z telekomunikacją? Czy pedagogikę i wieczorowy kurs dziennikarstwa? Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-22 16:51
    Panowie jeden rodzynek w postaci płci pieknej sie,tu ostatnio wypowiedział,a Wy tak huzia na Józia nie lepiej spotkać się na czacie,a póżniej podzielić się wrażeniami.Moim zdaniem,każdy ma prawo się wypowiedzieć,a wnioski,co do osoby Macieja Bębeneka zostawmy sobie po spotkaniu z Jego osobą.A co do jednego to niestety Pani ma rację za duzo wypowiedzi krytycznych do osoby o której dużo tutaj osób nie ma zielonego pojecia,nie obrazając nikogo,tylko,że Pani Magdalena Płowecka troszkę przesadziła wypominając dyskutantom ukończone szkoły,w GSM-ie nie zawsze wykształcenie jest odzwierciedleniem wiedzy.Pozdrawiam płeć piękną wypowiadajacą się na GOL-u,bo bardzo jej brak.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz Lewandowski pisze: 2002-07-22 17:53
    Niemniej jednak, Pani Naczelnej brakuje wykształcenia na wyśmiewanym przez nią kierunku Zarządzanie i Marketing. Gdyby ukończyła takie studia wiedziałaby, że jako naczelna powinna słuchać tego co mówi rynek. Jeżeli rynek mówi, że schodzą na psy to znaczy, że schodzą na psy i powinni coś z tym zrobić. Poza tym Bębenka nie trzeba znać, wystarczy przeczytać jego testy telefonów. Powierzchowne - jak wszystkie testy w TK obecnie i zawierające błędy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Deedee pisze: 2002-07-22 19:20
    Tomasz Lewandowski: Smutne to, ale prawdziwe, jakis czas temu w przyplywie dobrego nastroju pozwolilem sobie na napisanie emaila na adres TK, zwracajac im uwage na kilka tylko, wrecz szczeniackich bledow w podstawowych sprawach, ktore mozna bylo w magazynie przeczytac. Jaka byla odpowiedz? Pan redaktor, ktorego sprawa dotyczyla, odpisal mi w tonie pelnym inwektyw i impertynenckich uwag w stylu "jak jest pan taki madry, to niech pan sam o tym pisze". Widac Pani Plowiecka w swym dumnym uniesieniu wychodzi z zalozenia, ze TK i osoby z nia zwiazane sa jedynymi madrymi, majacymi pojecie o telefonii komorkowej. Na szczescie przestalem juz kupowac to pisemko i z cala pewnosci, nie wydam juz na nie ani zlotowki. Jak widac na zalaczonym obrazku, jest to raczej ostoja tkwiacych w samouwielbieniu, niz sensowne pismo. A szkoda, bo zapowiadalo sie swego czasu bardzo dobrze.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz Lewandowski pisze: 2002-07-22 20:00
    Deedee: Pani Redaktor Naczelna Płowecka słynie z wypowiedzi, w których oskarża czytelników o brak kompetencji w sprawach GSM (vide: ostatni numer Polityki). Uważam, że zachowuje się jak gówniara, która trafiła na ciepłą posadkę. Zgadzam, się numery TK z okresu poprzedniego naczelnego - Owczarka to perełki wśród obecnych, \"spłowiałych\", numerów. Zresztą, o tym, jakie buraki pracują w TK może świadczyć dział \"spytało mnie społeczeństwo\". Niejaki pan Rabiej bije rekordy impertynencji i niekompetencji. W porównaniu z Owczarkiem - dwa światy. Ale cóż - rynek czasopism o GSM w Polsce jest zmonopolizowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-23 01:41
    No i byłem na czaciqu :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-23 10:21
    Steve dorosnij bo robisz sie coraz bardziej zenujacy!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-07-23 10:45
    Qba: polecam słownik psychologiczny i pojęcie PROJEKCJI. Żenujący jesteś ty, mały głupi gnojku. I co- poczatowałeś z Panem Bębenkiem? Pozaginałeś go swoją wiedzą, nędzny klikaczu?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-23 14:23
    ~Agnieszka_4: Czy komórka na kartę jest tańsza w eksploatacji, jakie to ma zalety a jakie wady? M_Bebenek: Jeżeli ktoś głównie odbiera rozmowy, to na pewno telefon typu pre-paid jest tańszy. Jeżeli jednak zamierzamy z niego korzystać intensywnie, zawsze telefon abonamentowy będzie tańszy. Problem jednak tkwi w tym, że nie każdy może mieć telefon abonamentowy. --------- Hmm, czy rozmawianie okolo 30-60 minut miesiecznie z czego wiekszosc poza szczytem i wysylamy np 150 sms to juz jest inensywne korzystanie czy tylko odbieranie telefonu?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-23 14:25
    LUDŹ: Komórki to wielki postęp technologii, ale czy na pewno powinny tyle kosztować? Wyciskają z ludzi ostatni grosz:) M_Bebenek: Same telefony w Polsce są chyba najtańsze na świecie. ----------------- A mi sie wydaje ze chyba sa kraje gdzie np siemensy S45 i ME45 dawane sa za darmo... a w finlandii chyba jeszcze daja za grosze nowoczesne Nokie...
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-23 14:31
    [...] natomiast poważnie możemy mówić o oligopolu, gdyż branża ta nadal wymaga zezwoleń czy licencji. ------ a czy gdzies na swiecie mozna sobie przyjsc i bez zezwolen i licencji zaczac rozstawiac wlasne btsy po miescie?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-23 14:34
    ~Agnieszka_4: Do, którego z krajów na świecie można porównać rozwój i cennik naszej telefonii komórkowej, który kraj przoduje w tym i gdzie cennik usług jest najniższy? M_Bebenek: Na pierwszą część pytania nie jestem w stanie odpowiedzieć. Co do drugiej - zapraszam do Czech :) ------------------------- Swoja droga to bardzo dobre pytanie. Czy jest tu ktos kto umialby odpowiedziec na pierwsza czesc tego pytania? Moze Niemcy sprzed 4-5 lat? Czy jest jakies inne, lepsze porownanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-23 14:37
    Nie to zebym sie czepial - ogolnie czat calkiem w porzadku... i pozdrowienia dla Swistaka! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Magdalena Płowecka pisze: 2002-07-23 16:41
    Tomasz Lewandowski: Kiedy Adam Owczarek był redaktorem naczelnym Twojej Komórki? Poprzednim naczelnym był... Maciej Bębenek. Maciej nie pisze testów telefonów, zwłaszcza do TK - sam Pan przyznaje, że nie czyta TK - po co wyrażać opinie o nieznanym? Ton mojej wypowiedzi nie był ani odrobinę ostrzejszy od tego co prezntują stali bywalcy GOL. Osoby studiujące marketing i zarządzanie nie powinny się czuć urażone - podałam ten przykład jako najczęściej "studiowany kierunek". Jestem osobą omylną - bo jestem tylko człowiekiem, to samo tyczy się osób współpracujących z TK - potrafią przyjąć krytykę. Poza tym, na zakończenie przypominam, że TK nie jest pismem dla specjalistów - oni mają portale, wortale i mnóstwo innych kanałów do wyszukiwania informacji na tematy GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz Lewandowski pisze: 2002-07-23 19:38
    Magdalena Płowecka: fakt pomyliłem się z redaktorem Owczarkiem. Nie napisałem, że nie czytam TK, ponieważ czytam ją bodajże od 1999 roku - w każdym razie pamiętam test Siemensa S11. Pamiętam testy i artykuły pisane przez tego człowieka i zawierały pewne nieścisłości. Jeszcze raz powtarzam - nie atakuję Pana Macieja, tylko pompę z jaką reklamowano rozmowę z nim, tak jakby był jedynym ekspertem od GSM w Polsce. Zgadzam się, że niektóre osoby odreagowują w Internecie stresy życia rodzinnego i zawodowego i zaniżają poziom dyskusji, ale Pani, jako Redaktor Naczelna czasopisma utzrymującego się z czytelników, powinna zachować mimo wszystko dystans do pewnych wypowiedzi. Zgadzam się, że nie TK nie jest czasopismem dla specjalistów, ale biorąc pod uwagę, że często jest wyrocznią dla Czytelników, powinna zadbać o poziom merytoryczny testów telefonów i artykułów o GSM. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-23 19:55
    Jak tak dalej pojdzie to ktos wklei caly chat i wszyscy bedziemy wiedzieli jaka wiedza dysponuje nasz mistrz z gazety! ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-24 01:11
    Z tego czaciqu niczego rewelacyjnego sie nie dowiedziałem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-24 09:26
    Juz myslelem, ze nikt mi tego nie napisze! Serdeczne dzieki dla Kan-a! ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    mca0833 pisze: 2002-09-08 23:10
    Niestety musze sie zgodzic z jedna z wypowiedzi. W TK az ROI sie od bledow merytorycznych :( Zmiana Redaktora Naczelnego oraz niektorych Redaktorow, czy wspolpracownikow na nic sie zdala. Az szkoda... Mnie osobiscie drazni fakt, ze w rubryce Spytalo Mnie Spoleczenstwo jest tych bledow najwiecej. Nie bede sie czepial i juz nie wspomne, ze korekta szwankuje... Mam nadzieje, ze to sie zmieni. Pozdrawiam serdecznie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: