"Chcemy być numerem jeden pod względem przychodów najpóźniej w przyszłym roku. Udałoby się to w tym roku, gdyby Polkomtel nie miał umowy o roamingu krajowym z P4" — mówi w dzienniku Puls Biznesu Miroslav Rakowski, prezes PTC. "Mam nadzieję, że namieszamy na rynku" — mówi Rakowski. "Rok 2011 będzie w Polsce rynkiem mobilnego "internetu w kieszeni", w komórce. Myślę, że wszyscy operatorzy ostro podejdą do tej sprawy. Internet będzie motorem wzrostu przychodów całej branży" — mówi nowy szef PTC. "W Warszawie mamy najszybszy internet wśród operatorów. Do końca roku chcemy dotrzeć z technologią HSPA+ do 61 proc. ludności. Liczymy na setki tysięcy klientów do końca roku — dodaje Rakowski.
"Nie będziemy walczyć ceną, bo dalszy ich spadek spowodowałby znaczące zahamowanie inwestycji" — mówi twierdzi prezes. Era rozpoczęliśmy w ubiegłym roku program cięcia kosztów, który daje roczne 150 mln zł oszczędności. W tym roku będziemy on kontynuowany. Rebranding ma pomóc w obniżeniu wskaźnika CHURN. "Największym zyskiem z rebrandingu będzie spadek churnu. Powinien być on widoczny już po kilku miesiącach od zmiany marki" — przekonuje Miroslav Rakowski. Zaznacza, że marka Era może jeszcze przez jakiś czas funkcjonować na rynku równolegle z nowym brandem.