Maciej Stuhr z siekierą i brzytwą w nowej kampanii Play

Newsy
Opinie: 1

6 czerwca rusza nowa kampania reklamowa Play z Maciejem Stuhrem w roli głównej.

Informacje o autorach:

ATL – Grandes Kochonos

Michał Sorówka  (Dyrektor Kreatywny),  Paweł Nowakowski (Dyrektor Kreatywny), Celina Kozikowska (Client service)

Reżyser – Tadeusz Śliwa

Dom Produkcyjny:  OTO Film

Studio postprodukcyjne  –  Orka Film

Dom Mediowy – Mediacom Warszawa

Internet – Agencja K2, Łukasz Kwapisz

Play:

Komunikacja – Urszula Mucha, Dorota Banaszek, Aneta Onopiuk, Marta Skrzypczak, Małgorzata Chmiel

Media – Marek Zaborowski, Bartek Kamienny

PR: Ewa Sankowska-Sieniek, Joanna Kwiatkowska, Tomasz Pietrowski

TV:

PRASA:

OUTDOOR:

INTERNET:

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Kris pisze: 2013-06-06 17:42
    Znacie to, Kazik: "Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, w oparach wódki A jedne są lepsze, a drugie są gorsze. A gorsze są tańsze, a lepsze są doższe Wszyscy artyści to prostytutki, w oparach lepszych fajek, w oparach wódki A jedni są lepsi, a drudzy są gorsi. A gorsi są tańsi, a lepsi są drożsi."
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: