"Make it Possible" - nowa kampania wizerunkowa HUAWEI (wideo)

Newsy
Żródło: Huawei Technologies
Opinie: 0

HUAWEI rozpoczął na Mobile World Congress 2013 swoją nową globalną kampanię wizerunkową "Make it Possible". Firma przedstawiła również swoje roczne wyniki finansowe. Dochód HUAWEI Device w 2012 roku wyniósł 7,5 miliarda dolarów i był o 10% wyższy w porównaniu do roku poprzedniego. Firma dostarczyła ponad 127 milinów urządzeń. Kierowana do konsumentów na całym świecie kampania "Make it Possible" będzie priorytetowym projektem firmy w 2013 r., a jej celem jest umocnienie wizerunku HUAWEI jako globalnej marki konsumenckiej.

W ciągu 12 miesięcy HUAWEI dostarczyło 52 miliony telefonów, z czego 32 miliony stanowiły smartfony. Oznacza to wzrost o 60% w stosunku do poprzedniego roku. Ponadto dostarczono 50 milionów mobilnych urządzeń szerokopasmowych (MBB) i 25 milionów urządzeń domowych. W czwartym kwartale 2012 roku firma odnotowała wzrost w dostawach urządzeń o 89,5% rok do roku (10,8 milionów), który zapewnił HUAWEI pozycję trzeciego dostawcy smartfonów na świecie w zestawieniu IDC Data.

Kampania "Make it Possible" uosabia ducha HUAWEI - łączy wiedzę i doświadczenie z nieograniczoną wyobraźnią, dzięki czemu rzeczy i pragnienia dotychczas niemożliwe mogą stać się możliwymi i osiągalnymi. W ciągu roku kampania realizowana będzie w wybranych krajach i obejmować będzie zarówno działania ATL, ze szczególnym uwzględnieniem platformy internetowej, jak również BTL - tutaj nacisk zostanie położony na pokazanie jakości i funkcjonowania urządzeń.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: