Mastercard kolejny rok z rzędu jest partnerem festiwalu Pol’and’Rock, organizowanego przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Jego 26. edycja, jako Najpiękniejsza Domówka Świata, odbędzie się w całości w internecie w dniach 30 lipca – 1 sierpnia.
Pol'and'Rock Festival (wcześniej Przystanek Woodstock) to największy w Polsce i jeden z największych w Europie festiwali muzycznych, którego 26. edycja zostanie przeniesiona wraz z najważniejszymi punktami programu do świata online. Jerzy Owsiak przez 3 dni będzie prowadził pierwszą w historii internetową edycję festiwalu. W studio zostanie odwzorowana Duża Scena z koncertami na żywo, Akademia Sztuk Przepięknych oraz inne elementy nawiązujące do tradycyjnego Pol’and’Rock Festival. Publiczność będzie miała dodatkowo dostęp do nagrań rozmów z zespołami i muzykami, archiwalnych materiałów, wywiadów z gośćmi, czy też materiałów wideo z prywatnych domówek uczestników rozproszonych po całym świecie.
Najpiękniejsza Domówka Świata to festiwal, który odbędzie się w dziesiątkach miejsc w tym samym czasie - domach, ogrodach, na działkach czy polanach – wszędzie tam, gdzie publiczność będzie chciała włączyć transmisję. Od połowy czerwca ruszyła Mapa Domówek, na której oznaczane są lokalizacje, z których festiwal będzie oglądany. Aby zgłosić swoją domówkę, wystarczy wypełnić formularz – dla najciekawszych pomysłów przewidziane są festiwalowe nagrody. Dzięki Mastercard udostępniony zostanie oficjalny komunikator na serwerze Discord, który sprawi, że uczestnicy będą mogli poczuć prawdziwy klimat tego niezwykłego wydarzenia. Zainteresowani internauci zyskają możliwość wymiany wrażeń z innymi „festiwalowiczami”, pochwalenia się swoimi aktywnościami, sprawdzenia line-upu, a także rozmowy z botem i moderatorami z Pokojowego Patrolu. Wśród ponad 30 wątków na różne festiwalowe tematy dostępna będzie również Strefa Mastercard, gdzie na uczestników czekają dodatkowe konkursy z nagrodami.