11 czerwca HBO Max zmienił nazwę na Max.
Z tej okazji CANAL+ rozpoczął kampanię reklamową promującą nową ofertę Max w swojej platformie.
Spot reklamowy zawiera fragmenty filmu "Diuna" oraz serialu "Prosta Sprawa" i będzie emitowany w telewizji, radiu, internecie oraz w salonach sprzedaży CANAL+.
Za kreację i produkcję spotu odpowiada zespół CANAL+ Polska oraz studio LUNAPARK.
CANAL+ oferuje dostęp do pakietu Max w trzech planach: Podstawowym, Standardowym i Premium.
Nowi klienci otrzymają czasowy dostęp do planu Max Premium do końca września 2024 roku.
Klienci CANAL+ online mogą skorzystać z planu Max Standardowy za 25 zł/mies., z czasowym dostępem do planu Premium.
Dotychczasowi użytkownicy HBO Max w CANAL+ zostaną automatycznie przeniesieni do Max na plan Standardowy, z promocyjnym dostępem do planu Premium do końca okresu zobowiązania lub do 30 września 2024 roku w przypadku ofert bez zobowiązania.
W sklepie CANAL+ dostępny jest pakiet ENTRY+ CANAL+ FILM za 70 zł/mies. Oferuje on dostęp do 11 kanałów CANAL+, planu Max Standardowy, opcji Filmbox Pack oraz trzech kanałów HBO, co daje łącznie 92 kanały telewizyjne na żywo. Dodatkowo, abonenci serwisu CANAL+ online mają dostęp do 61 kanałów na żywo na różnych urządzeniach. W ramach promocji, do końca września klienci będą korzystać z oferty Max Premium, po czym konto wróci do planu Max Standardowy. Cena pakietu ENTRY+ CANAL+ FILM uwzględnia rabaty 5 zł/mies. za zgody marketingowe i 5 zł/mies. za e-rachunek i terminową płatność.