MediaMarkt pochwalił się, że modernizuje kolejne sklepy.
W ubiegłym roku sieć przebudowała kilkanaście sklepów, a w pierwszej połowie tego roku otworzyła kolejne 7 marketów w nowej, zmodernizowanej formie w Czeladzi, Katowicach, Krakowie (2 sklepy), Opolu, Warszawie i Zabrzu.
Proces modernizacji obejmie w kolejnych miesiącach sklepy m.in. w Łodzi, Gdańsku, Szczecinie i Bydgoszczy.
Układ sklepu i ekspozycji produktów został zmieniony w taki sposób, aby klienci mogli szybko odnaleźć poszukiwany sprzęt, odpowiednie akcesoria i powiązane z nim urządzenia.
Sieć rozwija mocno program lojalnościowy „Klubu MediaMarkt”, który zapewnia członkom liczne korzyści. Wystarczy zarejestrować się na stronie internetowej lub w sklepie, aby otrzymać powitalny kupon rabatowy i zbierać punkty za zakupy, które następnie wymienimy na kupony na kolejne zakupy. Transakcje z użyciem karty Klubu są rejestrowane na koncie kupującego i nie trzeba zachowywać na przyszłość paragonów, co ułatwia proces zwrotu lub ewentualnej reklamacji. Klubowicze jako pierwsi otrzymują informacje o promocjach. Aktualnie program liczy ok. 4 mln klubowiczów.