mBank blokuje dostęp do aplikacji – zobacz, czy dotyczy to Twojego telefonu

Newsy
Opinie: 0
mBank odcina starsze smartfony – sprawdź, czy dotyczy to Ciebie

mBank poinformował, że od 1 października 2025 roku zablokuje dostęp do swoich aplikacji na starszych urządzeniach mobilnych. Zmiana dotyczy aplikacji mBank, mBank Token oraz mBank Junior.

Dostęp zostanie wyłączony dla:

  • urządzeń z systemem Android 8.0 i starszym,
  • urządzeń z systemem iOS 15 i starszym,
  • smartfonów Huawei korzystających z HMS (Huawei Mobile Services), czyli bez usług Google.

 

Co oznacza zmiana?

 

Od 1 października osoby korzystające z aplikacji na urządzeniach niespełniających wymagań nie będą mogły się do niej zalogować ani potwierdzać operacji za pomocą mobilnej autoryzacji.

 

Jakie są wymagania?

 

Aby nadal korzystać z aplikacji mBanku, należy:

  • posiadać urządzenie z systemem Android w wersji co najmniej 9.0,
  • lub iOS w wersji co najmniej 16,
  • w przypadku telefonów Huawei – zmienić urządzenie na takie z systemem Android lub iOS w odpowiednich wersjach.

 

Co zrobić, jeśli urządzenie nie spełnia wymagań?

 

Osoby, które nie mogą zaktualizować systemu lub wymienić urządzenia, powinny odłączyć aplikację od konta i przejść na autoryzację operacji za pomocą haseł SMS.

 

Jak odłączyć aplikację?

 

  • Zalogować się do aplikacji mobilnej.
  • Wybrać ikonę ustawień (koło zębate).
  • Przejść do sekcji Dostęp do banku i kliknąć Odłącz.
  • Włączyć autoryzację SMS w sekcji dostępu przez komputer i mLinię.

 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: