mBank - kolejne opcje przez kanał mobilny

Newsy
Żródło: mBank
Opinie: 4

mBank rozszerzył funkcjonalność bankowości mobilnej - jego klienci za pośrednictwem urządzeń mobilnych mogą już realizować przelewy dowolne, bez konieczności wcześniejszego definiowania odbiorcy. Dla komfortu i bezpieczeństwa użytkowników, bank stworzył również możliwość ustalenia osobnych limitów autoryzacyjnych w kanałach mobilnych.

Od wprowadzenia lekkiej wersji serwisu transakcyjnego mBanku w połowie 2011 r., a później także aplikacji na iPhone’a, iPada oraz na urządzenia wyposażone w Androida, liczba osób korzystających z bankowości mobilnej mBanku (czyli logujących się do banku przez komórkę), wzrosła trzykrotnie i przekracza już 300 tys.

Wciąż najchętniej wykorzystywaną funkcją w kanale mobilnym jest sprawdzanie wysokości salda rachunku, jednak stopniowo coraz więcej klientów za pośrednictwem urządzeń mobilnych płaci rachunki i przelewa pieniądze (w ciągu roku liczba klientów sprawdzających saldo rachunku tą drogą zmniejszyła się o 13 proc., zaś 13 proc. więcej klientów zaczęło realizować w ten sposób płatności; 2011 Consumer Trends Survey, Fiserv Inc.)

O przelewach dowolnych w mBanku

Dotychczas klienci mBanku za pośrednictwem telefonu mogli wykonać przelew do odbiorcy wcześniej zdefiniowanego w serwisie transakcyjnym banku. Teraz, korzystając z banku w komórce, mogą zlecić transfer pieniędzy w dowolnej wysokości na dowolny rachunek w innym banku. Użytkownicy do wyboru mają tradycyjny przelew w systemie Elixir, przelew ekspresowy, przelew do ZUS oraz podatkowy. Mogą także zlecić przelew między własnymi rachunkami w banku.

Operacja jest prosta i analogiczna do schematu zlecania przelewów w internetowym serwisie transakcyjnym banku. Podobnie jak w przypadku kanału internetowego, realizacja podstawowego przelewu w systemie Elixir jest bezpłatna.

Bank wprowadził możliwość samodzielnego ustalenia limitów transakcji wykonywanych przez komórkę (zarówno ilościowych, jak i kwotowych). Aby je zdefiniować, wystarczy zalogować się do serwisu internetowego.

Najnowsza funkcja bankowości mobilnej mBanku dostępna jest dla wszystkich klientów korzystających z aplikacji na iPhone’a i iPada oraz urządzeń z systemem Android. Docelowo będą mogli z niej korzystać także klienci logujący się do banku za pośrednictwem lekkiej wersji serwisu transakcyjnego.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: