W sobotę, 26 listopada ponad 12 mln widzów w TVP1 i TVP Sport według MOR (Model Oglądalności Rzeczywistej - "standard" TVP) obejrzało w momencie najwyższej oglądalności mecz Polska – Arabia Saudyjska rozegrany w ramach Mistrzostw Świata w piłce nożnej mężczyzn – Katar 2022.
Zwycięstwo reprezentacji Polski nad Arabią Saudyjską na Mistrzostwach Świata w piłce nożnej mężczyzn w Katarze w TVP1 i TVP Sport oglądało średnio według MOR 10,4 mln widzów, według Nielsen Media mecz na trzech antenach TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało średnio 8,8 mln osób (w piku 10,8 mln widzów), przy udziałach na poziomie 70,8%.
Mecz w wysokiej rozdzielczości UHD na kanale TVP 4K według NM obejrzało średnio 474 tys. osób. Jest to do tej pory najlepszy wynik osiągnięty przez kanał wśród mundialowych transmisji z Kataru. Poprzednie spotkanie Polski z Meksykiem obejrzało średnio 255 tysięcy osób.
W TOP10 programów weekendu znalazł się również mecz Hiszpania – Niemcy, który według MOR w piku na obu antenach TVP1 i TVP Sport obejrzało 8,5 mln osób. Średnia widownia wg MOR wyniosła 7,1 mln widzów. Według NM w TVP1, TVP Sport i TVP 4K mecz obejrzało średnio 5 mln osób, a udział antenowy wyniósł 34%.