Marki telekomunikacyjne mają najwięcej fanów na Facebooku

Newsy
Opinie: 1

Sotrender, wspólnie z domem mediowym Mindshare, przygotował raport "W poszukiwaniu zaangażowania - Weryfikacja aktywności marek na Facebooku", w którym opisane zostały aktywności marek z 11 kategorii, w tym również Telekomunikacji.

Telekomunikacja była największą, a jednocześnie najbardziej angażującą kategorią w pierwszym półroczu br. Branża telekomunikacyjna umocniła pozycję lidera, notując 40 procentowy wzrost liczby fanów (profile marek telekomunikacyjnych polubiło blisko 2 mln. 723 nowych fanów). Jest to wynik osiągnięty m.in. przez aktywności takich gigantów, jak „Serce i Rozum” oraz „Play”, ale także udanego debiutu rynkowego nowej marki z tej grupy – nju mobile.

Pełna treść raportu "W poszukiwaniu zaangażowania" w załączeniu poniżej.

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2013-11-28 11:12
    Lajkowanie na fejsie takich profili wiąże się również z wymiernymi korzyściami. Promocje, eventy, konkursy itp. Warto zalajkować, żeby śledzić co w trawie piszczy. Chociaż jest na to jedna prosta metoda. Odwiedzajcie GSMONLINE :-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: