T-Mobile wdraża nową koncepcję działań z zakresu Corporate Responsibility (CR). PTC od początku swojej działalności angażuje się w działania i inicjatywy i projekty z zakresu odpowiedzialnego biznesu. Przez lata wspiera liczne projekty, mające na celu pomoc lokalnej społeczności, a także inicjuje autorskie projekty z zakresu opowiedzianego biznesu. Na bazie tych doświadczeń PTC wypracowała bardzo mocne fundamenty do stworzenia i wdrożenia kompleksowej polityki CR.
W związku z tym w Biurze Komunikacji Korporacyjnej PTC utworzone zostało nowe niezależne stanowisko Głównego Specjalisty ds. CR. Funkcję tą objęła Marlena Czaplak. Do jej głównych zadań należy wdrożenie strategii CR, uwzględniającej interes społeczny oraz kwestie ochrony środowiska w ramach działań podejmowanych przez PTC. M. Czaplak będzie raportowała bezpośrednio do Dyrektora Biura Komunikacji Korporacyjnej PTC, Małgorzaty Rybak – Dowżyk.
Marlena Czaplak jest związana z PTC od 4 lat. Do tej pory realizowała projekty z zakresu komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej. Odpowiadała za współpracę z Instytucjami kulturalnymi przy projektach sponsorowanych przez PTC, współpracę z organizacjami pożytku publicznego oraz współtworzenie i realizowanie strategii komunikacyjnych, w tym przygotowywanie i realizowanie projektów z zakresu PR.