MediaTel sprzedał 2.360 kart SIM w swojej ofercie MVNO "Telepin mobi". Firma wystartowała z ofertą pod koniec czerwca. Oferta jest skierowana głównie do grup etnicznych i obcokrajowców. "W pierwszej połowie sierpnia chcemy zwiększyć liczbę krajów do których koszt połączenia jest w cenie promocyjnej, aby skierować naszą ofertę do osób, które często dzwonią za granicę" - powiedział Marcin Kubit, prezes MediaTela. Podtrzymał wcześniejsze zapowiedzi, że spółka liczy na 20 tys. klientów oferty "Telepin mobi" do końca 2008 roku.
W pierwszym półroczu przychody grupy MeidaTela zwiększyły się do 62,1 mln zł z 22,1 rok wcześniej, a zysk netto wyniósł z 2,07 mln zł z 1,04 mln zł straty przed rokiem. Grupa MediaTel przewiduje w 2008 roku wzrost przychodów do 175 mln zł z 53 mln zł w roku poprzednim oraz osiągnięcie 17,1 mln zł EBITDA.