Dziękuję Marcinowi za Jego innowacyjne podejście, wkład w codzienną pracę i rozwój PLAY. W tym czasie przeszliśmy drogę od nowicjusza z wielkimi aspiracjami do lidera rynku telefonii mobilnej z jeszcze większymi ambicjami. Zespół PR PLAY, którym kierował, wyznaczył nowy standard komunikacji PR na rynku operatorów sieci komórkowych – powiedział Jean Marc Harion, prezes PLAY.
Pod kierownictwem Małgorzaty Zakrzewskiej, Dyrektora Departamentu Komunikacji Korporacyjnej PLAY, zostanie wprowadzony nowy model działania oparty na zaangażowaniu wszystkich członków zespołu departamentu i ekspertów PLAY w relacje z interesariuszami.
Nowo powstałe Biuro Prasowe będzie na co dzień zarządzać relacjami PLAY z mediami pod kierownictwem Ewy Sankowskiej-Sieniek ze wsparciem Katarzyny Tajak-Pietrowskiej. Biuro jest także wspierane przez agencję MSL.
Komunikację wewnętrzną poprowadzi Matylda Walewska-Romanowska.