Najważniejsze
|
Newsy
|
Recenzje
18 listopada 2024
Według tegorocznego raportu opracowanego przez Interbrand, a opublikowanego przez BusinessWeek, wartość marki Samsung uległa więcej niż podwojeniu w porównaniu do sytuacji sprzed trzech lat. W porównaniu z rokiem ubiegłym wzrost wartości wyniósł rekordowo 31%. Koreański producent przesunął się z 34 na 25 miejsce w rankingu marek działających na rynku globalnym. Wartość marki Samsung wzrosła z 8,31 do 10,85 mld USD w przeciągu jednego roku.
Pozycja | Marka | Wartość marki w mld dolarów 2003 | Wartość marki w mld dolarów 2002 | Zmiana procentowa |
1 | COCA-COLA | 70.45 | 69.64 | +1% |
2 | MICROSOFT | 65.17 | 64.09 | +2 |
3 | IBM | 51.77 | 51.19 | +1 |
6 | NOKIA | 29.44 | 29.97 | –2 |
25 | SAMSUNG | 10.85 | 8.31 | +31 |
59 | PHILIPS | 4.46 | 4.56 | –2 |
79 | PANASONIC | 3.26 | 3.14 | +4 |
80 | ERICSSON | 3.15 | 3.59 | –12 |
81 | MOTOROLA | 3.10 | 3.42 | –9 |