Marka T-Mobile osiągnęła już poziom rozpoznawalności marki PLAY

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 10

Prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, Miroslaw Rakowski, w wywiadzie dla dziennika Rzeczpospolita, powiedział, że obecnie marka T-Mobile ma rozpoznawalność Top of Mind na poziomie marki PLAY (10% badanych wymienia markę T-Mobile jako pierwszą markę komórkową). Prezes szacuje, że dzięki zmianie marki T-Mobile zwiększy nieznacznie swoją bazę klientów w porównaniu do 2010 r. Baza klientów postpaid pozostanie w porównaniu rok do roku bez zmian (zostanie odbudowana), a wzrost będzie pochodził z segmentu prepaid. T-Mobile ma obecnie 650 tys. użytkowników abonamentowych usługi blueconnect. 40% przychodów operatora generują klienci biznesowi. W październiku T-Mobile planuje ogłosić swoją nową strategię na najbliższy rok lub lata.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rdir pisze: 2011-08-18 10:01
    To tylko propaganda sukcesu tego typu wywiady do gazet, rebranding mogl byc lepiej przeprowadzony (kampania). O zmianach w ofercie po wejściu T-Mobile szkoda nawet pisac.
    0
  • Users Avatars Mini
    dziadek pisze: 2011-08-18 11:11
    Jakość usług w Erze była średnia więc zmiana marki ma tylko zmienić wizerunek. poza tym T-Mobile dalej kojarzy mi się z Erą której nie lubię za naciąganie klientów w loteriach smsowych.
    0
  • Users Avatars Mini
    dragonite pisze: 2011-08-18 12:07
    jak na sieć globalną to i tak bardzo słaba rozpoznawalność marki mają jak są na równi z Play który działa wyłącznie w naszym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skuter pisze: 2011-08-18 14:15
    Jak widać jednak PR i cała kampania T-Mobile (tak często krytykowana i szykanowana) zadziałała. Rozpoznawalność marki jest naprawdę duża. @dziadek, jakość usług w Erze moim zdaniem(jestem ich abonentem od ponad7lat) była na wysokim poziomie a teraz m.in. dzięki HD Voice i współpracy z Orange będzie jeszcze lepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skuter pisze: 2011-08-18 14:18
    Co do loterii smsowych to też mnie one irytowały ale odkąd jest T-Mobile zostały one wycofane. Wiem, że T-Mobile odcina się od takich procederów jak pępowinę podczas porodu i sam prezes Rakowski mówił w niedawnym wywiadzie, że rozmawiał z Panią Streżyńską na temat tego by stworzyć ustawę zabraniającą prowadzenie przez sieci tel. podobnych loterii. Zamiast akceptacji tego pomysłu T-Mobile dostał na starcie kolejną karę...za tzw grzechy dawnej marki.
    0
  • Users Avatars Mini
    gracz pisze: 2011-08-18 15:35
    skuter nie tłumacz się za Erę. Rakowski przyszedł 1 stycznia br. do Ery z czeskiego T-Mobile ii mógł wycofać ostatnią loterię sms szybciej (masa krytyki w internecie i telewizji) ale jednak trwała ona w najlepsze jeszcze parę miesięcy, chyba do kwietnia. Nie mogą się zasłaniać teraz starą marką przecież ludzie pracują ci sami.
    0
  • Users Avatars Mini
    neff pisze: 2011-08-18 23:22
    Niezły wynik jak na tak nagłe wejście na rynek - bo od ogłoszenia rebrandingu do zmiany sieci minał ok. miesiąc.
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2011-08-19 00:27
    nie dziwie się ze ludzie kojarzą ta irytującą reklamę z firmą
    0
  • Users Avatars Mini
    ss pisze: 2011-08-19 02:07
    Nie po to Niemcy z t-mobile wywalili tyle kasy ,żeby jej teraz nie odzyskać. Jeśli tzw"starzy operatorzy" mają po około 10 mln klientów to nie obniżą cen o np 20% bo przychody spadną też o 20%. Dlatego Play bez rzeszy "starych abonentów" może wystawić niskie ceny. Zaznaczam ,że bisnesplany plusa i ery zakładały dochodowość już przy 1mln abonentów a jest ich po około 10mln i sieć zbudowana od lat... Po prostu , pora żniw na klientach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Moper pisze: 2011-08-19 16:58
    ~neff no trochę nie doszacowałeś rebrending był na początku czerwca co nie zmienia faktu, że wynik jest imponujący jak na taki okres czasu, a teraz może być już tylko lepiej :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: