MEGA już w ofercie Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 152

Idea wprowadziła dziś oficjalnie nową ofertę MEGA. Jest to pierwsza stała oferta taryf postpaid połączona ze znaczną rezygnacją z subsydiowania telefonów komórkowych. Taryfa realizuje zamierzenia Idei dotyczące sprzedaży głównie własnych usług, a nie terminali, co pozwoli operatorowi znacznie obniżyć koszt pozyskania klienta (SAC). Abonenci zyskują natomiast możliwość korzystania z tańszych połączeń. Połączenie do sieci Idea i sieci stacjonarnych wykonywane wewnątrz pakietu kosztuje 34 gr z VAT w taryfie MEGA 350.

Skrócony cennik dla oferty MEGA

PLAN TARYFOWY MEGA 150 MEGA 350
Abonament miesięczny (bez VAT/ z VAT) 50,00 zł/ 61,00 zł 100,00 zł/ 122,00 zł
Maksymalna ilość minut w abonamencie do sieci Idea i sieci stacjonarnych 150 350
Wymienność - minuty do sieci Idea i sieci stacjonarnych : minuty do innych sieci komórkowych 2 : 1 2 : 1
Maksymalna ilość minut w abonamencie do innych sieci komórkowych 75 175
Maksymalna ilość SMS-ów w abonamencie 300 700
Po wykorzystaniu minut dostępnych w abonamencie:
Cena minuty do sieci Idea i sieci stacjonarnych (bez VAT/ z VAT) 0,45 zł/ 0,55 zł 0,30 zł/ 0,37 zł
Cena minuty do innych sieci komórkowych (bez VAT/ z VAT) 0,90 zł/ 1,10 zł 0,75 zł/ 0,92 zł
Cena SMS-a do wszystkich sieci komórkowych (bez VAT/ z VAT) 0,24 zł/ 0,29 zł 0,24 zł/ 0,29 zł

W pakiecie usług podstawowych znajdują się takie usługi jak:

  • usługa IdeaMMS

  • Kapitał Minut

  • Prezentacja numeru przychodzącego

  • Przekierowania połączeń

  • Informacja o połączeniu oczekującym

  • Połączenie konferencyjne

  • Zawieszenie połączenia

  • Standardowa transmisja danych

Oprócz usług zawartych w pakiecie usług podstawowych, w momencie aktywacji MEGA bezpłatnie uruchomiana jest usługa GPRS Maniak, umożliwiająca tanie surfowanie po Internecie. Abonenci ofert MEGA nie płacą abonamentu za usługę GPRS Maniak.

W ramach planów taryfowych MEGA można również korzystać z następujących usług dodatkowych zgodnie z regulaminami poszczególnych usług oraz Cennikiem usług w ofercie MEGA:

  • Nieskończony Kapitał Minut

  • Sekunda i Sekunda PRO

  • Pakiety SMS (50, 100 i 250)

  • Pakiety MMS (10 i 25)

  • Usługi GPRS - InterOptimaWAP, Pakiet GPRS 5 MB

  • SMS ILE dla planów MEGA

  • Roaming

W ramach promocji opłata aktywacyjna w planie taryfowym MEGA 150 wynosi 50 zł (61 zł z VAT), a w planie taryfowym MEGA 350 - 25 zł (30,30 zł z VAT).

Typ telefonu Cena (w zł) telefonu w Promocji w planie
taryfowym MEGA 150 lub MEGA 350
Cena (w zł) telefonu poza
Promocją
bez VAT z VAT bez VAT z VAT
Alcatel OT332 329,00 401,38 850,00 1 037,00
Alcatel OT735 649,00 791,78 850,00 1 037,00
Motorola C200 249,00 303,78 850,00 1 037,00
Motorola C350 399,00 486,78 850,00 1 037,00
Motorola C550 549,00 669,78 850,00 1 037,00
Nokia 3100 699,00 852,78 850,00 1 037,00
Nokia 3410 399,00 486,78 850,00 1 037,00
Nokia 3510i 499,00 608,78 850,00 1 037,00
Sagem MYX-5m 399,00 486,78 850,00 1 037,00
Samsung C100 549,00 669,78 850,00 1 037,00
Siemens A52 249,00 303,78 850,00 1 037,00
Siemens C60 429,00 523,38 850,00 1 037,00
Siemens S55 + aparat cyfrowy 649,00 791,78 1 999,00 2 438,78
Sony Ericsson T230 + aparat cyfrowy 549,00 669,78 850,00 1 037,00

Regulamin promocji MEGA znajduje się tutaj (format PDF, 68 KB)

Oficjalny cennik usług MEGA znajduje się tutaj (format PDF, 52 KB)

Radiowa reklama promocji MEGA znajduje się tutaj (format MP3, 1,2 MB)

Opinie:

Opinie archiwalne (152):

Komentuj

Komentarze / 152

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-03-10 12:27
    Fajna Oferta!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-10 12:27
    Brawo. No i wyjaśniło się: jest dostępne naliczanie sekundowe [***Wielebny ;)].
    0
  • Users Avatars Mini
    kargul pisze: 2004-03-10 12:28
    FAJNE TYLKO FONY DROGIE
    0
  • Users Avatars Mini
    Alchemik pisze: 2004-03-10 12:31
    IMHO bezensowna promocja, przy tych cenach telefonow, to nie wiem czy ktos sie skusi, szczegolnie, ze taniej wyjdzie wziasc sobie plan turbo i dokupic telefon na wolnym rynku. Moze jak wszyscy przestana subsydiowac telefony to cos to zmieni, ale teraz???
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-10 12:35
    ale się idea pospieszyła, widać że się nie może po przcieku o Heyah pozbierać i teraz wszystko będzie robić, żeby pokazać, że "ja pierwsza. ja pierwsza"! Kojarzą mi się z takimi komunistycznymi prowodyrkami, no ale to może przez odniesienie do telekomuny:))
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-10 12:37
    Ta oferta nie jest wcale świetna. bo jak się bierze bez telefonu abonament (a tu telefony są staowczo za dorgie) to w zamian powinni proponować połowę abo, albo coś takiego. Tak jak np. mi zaproponowali w Erze, jak przedłużałem umowę.
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2004-03-10 12:38
    Wszyscy narzekają że drogie fony, ale opowie sprzedają usługi telekomunikacyjne a nie fony tanie. Jak ktoś nie chce to nie musi brać telefonu, jeżeli zalezy mu na tańszych usługach. Gdyby nie cyro które musze odczekac to bez wachania zmieniłbym na MEGA. Ciekawe czy przy tej ofercie są też karty SIM STK.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-03-10 12:39
    nie podoba mi sie tylko cyrograf na 24 miesiace, skoro telefonu nie trzeba kupowac po co sie zobowiazywac na 24 miesiace bycie zwiazanym z operatorem?
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 12:44
    I to jest bardzo słuszna droga... Obniżać ceny połaczeń i nie subsydiować aparatów. W końcu ludzie przestaną miec telefony a zaczną ich używać. Przecież statystyczny abo nie musi wymieniać tel co rok dwa. Moja żona korzysta z N5110 od 5 lat i poza tym że telefon jest troszkę ciężkawy to zupelnie wystarcza. Wodotryski typu kolorowe ekrany i wbudowane aparaty z których nikt nie korzysta sa po prostu modne, jak ktoś chce być modny to niech płaci a jak ktoś chce mieć tel i go używac to poprostu niech używa.. Teraz powinni zrobic taki sam ruch pozostali... obniżka cen połączeń jest jedynie słusznym kierunkiem w rozwoju rynku,
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-10 12:44
    **kjarzyna: ale mi nie chodzi o to tylko, że fony drogie, tylko o to, że te połączenia nie są na tyle tanie, żeby rekompensować brak telefonu. zwłaszcza, jak się weźmie pod uwagę, to co SZ3RYF powiedział: po co cyrograf na 24 miesiące skoro nie spłaca się telfonu? powinno być maximum na 12.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 12:45
    Faktem że wprowadzając takie sposób powinni skrócić max okresy cyro najlepiej do 12 miechów, chociaż to nie leżyt w ich interesie wiięc nie ma się co dziwić!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 12:45
    Nikt Wam nie każe kupować tej taryfy - nie podoba się to są inne - do wyboru do koloru. Szczególnie, że WSZYSTKIE głosy dotyczą telefonów. Ja uważam, że za 65,00/79,30 netto/brutto (z taktem 1/1) oferta 75 minut do sieci komórkowych z przeliczniekiem 2:1 do sieci własnej i stacjonarnej jest ewidentnie korzystną ofertą. Bo Co Heyah daje? Raptem o 8 groszy mniej i mocno okrojony zakres usług dodatkowych... Proszę więc, zanim zaczniecie gadać, zastanówcie się co chcecie powiedzieć, OK? Ja wie, że Heyah za 20 złotych miesięcznie można utrzymać... Nie każdy potrzebuje dzwonić tylko 20 minut miesięcznie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 12:48
    **tomi: nie zgadzam się z tobą z tym szpanowaniem. mnie sie telefony psują zawsze i jakoś tak się dziwnie składa, że zawsze kawałek po gwarancji i muszę wziąć nowy, bo mi stary nie działa. (pisałam wam o moim alcatelu). A na telefon za 300 mnie nie stać. Nie stać mnie również na wysokie opłąty za rozmowy. Tylko mi nie mówcie, że mam zrezygnować skoro mnei stać, bo to nie o to chodzi przecież...
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 12:50
    no i nadal nie wie, czy gdybym sobie taką mega zapodała, to czy dostanę telefon za przedłużenie mojej starej umowy, tak jak miałam dostać, czy to już znowu na dwa kolejne lata mnie unieruchomi? najlepiej mi chyba będzie przejść na jakis niski abonament i dokupić tę Heyah do tego i kartę zmieniać sim i basta, a wy jak myślicie?
    0
  • Users Avatars Mini
    tech pisze: 2004-03-10 12:50
    telefony sa kosmicznie drogie, i oczywiscie mydlenie oczy klientom przelicznikami 2:1 widac dobrze ludzi z idei szkolono, jak w skuteczny sposob mydlic ludziom oczy, i oczywiscie podawanie maksimow ludzie mydlenie oczu i naciagactwo jakiego dawno nie widzialem
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 12:51
    SZ3RYF - nikt Cię nie zmusza!!!!!!!!!!!!!!!! Przeczytaj regulamin!!!!!!!!!!!!! Nigdzie nie każą Ci podpisywać umowy!!!!!!!!!!! Umowa jest kjeśli szkoda Ci 275/250 zł netto na aktywację :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    specjalista pisze: 2004-03-10 12:52
    Szkoda że telefony dla wyższej taryfy nie są choc troszeczkę tańsze np. o 20% od cen dla Mega 150. Zobaczymy jak potoczą się losy tej taryfy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 12:53
    ola - masz wyjątkowego pecha... Ja telefonów używam latami, po mnie inni ich używają... Moja 5110 już ma chyba z 5 lat, 3 użytkownik i nawet objawów popsucia nie ma... A jej aktuany użytkownik zastanawia się nad wzięciem aktywacji w MEGA, bo jest tanio - właśnie do tej 5110 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 12:54
    **ola - operatorzy to firmy komercyjne które działają po to by przynosić zysk ich właścicieloma nie klientom, wiec nie należy się spodziewać by dotowały (drogie) aparaty i miały niskie ceny połączeń a i przy okazji krótkie cyrografy. Po prostu coś za coś. Swoją droga skoro klienta nie stać na daną usługe tzn. że ta usługa nie jet dla niego. Bardzo brutalne ale prawdziwe. Ja też chciał bym jeździć F50 więc mogli by sprzedawac je po trochę niższych cenach ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-10 12:55
    Zgadzam się z rozsądniejszymi przedmówcami, że ta oferta bije na łeb oferty konkurencji w zakresie połączeń wewnątrzsieciowych. Ja obliczam to tak - za 140 PLN dostajemy 350 minut taryfikowanych co sekundę, które można wykorzystać i do Idei, i do stacjonarnych. To powoduje, że mając ten plan można spokojnie zrezygnować ze stacjonarnego [o ile gadamy krótko i nie potrzebujemy na przykład dostępu do Internetu przez telekoma].
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 12:56
    specjalista - w mega 350 zauważ, że minuta (sekundowo taktowana) poza sieć kosztuje tylko 65,7/80,2 grosza (netto/brutto). To taniocha... Ale jeśli nie chcesz mieć tanio i dużo - kupuj telefon za 1 złoty w innej ofercie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-10 12:59
    ceny telefonow tragicznir wysokie a ceny polaczen troche zamiszane (za duzo podzialow - siec swoja/siec obca). Pozatym Idea miala zaprezentowac te taryfy chyba 15. czyzby wydawalo sie Ideowcom ze zdaza jeszcze zlapac kilku klientow przed oficjalna premiera Heyah?? W 1 dzien.. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 12:59
    Właśnie - czy wszyscy jeżdżą porsche? ile osób jeździ mercedaeami? A fiatami (w tym 126p)? Nie musicie kupować drogich telefonów - kupujcie tanie i płaćcie drogo za eksploatację - typowe... kupić poloneza ze złomu za grosze (bo jeździ) i płacić za benzyne przy zużyciu 20 litrów na setkę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 12:59
    **tomi: i takich komentarzy, że skoro mnie nie stać to mam nie używać właśnie chciałam uniknąć.:(
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 13:00
    **Gonzales - dokładnie tak jak mówisz - trzeba po prostu założyć z góry że do tych abo należy dołożyć takt 1/1 i naprawdę to się opłaca, oczywiście zawsze znajda się tacy którzy powiedzą że tam jest taniej a tam drożej.... Ja jakoś żyje bez stacjonarnego (bynajmniej nie dlatego ze nie ma war tech) i kwota którą wydał bym na sam abo w TPSA przeliczona na 1/1 w kom pozwala mi spokojnie przeżyć bez stacjonarki. Wszystko zależy od tego czego człowiek oczekuje od danej usługi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-10 13:00
    Płacąc podobne [150 PLN] pieniądze w Plusie otrzymujemy 100 minut i 100 smsów [bez uprzywilejowania połączeń do sieci własnej]. W Erze z kolei za 180 PLN otrzymujemy 140 wymienialnych minut. W jedynym i drugim wypadku musimy dokupić minuty. Biorąc pod uwagę, że różnice w cenach na starcie, i koszt minuty, wychodzi na to, że w Plusie ten sam pakiet będzie kosztował nas dodatkowo 99 PLN brutto [240 x 0,37 + 10 PLN]. Przez dwa lata to 2400 PLN różnicy, a za te pieniądze można kupić Communicatora :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 13:01
    milosh - może i miała - naczytałeś się plotek i zastanawiasz się dlaczego w cenniku jest napisane: "obowiązuje od 10.03.2004 r.? To Twój problem - nie nasz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2004-03-10 13:01
    ta taryfa prezentuje sie nieźle tyle tylko że tle obecnych cen i chociaż każda obniżka cieszy tojednak jak sprawdzą się rozpowszechniane plotki o nowych taryfach w Erze to już nie bedzie to tak różowo o wyglądało, tym bardziej że sama Idea bedzie musiała dostować ceny do konkurencji czyli krótko mówiąc obniżyc... a wtedy oferta abonament bez telefonu i bez standartowo sekundowego naliczania vs ewentualna nowa taryfa z aparatem i być może lepszym taktem może wyglądac naprawded blado...
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 13:02
    **wlo: no ja mam pecha po totalu, jeden mi ukradli, więc to się nie liczy ale poza tym rozwalały mi się na gwarancji, po gwarancji, bez przerwy. I t o nie z mojej winy tylko a to płyta główna, a to oprogramowanie a to jeszcze coś innego. znajomy mi mówi: to weź nokię z tych dużych one się nie psują... miesiąc u mnie i do kosza na śmieci:(( A kasę bulę w Idei że "hejah" i powinni mi za to coś proponować lepszego.
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-10 13:03
    choc z drugiej strony odbiorcy Mega to chyba zupelnie inna grupa niz Heyah wiec moze moze to i ma sens, wazne ze cos sie dzieje, tylko Plus nie daje o sobie znac
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 13:04
    poza tym jak mówię, przy tych rachunkach, jakie płacę nie stać mnie na dodatkowe 300 zeta na telefon
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-10 13:06
    Oczywiście, w Plusie można wziąć najtańszy abonament z CLIPEM za 30 PLN netto, i "dokupić" sobie 340 minut. Wtedy miesięczne wydatki wyniosą w sumie 187 PLN brutto[(340x 0,30) minuty + 30 abo z CLIP + 15 taryfikacja + 6 Sami Swoi 3 numery ]*1,22. Ale wtedy płacimy za minutę 2 razy tyle co w Idei, a w obu wypadkach płacimy 73 grosze za połączenia na stacjonarne. Czyli jakby nie liczyć - Idea wygrywa :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 13:07
    Gonzales - zgadza się, ale weż pod uwagę, że w Plusie jest zróżnicowanie na sieć/poza - wystarczy, że zamiast Plus 200 weźmiesz Plus 100 i duży pakiet do Plusa po 50 gr za minutę. Fakt - tylko do Plusa ale jednak. No i taktowanie standardowe - korzystniejsze jednak. Co by jednak nie mówić - jest to świtna oferta dla nowych klientów albo klientów Idei. Mnie się nie opłaca - mam taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-10 13:09
    wlo: nie filozuj :-P Mega miala byc zaprezentowana 15. ale Idea w desperacji najpier wymyslila glupia reklame podpinajac sie pod lapy a teraz chce 'zaprezentowac' sie szybciej niz heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    jasiek pisze: 2004-03-10 13:09
    Poczekajcie do 15 stycznia zobaczycie nowy plan Idea Active, to cos na zasadzie TURBO ale korzystniejsze ceny polaczen, a juz nie mowie o HEYAH ktore jutro wchodzi na rynek, pod sztandarem Erylol pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-03-10 13:10
    wlo: wlasnie wczoraj zrezygnowalem z uslug idei wiedzac, ze wprowadza mega, dzwonie zesciej do plusa niz idei wiec normalnym jest, ze do plusa przechodze. dodatkowa znizka 50% na rok tez ma tu znaczenie. wracajac do mega i cyrografu, to jesli doliczysz te 250 zeta na aktywacje skoro nie chcesz miec cyrografu to heyah wychodzi duuuzo korzystniej niz 8 groszy mniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-10 13:12
    ***Wlo: to oczywiste. Zrobiłem po prostu mini porównanie oferowanego pakietu w ramach wysokości abonamentu, który płacę i ja, i Ty. Oczywiste, że jeżeli będziemy porównywać sobie rozmaite opcje w taryfach, to wyjdą niekoniecznie takie wyniki, jakie ja uzyskałem. generalnie jednak Idea ma przewagę w tym, że w ramach podstawowego pakietu dynamicznie różnicuje połączenia do sieci własnej, i do sieci obcych.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 13:14
    ***jasiek: do 15 stycznia?? chyba 2005:) poczekamy zobaczymy, na razie Heyah wygrywa mimo ze jest prepaidem
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 13:19
    **ola - Heya na razie nie wygrywa bo nie ma oficjalnego cennika! A tylko taki można porównywać!
    0
  • Users Avatars Mini
    specjalista pisze: 2004-03-10 13:19
    **wlo: spoko, mysle ze takie zroznicowanie nie zaszkodziloby w tym wypadku. Apropos nie zaliczam sie do klientow kupujacych tel. za 1 zl. Zasadniczo raz kupilem telefon w promocji. Byl to Siemens S 40 za 303 zl brutto. Fatalny tel. bardzo wtedy zawiodlem sie na Siemensie. Ale nie powinieneś się dziwić że naród kupuje tel. jak najtaniej i oczekuje najtanszych polączeń i tylko ciągle marudzi. Tacy jesteśmy. Mam tylko nadzieje że kiedyś ceny połączeń beda na poziomie europejskim (oczywiście w stosunku do zarobków takze na poziomie europejskim).
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-03-10 13:23
    ***Specjalista: ale czegoż to można spodziewać się Boschu przemianowanym na Siemensa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-03-10 13:24
    Właśnie tak myśle o tych taryfach niby ciekawe a jednak jest w nich coś nie tak! Zastanawiam sie czy przy ewentualnej możliwości przechodzić z NIO 90+ sekPro na mega 350 + sekPro! abonament był by niewiele droższy a minutek jak by więcej! Tylko ten cyro! Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu!
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-10 13:26
    tomi: tylko teretycznie nie ma oficjalnego cennika bo praktycznie juz spora liczba osob ma heyah a wiec rowniez starery do ktorych cennik jest przeciez dolaczony - zobacz oferty na allegro jest juz ich multum, raczej watpliwe zeby ceny juz podane sie zmienily (ale na szczegoly i tak poczekamy do jutra :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 13:29
    ceny może się nie zmienią ale jest chyba zagadką oferta usług dodanych jeśli takie bedą...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 13:30
    milosh - teoretycznie, praktycznie - już od dawna upraszam się o przedstawienie oferty, która NA PEWNO jest w pakiecie startowym - MUSI BYĆ!!! Regulaninu... I co? I nic... A iwęc albo ktoś przesadza, że ma, albo ma... zdrapkę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-10 13:32
    ***wlo Twój liberalizm nie pasuje do twojego komentarza z godziny 11:45. Ja wiem, że Ty jesteś inteligentny facet, ale dajesz się nieco ponieść emocjom. Co daje Heyah? Właśnie o 8 groszy mniej i dla niektórych wystarczający pakiet usług dodatkowych. Nie pomyśl, że bronię Heyah, bo mam do niego tak samo bardziej lub mniej krytyczny stosunek, jak do każdej innej oferty. Ty jesteś dość specyficznym użytkownikiem usług GSM i powinieneś zdawać sobie świetnie sprawę, że jesteś w mało licznej, specyficznej grupie klientów. Moim zdaniem porównywanie Heyah do Mega w taki sposób w jaki to zrobiłeś jest mało rozsądne. Nie każdy potrzebuje dzwonić tylko 20 minut miesięcznie, ale sporo użytkowników porzebuje właśnie tyle. Pomyślałeś o tym? Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    milosh pisze: 2004-03-10 13:39
    wlo: moze nikomu nie chce sie przepisywac regulaminu.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2004-03-10 13:50
    Dlaczego nie wprowadzą w standarcie taktowania sekundowego. Przecież to doskonały sposób na nowych abonentów. Tak ma mieć era w tej nowej taryfie. Ja się już zastanawiam nad odejściem z idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    antytelekomuna pisze: 2004-03-10 13:51
    idea się pospieszyła z Mega bo się im grunt pod nogami palił jak się o Heyah dowiedzieli.
    0
  • Users Avatars Mini
    antytelekomuna pisze: 2004-03-10 13:53
    więc nic tylko Erze dziękować, bo inaczej na tańsze rozmowy byśmy jeszcze czekali... oby tak Era stacjonarnym została i TPSę pogoniłą, to by było pięknie...;)
    0
  • Users Avatars Mini
    WEMA 1 pisze: 2004-03-10 14:03
    ALE PLUS MA PEŁNO W GACIACH !!! HEYAH!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    antyjudea pisze: 2004-03-10 14:06
    judei pojebały się ceny. prepaidy sa tansze. jozefiak Ty to myslisz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2004-03-10 14:10
    Widze maly minusik w tych taryfach. Jak aktywujemy sobie naliczanie sekundowe i bedziemy dzownic na IDEA to spoko - jak sprawdzimy w telefonie w polaczeniach DLUGOSC POLACZEN WYCHODZACYCH bedzie sie zgadzac. Ale jak zadzownimy na ERA lub PLUSA i bedziemy rozmawiac 20 sec to w polaczeniach bedzie 20sec ale stracimy 40sec bo jest stosunek 2:1. Reasumujac nie bedzie mozna przy naliczaniu sekundowym sprawdzac w telefonie czy przekrocyzlismy juz darmowe minuty (sekundy)
    0
  • Users Avatars Mini
    jasiek pisze: 2004-03-10 14:10
    tomi i ola :] ofucjalne cenniki ery heyah juz sa :] na allegro juz sa sprzedawane karty sa tam rowniez zeskanowane ulotki heyah i cenniki :] wiec wiem co mowie, a Idea Active wejdzie w poniedzialek do sprzedazy wiem co mowie wiec sza :] niedowiarki:P moj numer na Heyah 888 10 33 33 pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    WEMA 1 pisze: 2004-03-10 14:10
    masz całkowitą racje JUDEI POPierdoliły się ceny.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-10 14:16
    **jasiek - no to może pchnij mi regulamin i cennik - ale nie z ulotki reklamowej
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-10 14:16
    Bardzo atrakcyjna oferta... tylko telefony drogie... i umowa na 24 miesiące...
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-10 14:16
    Ta oferta to pikuś w porównaniu z Heyah!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-03-10 14:25
    ***Eliop - wyślesz sms pod numer 333 i dostaniesz odpowiedź ile masz jeszcze minut. To nie plus ani era - nie trzeba kombinować - wystarczy zapytać :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-03-10 14:34
    Alchemik i kargul...to oferta dla ludzi, którzy korzystają z telefonu dzwoniąc, a nie szpanując na dyskotekach.Ja moge mieć swojego C35i, a za to mieć tanie połączenia:)
    0
  • Users Avatars Mini
    specjalista pisze: 2004-03-10 14:34
    **Gonzales: No wlasnie. Wtedy jeszcze nie interesowalem sie telefonami i takie byly tego skutki. Myslalem ze jak mialem S11 to wszystkie inne i nastepne Siemensiaki beda conajmniej takie dobre. No coz, przyroda...
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-03-10 14:37
    ***fynf - Chłopie masz Ty w domu kalkulator? Umiesz sie nim posługiwać?
    0
  • Users Avatars Mini
    Eliop pisze: 2004-03-10 14:39
    ojciec.dyrektor: szkoda ze platny SMS :D
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-10 14:59
    pomyslalem ze kupie fon gdzies w komisie i wezme ta taryfe ale aktyw 3sta zeta, no to passs...
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-03-10 15:06
    Nowe taryfy Idei dobre są dla tych, co często dzwonią do właśnie... do Idei. Dla reszty użytkowników wyglądają słabo: cena za minutę wysoka, 24 miesiące, drogie telefony. Kazdy wybierze jednak, jak mu pasuje. Ale najbardziej chyba denerwuje gadanie o niesybsudiowaniu aparatów, bo: 1) ta oferta jest dobra dla dzwoniących do Idei, więc "wyklucza" resztę, 2) cena za minutę wysoka, 3) w UE wygląda to różnie, ale nie brak operatorów oferujących tanie połączenia z ofertą subsydiowanych na wysokim poziomie dobrych telefonów, także wśród operatorów wirtualnych. Reasumując: gadanie o tym całym subsydiowaniu po prostu DRAŻNI.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-03-10 15:29
    No nie jest to rewelacja, niskie ceny połączeń tak, ale drogie telefony i to jeszcze 24 miesiące cyrograf! Proste porównanie, wybieramy podstawowy aparat Nokia 3410, potrzebujemy dzwonić 75 minut do innych sieci komórkowych. Jakie są koszty? (Brutto) Idea Mega: Aparat 486,78, aktywacja 61, abonament 61 zł przez 24 miesiące to 1464. Podliczmy koszty:2011,78 razem za 2 lata. W tym takt 60/30. Plus Pakiet 65 oferta dla rozmownych (240zł w prezencie na pierwszych 12 miesięcy): Aparat 1,22, aktywacja 61, abonament i połączenia za całe 24 miesiące (te same 75 minut miesięcznie):2049,6. Razem mamy: 2111,82. Nie uwzględniam przechodzenia pakietów na 3 kolejne miesięce i użycie ich jako pierwszych. Gdyby to uwzględnić to zyskujemy jeszcze 146,4 czyli koszt to 1965,42. Takt 30/30. Ten sam telefon w Simplus 1s, te same założenia to koszt na 24 miesiące 2559 takt 60/1 więc trochę tylko drożej.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-03-10 15:29
    Jak widać normalna oferta promocyjna jest tańsza, a w najgorszym wypadku niewiele droższa, prepaid trochę droższy. Może jakby to porównać z innymi ofertami Ery czy Idei, było by jeszcze lepiej. Nie piszcie więc, że to taka rewelacja. Owszem ilość minut w abonamencie duża, ale za to droższe aparaty niż na kartę! no i ta umowa na 24 miesiące. Jak kupimy bez aparatu i promocyjnej umowy to nas normalna opłata aktywacyjna dobija....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-03-10 15:32
    Policzyłem w porównaniu z Plusem bo akurat takie mam ulotki, może ktoś policzy i porówna z innymi ofertami. Nie jestem malkontentem, nie jęczę ze kiepsko, ale też się nie zachwycam. Jak mało dzwonię wolałbym kupić prepaida, koszt fona niższy brak cyro na 24 miesiące. A przy większych ilościach połączeń można sobie kupić abo bez fona, są takie oferty w każdej sieci, albo z aparatem w promocji i odpowiednio dobranym abonamentem.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-03-10 15:42
    AQQ: kup sobie SK w Plusie. Umowa 12 miesięcy aktywacja 15 netto i np. Plus100 czyli 55netto co miesiąc przez całe 12 miesięcy, w tym 50 min do każdej sieci i 50 sms i jeszcze 20 zł netto miesięcznie pakiet kwotowy ponad abonament. koszt minuty ponad abo to 1,10 netto więc tyle co w mega. Takt 30/30, przechodzenie minut, sms, pakietów na kolejne 3 miesiące (Mega miesiąc) i jako pierwsze a nie ostatnie....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-10 15:44
    to jest krok w dobrym kierunku...i moze sie zastanowie nad tym...tylko bez cyro!!! ale jak zaplace 250 pln za aktywacje zeby nie miec cyrografu...to zaplace za przyslowiowy damski chu....
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 15:47
    właśnie wróciłam z małego rekonesansu: przechodziłam koło salonu idei i zajarzałam do środka co z tą mega. W salonie jak zwykle falujący tłum (to był ten mały salon na Nepodległosci w wawie) i wszyscy tam kompletnie zdezorientowani:) Pytam się kobitki o mega a ona mi na to, że ona nic nie wie jeszcze na ten temat, bo ta oferta miała dużo później wchodzić i ona się jeszcze nie nauczyła, po czym wyjęła mi ulotkę z ręki i zacząła ją przy mnie czytać!!!!!! :)))) KOMPROMITACJA!
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-10 15:51
    Aha, zapomniałam dodać, że oczywiście niczego konkretnego się nie dowiedziałam, ale druga pani, po którą ta pierwsza poszła twierdzi, że można na mega przejść dopiero po zakończeniu 2-letniej umowy z Optimą i bez możliwości wzięcia telefonu po cenie promocyjnej. nie była jednak zbyt pewna tego co mówi. jeśli to prawda to porażka... :(( bu bu bu!:(
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-10 15:52
    na dzien dobry 300PLN jesli bez lojalki,wlasnie przeczytalem...mhhh to przegiecie!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-10 15:54
    sorry ale tak to ja mam 300minut w heji!!! to mi na 3 miesiace spokojnie wystarczy!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-10 16:15
    ***ola z przechodzeniem z Optimy na mega to byłoby raczej logiczne, że po zakończeniu umowy. Przynajmniej biorąc pod uwagę logikę operatorów...:)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-03-10 16:16
    cos musza ta taryfe lekko podrasowac i wtedy brak telefonu nie bedzie problemem!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-03-10 16:18
    Idea przedstawiła świetną ofertę, a prepaidy są beznadziejne. Pozwolę sobie nie uzasadniać mojego (i nie tylko mojego) zdania. Szkoda, że na tym wortalu wypowiada się tak mało poważnych ludzi. Za to pełno krzykaczy od prepaidów... Szkoda.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-03-10 16:23
    Vex: Ja nie mam prepaida tylko abo, ale mam też kalkulator..... To by była rewelacja trochę większa ale bez cyro na 24 miesiące i z tymi cenami telefonów co są, no i z aktywacją, bo 300zł to trochę dużo.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-10 16:25
    No i to co było nieoficjalne, zamieniło sie w oficjalne. Oferta Ideii, jest ofertą idąca w bardzo dobrym kierunku. Pewnym niedociagnięciem jest cena aktywacji, ale jest też mozliwość jej obniżenia przez podpisanie umowy na czas określony, co prawda to nie cieszy, ale może być jakimś rozwiązaniem. No i wreszcie najważniejsze ceny telefonów! - Wyglądają one tak jak by wreszcie Idea obudziła sie ze snu! Koniec subsydiowania!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-03-10 16:40
    Vex: jeszcze miesiac jestem posiadaczem abonamentu w idei, zastanawialem sie czy nie zostawic go mamie ale matematyka jest taka sama niezaleznie od operatora. jesli dzwonisz do idei to mega, poza juz lepszy jest heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 17:07
    rhat - nie nie dałem się ponieść. 8 groszy nie jest warte rezygnowanie z niektórych usług - to tylko miałem na myśli. Zawsze mam na myśli to, że każdy wybiera co mu pasuje i uogólnianie do niczego nie prowadzi... Bo np. wszscy mówią, że Heyah jest rewelacyjna... Greneralnie, znając potrzeby większośći użytkowników też tak twierdże. Ale dla mnie to żadna rewelacja - nie dość że drożej to bez dodatkowych usług :-) A porównałem "odwrotnie" - bo są ludzie, którzy wydają np. minimum 100 na usługi podstawowe - bo tyle muszą "wygadać" i już, a dla nich Heyah już nie jest tak dobrą ofertą. Ci którzy dzwonią mało, niech mi nie mówią, że mam w Plusie drogo, bo w Plus 200 za minutę płacę coś ponad 1 zł... WIęc drożej niż w HEYAH!!! Nic bardziej mylnego - dowodzi to, ze nie potrafią liczyć - mam dużo tanij niż w Heyah i to z taktem 1-sekundowym. O to chodzi, że ludzie potrzebujący minimum zaczynają mówić za ludzi, których to minimum nie obchodzi bo MUSZĄ więcej zapłacić.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 17:08
    A ile więcej? Niewiele więcej - zwykle potrafią lepiej liczyć niż Ci, z których sobie żartuję czasem. Sotrry za chaotyczną odpowiedź, ale mam nadzieję, że mnie zrozumiałeś. Mam pilną robotę i myślę o czymś zupełnie innym niż o gSM :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 17:09
    rhat - przeczytaj sobie bezsensowną wypowiedź antyjudea np. Gość nie wie co mówi... Gdzie jest taniej? W jakim pre-paidzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-10 17:28
    ***wlo:)) Ja się z Twoimi komentarzami zgadzam zawsze wtedy kiedy ich nie komentuję, czyli w około 95%. A że pozostaje te 5%, które staram się wyjaśnić... to wyjaśniam. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-10 17:29
    nadal śmiać mi się chce z tego, że Idea tak spękała z powodu Heyah że swoją ofertę wprowadziła na rynek wcześniej niż miała:)) ale panikarze
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2004-03-10 18:40
    ***loco to, ŻE Idea spękała i ŻE wprowadziła swoją ofertę szybciej niż miała, to chyba akurat pozytyw. Może mniej godne podziwu jest to JAK się za to zabrała. Ale szybkie reakcje na zmiany na rynku, to akurat cecha dobrych firm. Tym bardziej nie spodziewałbym się tego po Idei:) Generalnie jednak moja opinia jest taka, że dział promocji i reklamy jest najsprawniej (a może tylko najszybciej?) działającym działem w Idei. Cała reszta nie nadąża, o czym świadczy chyba to, co napisała ***ola.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-10 18:41
    wlo w każdym prepaidzie jest taniej jeśli porównasz go z tanimi abo w Plusie , Erze czy Ideii. Im więcej dzwonisz tym bardziej opłaca się korzystać z abo ... Dla ludzi rozmownych prepaid nie jest dobrym rozwiązaniem ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-10 18:42
    Rhat najbardziej nie nadąża dział internetowy judeii :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-03-10 18:58
    Czekam na polaczenia rozliczane ryczaltem bo inaczej sie nie bedzie oplacalo podpisywac umowy na 24 miesiace i nawet telefonu nie daja lipa i juz W USA za 50 $ czyli niecale 200 zl macie : 600 darmowych minut do wszystkich sieci dodatkowo od 20 - 6 darmowe rozmow oraz weekendy darmowe a nie jakas lipa jak nam wlasnie IDEA chce wcisnac! Nie oplaca sie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-03-10 19:04
    *** RAFALS (1429) -- Twoje obliczenia sa lekko nieprawidlowe, zeby nie powiedziec bledne, malo logiczne, itp. ;) zalozyles, ze za 61 pln dostajesz 75 mins (czyli _wszystkie_ poza siec / nie tpsa).. zauwaz jednak, ze jak ktos nie dzowni do idei / tpsa to (na zdrowy rozum) nie wybierze tej taryfy! chyba, ze ktos mysli "inaczej".. :) tak wiec Twoje obliczenia mozna, mowiac kolokwialnie (ten zwrot robi ostatnio spora furore :P), o kant pewnej czesci ciala rozbic.. :P oczywiscie, bez urazy.. ;) co do idea mega to jest to idealna ;) oferta dla osob dzwoniacych do idei / tpsa.. dobry kierunek, potwierdzam! :D atpo: czekam na oferte heyah, zwlaszcza na uslugi dodane..
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-10 19:04
    xxx co ty porównujesz 2 różne systemy walutowe ;-) Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:25
    *** wlo - tylko zapominasz dodać , że masz także minuty za staż w sieci i to niemało , bo 30 minut.A gdybyś tego nie miał to ile zapłaciłbyś za minutę taktowaną w Plus 200 + 1//1 (abo.18.3zł) ? Zapłaciłbyś 1.46 za minutę . I co Ty na to ? To gorzej niż w Hejah ? Nie wydaje mi się... Do tego MUSISZ PŁACIĆ , chąc nie chcąc. Poza tym pamiętaj , że miesiąc w miesiąc płacisz i to niemało. Napisałeś - "O to chodzi, że ludzie potrzebujący minimum zaczynają mówić za ludzi, których to minimum nie obchodzi bo MUSZĄ więcej zapłacić." Na odwrót także to działa. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:27
    *** WEMA 1 - gratuluję Polskiemu Radiu takich pracowników ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:28
    A ja zgodnie z obietnicą już sobie kupiłem Heyah! do szuflady na Allegro. Powinno być pojutrze , tyle , że i tak szybko tego nie użyję. Na pewno.....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:31
    Q! - na usługi dodane chyba się nie doczekasz... ;-) Ja czekam na Dialog w moim mieście :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 19:41
    Erazmus - no widzisz... zależy dla kogo :-) Nie dla mnie. A porównywanie pre-paidów z najniższymi abonamentami owszem ma sens, jeśli tylko cos podobnego oferują. Można wtedy mówić, że coś jest tansze, coś droższe. Ale jeśli to są dwie zupełnie inne oferty? issa - no chyba nie wydaje Ci się, że będę porównywał sytuację co by było gdybym dopiero zastanawiał się nad wyborem operatora jako nowy klient? Płacę bo potrzebuję tyle akurat wydzwonić - pre-paid odpada. Natomiast z mojego punktu widzenia, klienta świadomego swoich potrzeb i chłodniej oceniającego to co się dzieje - jak mówię 20 zł nie jest dla mnie różnicą w rachunku, natomiast dla wielu jest to cała opłata miesięczna - sądzę, że w miarę obiektywnie oceniam nawet te tańsze oferty, tak mniej wymagających klientów. Po raz kolejny powtórzę, że zarówno Heyah jak MEGA są bardzo dobrymi ofertami!!! Co więcej namówiłem już ludzi do zakupu zarówno jednej jak drugiej - po analizie ich potrzeb. Plus nie ma dla nich tak dobrej oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:46
    Wlo , nie chodzi o to co mi się wydaje... Chodziło tylko o to , że sugerowałeś , że masz taniej , jak zrozumiałem standardowo, co nie jest prawdą. Ale do tego masz i telefon, a to zmienia postać rzeczy. Ale ogólnie to luz , wystarczyło tylko napisać o minutach w Plus Tobie. Wlo -pisałeś , że nie masz regulaminu Hejah!, jak dojdzie to zeskanuję i Ci wyślę. No chyba , że go dostaniesz prędzej lub już go masz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 19:48
    Jednocześnie "wyprostowałem" kolegę, który po 7 latach prawie dał się przekonać idealnemu konsultantowi do zmiany sieci za niższy rachunek i obietnicę płacenia abonamentu w Plusie do końca karencji... Zyskałby w krótkim okresie - owszem - jakieś 30 zł miesięcznie przez rok... Tylko czy warto? Numeru używa w firmie - ma setki kontaktów... Nominalnie, wg cennika za tę samą ilość minut/esemesów, w tych w sumie korzystnych taryfach dla firm w Idei, przy stażu w Plusie (nie można tego nie liczyć) ok. 20 zł netto mniej w Plusie płaci (przy taktowaniu 1/1 więc standardowe taktowanie nie ma znaczenia). Po co ma więc zmieniać sieć? Może nie zawsze o tym mówię, ale z regóły oceniając coś, porównuję ze swoimi potrzebami i obecną ofertą mojego operatora, wliczając wszystko co mi się z cennika należy (a Plus Tobie jest w cenniku - to nie jest jakaś jednorazowa akcja przecież).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:49
    A tych ofert moim zdaniem , nie można ewentualnie porównywać , tylko jeśli chodzi o ceny telefonów. Bo minuta w pre-paid i post-paid ma tyle samo sekund...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 19:52
    issa - no jaknie mam taniej standardowo, jeśli mam? Plus Tobie jest dla mnie w STANDARDZIE przecież. Tak samo jak dla tego, kto po dwóch latach rezygnuje albo po trzech - takiego kogoś już zupełnie nie rozumiem. No chyba, że chodzi mu tylko i wyłącznie o posiadanie telefonu do odbierania połączeń.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 19:56
    issa - jeśli jest tak samo taktowana :-) jeśli nie nie ma tyle samo - to tak jak w tepsie - raz minuta kosztuje powiedzmy 29 groszy a raz 35 albo 23 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 19:56
    Jeśli chodzi o dobre telefony , to ja nie jestem wdzięcznym tematem do rozważań. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 20:02
    Jeśli chodzi o taktowanie standardowe u operatorów od Plusa , przez Idee aż po Erę i standardowe w Hejah! to jest dopiero ;-) . Muszę lecieć. Narazie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    On pisze: 2004-03-10 20:54
    Obniżenie ceny minut kosztem dofinansowania aparatów jest chwytem tylko dla operatorów. Przecież kupując tani aparat i płacąc drogo za minuty właściwie spłacamy aparat na raty. Koszt spłaty obciąża operatora. Poniważ odnośnie + mam zdanie takie jak wlo porównałem Mega150 z moją ulubioną siecią. Mega 150 opłaca się tylko dla dzwoniących wewnątrz sieci. Przy porównaniu Mega 150 do Pakiet 45 (wersja rozmowni), dzwonienie do innych sieci, telefon przykładowy 3110, całkowity koszt 24-miesięczny jest identyczny obydwóch taryf!!! Niestety w Idei na początek płacimy 38% kosztów w + 8%. Jak już ktoś kiedyś zauważył: "...nie ma promocji na której nie zyskiwałby ten co ją robi..."
    0
  • Users Avatars Mini
    On pisze: 2004-03-10 20:58
    Oczywiście zalożyłem też nie wychodzenie poza abo...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 21:02
    Spójrzcie sobie na liczbę wyświetleń aukcji na Allegro "!! HEYAH !! ZŁOTE NUMERY !! SUPER !! NOWOŚĆ (numer aukcji 22314287) " . Ciekawe , nie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-10 21:04
    I jeszcze spójrzcie na login tego sprzedawcy (oraz jego numer) :HEYAH !! NOWOSC !!Hurt!! Atrakcyjne numery (numer aukcji 22400989) . Ceny lecą na łeb na szyję. Już po 18.70zł. ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-03-10 22:28
    ***wlo - tych co po kilku latach rezygnuja z operatora nie trzeba rozumiec. Oni po prostu potrafią liczyc. Ja po 3,5 roku bycia w plusie i zrezygnowałem z nich pomimo owocnej współpracy. Powodem były rachunki ok 500 złotych co miesiąc. W erze za to samo płaciłem o 200 złotych mniej. I o to chodzi. Dla mnie nie jest wazne, jakies plus tobie i przekonanie plusa, ze jest thebesciak. W ciagu umowy z era zaoszczedziłem na jednym numerze prawie 5000 złotych i to sie dla mnie liczy. Ty ,moze nie przećwiczyłes innych sieci i myslisz, że masz najlepiej i byc może tak jest - ale moim zdaniem nie nalezy się trzymac jednego operatora ale bez sentymentów wybierac najtańszą i najlepsza dla siebie ofertę. Jesli mnie w plusie nie była w stanie zatrzymac oferta plus tobie 60 minut dodatkowo bo była na rynku lepsza oferta to swiadczy to tylko o marazmie tego operatora, który nie potrafi elastycznie reagowac na oczekiwania klientów.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 22:44
    hansen - aż taka różnica? Czy może wynikała ona tylko z upustu na abonbamencie? Bo nie chce mi się wierzyć, że z cennika :-) Mam najlepiej - liczę... Nie biorę pod uwagę tych rocznych czy nawet dłuższych bonusów jakie dają za zmianę sieci. Nie płacę nie wiadomo ile, żeby z powodu jak mówię 20 złotych zmieniać ważny dla mnie numer. Jeśli Ty oszczędzałeś 40% i to z 500 zł to co innego. Może numer nie był wart tych 5 tysięcy... Rzeczywiście naczekałem się na taktowanie 1/1, ale jest. Podobnie stawki. Wiem, że przechodząc do Idei (na przykład) konsultant da mi nowy telefon (dobry - przynajmniej taki jak mam - 6310i) za 1 zł, dostanę 50% obniżki na abonament... Tylko co po roku? Z powrotem? A co z wizytówkami, ofertami, informacjami? Setkami rozdanych i tych w zapasie? Ja mogę zwracać uwagę na bonusy, kiedy kupuję aktywację dla dziecka - najniższą i 10 zł to 30% ceny za abonament. Ale nie u siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 22:50
    Sam powiedz, czy 3 godziny z taktem 1/1 (tyle mi wystarcza, ok. 120-150 połączeń) z ceną minuty 67,2 gr netto to dużo? Gdzie jest taniej? Większość kontaktów (60%) mam w Plusie - dla nich to też ważne. Przechodzenie mi odpowiada bo poza sezonem robi mi się zapas i dzięki temu na początku sezonu kiedy wnajwięcej dzwonie umawiając terminy z klientami, za ponad 6 godzin (ostatnia faktura) zapłaciłem jak zwykle - tylko opłatę abonamentową!!! Nie giną mi minuty, nie przepałacam... Ja rozumiem tych ze stażem też - indywidualnych, tych dla których 10 zł to dużo, ale nie rozumiem ludzi dla których komórka w firmie jest podstawowym narzędziem komunikacji z klientami - szczególnie jak np. w moim przypadku, gdzie do mnie dzwonią 2-3 razy więcej niż ja sam wydzwaniam. Numer też ma swoją wartość. Powtarzam - na pewno nikt mnie nie skusi na zmianę operatora dla jakiejś okresowej zniżki czy coś podobnego.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 22:55
    Tylko znacząca różnica ceny usług mogłaby mnie do tego zmusić, ale takiej róznicy nie ma, sczególnie, że nadal mam NAJTANIEJ!!! To tego należy dodać usługi, których nie ma u innych operatorów. Do tego "pole"... Z doświadczenia wiem coś na ten temat - nie z plotek :-) Piszesz o tych korzyściach - nie chce mi się wierzyć, że tylko cennik zdecydował o Twoim wyborze - musieli coś nieoficjalnego Ci zaproponować... Mam kolegę - już wszystkie sieci dwa razy zdążył zmienić - nie dla telefonu... Dla korzyści jakie wynikają ze "zdrady" - też sposób na oszczędności :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-10 23:10
    Nie chcę przykładów podawać bo już dawno liczyłem - ale tak ogólnie - IdF - 200 minut z taktem 1/1 za 145 netto - mam 180 za te same pieniądze w Plusie (i 100 esemesów :-)) i numer i HSCSD z czego korzystam czasem - opłaca mi się. Era Biznes: 180miut z taktem 1/1 za... 173 netto??? Czy ja dobrze widzę??? Fakt - najtańsza inuta pozaabonamentowa... Tylko co z tego jeśli jej nie potrzebuję? Jeśłi obniżą mi abonament o 50% to owszem w roku "zarobię" ok. 900 zł Tylko co po tym roku? Może będą nowe taryfy - może stary operator z czymś wyskoczy... A jak zaskoczy? Mam żałować? Mówi się, że np. w Niemczech bez problemu (za 100 euro) można zmienić sieć z numerem - dobre rozwiązanie... Tylko powem Ci, że mało kto zmienia sieć. Szwagier, który mieszka tam już chyba ze 20 lat mówi, że tylko po dużych obniżkach ceny konkurencji jest falka bo nie fala przejść.
    0
  • Users Avatars Mini
    ideal.boss pisze: 2004-03-10 23:51
    nie rozumiem po co te przeliczanie, przekonywanie która oferta jest lepsza... mi się podoba, a oferty są wprowadzano po to, żeby każdy mógł podjąć dla siebie jak najbardziej korzystną decyzję. O to przecież chodzi. Nie pasuje Wam Mega, możecie wybrać NIO, PDM, Mixa, lub cokolwiek innego, nawet u innego opa. Nikt na siłę nie trzyma, i nikt na siłę nie wciska tej oferty!!! Ludzie, im więcej ofert, tym lepiej :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-10 23:59
    Ciekawie kształtuja sie ceny minut w abo (z NKM i sekunda Pro): MEGA150 - do Idei i sieci stacjonarnych: 0.55 brutto, do innych sieci kom.: 1.10 brutto, sms: 0.27 brutto; MEGA350 - do Idei i sieci stacjonarnych: 0.41 zl brutto, do innych sieci kom.: 0.82 brutto, sms: 0.20 brutto. GŁÓWNĄ ZALETĄ SĄ BARDZO TANIE POŁĄCZENIA Z SIECIAMI STACJONARNYMI ( 2/3 grosza do 1 grosza za sekundę !!!).
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-11 00:01
    ZAPOMNIAŁEM DODAĆ ceny obniżyć można o ok. 10 do 20% po przystąpieniu do PROFITU.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-11 00:06
    W sumie oferta to duży krok naprzód. Jeżeli wydajesz ponad 50 - 70 zł na miesiąc - to na pewno jest to lepsza propozycja niz prepaidy (z najtańszą z racji taktu 1/1 pośrod nich ofertą HEYAH włącznie). Ponizej 50-70 zł wybrałbym prepaida.
    0
  • Users Avatars Mini
    rever pisze: 2004-03-11 00:34
    przegiecie jak ktos nosi dres a jak ktos ma telefon i dzieki nniemu zarabia pieniadze na zycie to wcale ta oferta nie jest zla :) pozdawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    zygi pisze: 2004-03-11 00:56
    PAX: a jak mozna obnizyc ceny jak bede w proficie? bo nie bardzo moge sie doczytac.. dzieki
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-11 01:13
    Proste: za punkty PROFIT kupujesz dodatkowe minuty lub doladowujesz POPa (najbardziej opłacalna opcja). Punty dostajesz 1pkt za każdą oplaconą złotówke z faktury + 300 pktów co pól roku za staz + 100 pktów na mc za płatność kartą lub DD. Załózmy, że płacisz rachunki 100 zł - to na rok masz 3000 pktów (możesz za nie wykupić dodatkowo 200 minut lub cztery doladowania POP po 50zł razem 200 plnów czyli dwie faktury gratis! 16.60%)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-11 01:19
    Przyklad dla POPa lub IdK: 4 doładowania z bankomatu po 50 zl na rok 300 pktów + 600 pktów za staż = 900 pktów (czyli jedno doładowanie 50zl gratis!). Obecnie to jest promocja i doladowanie 50 zl za 750 punktow!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-11 01:20
    Mam dwa telefony w abo w Idei - za pkty profit zarobione na nich utzrzymuje jeszcze trzy POPy!!! ZERO DOŁADOWAŃ NA ROK!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-11 01:22
    Ze wzgledu na proit nie rezygnuję z IDEI (w sumie taryfy wszędzie podobne, raz tu lepsza raz tam) PROFIT jest bezkonkurencyjny!
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotrek pisze: 2004-03-11 01:32
    Bingo! Wreszcie! Zastanawiałem się, który operator jako pierwszy zdecyduje się na taryfy bez sybsydiowania telefonów. Brawa dla Idei! Czyzby byl to poczatek normalnosci? Vex, w pelni podpisze sie pod tym co napisales! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    cool_witt pisze: 2004-03-11 01:36
    Sama oferta interesująca choć wolałbym niedawną TURBO. Co do cen telefonów to z allegro nie mają szans :)
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-03-11 08:10
    jeżeli chodzi o atrakcyjnośc oferty w cenach połączeń - to IDEA wykonała świetną robotę ! Można tylko pogratulować ! Jednak ceny telefonów sa ZNACZNIE przesadzone, i tak jak wspomniał mój przedmówca - nie mają szans ze słuchawkami z Allegro... Gdyby ceny telefonów były porównywalne tymi z MIXa, to naprawde hicior (po wspomnianym mixie) na rynku..
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-03-11 08:31
    ***wlo - zgdza się kazdy wybiera co mu pasuje do jego profilu dzwonienia. Ja wtedy wybrałem ere i chociaz mam w tej chwili juz tylko jedną karte w abo a druga w TT. Biorac takiego TT i kupując na firme zdrapki 149 za 128 w hurtowni /3 szt/ mam ją po wrzuceniu w koszty za ok 105 złotych w tym mam ponad 200 minut do ery i na stacjonarne po 84 gr brutto liczac. Jak podzielisz te realnie zapłacone 105 złotych przez 200 to wychodzi poniżej 50 gr za minutę. Mam włączone rozmowy lokalne i jeden numer w erze za 60 gr brutto. Moje połączenia to 60% era, 30 stacjonarne reszta to plus i idea. Jest to jakaś alternatywa dla abo a gprs i wapu nie korzystam interesuje mnie tylko rozmowa i smsy. Takt 1/1 jest dobry ale przy wyższej cenie za minutę. Jakby go wprowadzili to byłaby dopiero jazda! pozdrowienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-11 09:13
    Pax - to te punkty dotyczą konta czy telefonu? Piszesz, że masz dwa telefony... Rozumiem, że zarejestrowane na tym samym koncie? hansen :-) No ja też mam firemkę, mam trzy aktywacje, pre-paidy do tego... Też odliczam VAT, koszty... No ale takie wykiczanki i przedstawianie w ten sposób faktycznych kosztów użytkowania telefonu to delikatnie mówiąc nadużycie. Bo ja w sumie mógłbym powiedzieć, że dostając fakturę na dwie zdrapki za 50 zł z kwotą jak za 5 takich zdrapek, już z racji odliczenia VAT prawie półtorej karty za darmo, a licząc koszty właściwie płacę tylko za dojazd na stację benzynową po te karty (bo tam zwykle kupuję - bez problemu wystawią fakturę czego w kiosku nie dostanę) bo obie karty są ZA DARMO!!. Ile wówczas kosztuje minuta? Zero złotych? No przecież tak liczyć nie można. Pax dobrze mówi - są pewne granice, powyżej których pre-paid przestaje się opłacać i odwrotnie. Nie dziwię się że wkurzają ludzi nasze wyliczanki - niech lepiej każdy sobie po swojemu liczy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-11 09:17
    Pax - jeśli piszą, że na MEGA można przejść z innej taryfy tylko w ramach Profitu, czy to oznacza konieczność podpisania umowy? Nie można zapłacić 300 zł jak za nową aktywację i przejść ze starym numerem np. z Meritum z umową na czas nieokreślony?
    0
  • Users Avatars Mini
    Hoobs pisze: 2004-03-11 09:31
    Wydaje mi się ,że ta taryfa to świetna alternatywa dla mojej NIO 90+ sekunda pro+ wolne chwile+ twój kierunek+ przyjaciel.....Mam dokupione wszystkie opcje i ...płacę po 300 -400 złotych-żenada! Zmieniając na MEGA mógłbym przyciąć ok.150 zł przy tej samej liczbie połączeń...Czy mogę zmienić na tą taryfę w trakcie trwania starej umowy-(jeszcze 8 miesięcy)...????????
    0
  • Users Avatars Mini
    tommy pisze: 2004-03-11 09:40
    niestety nie ma takiej możliwości trzeba skorzystac z propozycji i tym samym przedluzyc umowe o 24 mce ale mimo to swietna oferta, idea chce zatrzymac w ten sposób starych abo i przyciagnac nowych ktorzy chca mioec swobode korzystania z tel mie bawiac sie w zdrapki
    0
  • Users Avatars Mini
    tommy pisze: 2004-03-11 09:41
    najwczesniej mozesz skorzystac ze zmiany taryfy na 65 dni przed koncem obecnej umowy
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-11 10:17
    dzień dobry wszystkim:) Widziałem wczoraj w tele nową reklamę MEGA. Trochę jest długa więc się w połowie już wyłączyłem (zaczynam mieć cierpliwość oglądacza MTV...) i taka ogólnie jest za mdła w stosunku do oferty. Skoro to miała być odpowiedź na atak Heyah, to jak Heyah ruszy do TV, to tego mega nikt nawet nie zauważy.
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-11 10:20
    też witam. ***tommy: więc jednak?? to wredziochy w tej Idei!:(( Chciałam właśnie wykanać taki ruch na Mega, ale skoro to się wiąże z lojalką kolejną to niech się w ucho pocałują. w końcu podpisuję lojalkę z siecią a nie z taryfą. ...:( liczylam sie z jakąś dodatkową opłatą za zmianę na mega, ale podpis na 24 miesiące dla abonenta który jest u nich od dawna, to przeginka:((
    0
  • Users Avatars Mini
    ola pisze: 2004-03-11 10:23
    naprawdę coraz bardziej jestem niezadowolona z Idei, ale się przywiązałam głupio do numeru, który juz tyle lat mam. Gdyby nie to to tyle by mnie widzieli... (mówiłam wam już chyba jak "wspaniała" promocję dają ludziom którzy są już u nich od lat i wydali ponad 11.000 zeta na kom??)
    0
  • Users Avatars Mini
    joshua pisze: 2004-03-11 11:16
    NARESZCIE normalne ceny połączeń! Która sieć daje za 140zł brutto 175 minut rozmów (wliczam cenę za takt 1/1)? Obawiam się że żadna: PLUS: 232,65zł (taryfa PLUS200 + opłata za 75 minut + opłata za takt 1/1). ERA: ok. 230zł (Moja 100 + dodatkowe 75 minut + opłata za takt 1/1 - chyba 15zł). A przecież do Idei i stacjonarnych jest jeszcze taniej... Do tego trzeba jeszcze pamiętać o programie PROFIT! Ja np. mam obecnie Firma100 - za 112zł mam 100 minut. Dzwonię głównie do Idei i TPSA, więc zmieniając na MEGA150 będę miał więcej minut do przegadania - za 80zł! 30zł miesięcznie, ale czemu nie? MEGA w ProPozycji będzie dopiero od 22. marca, pewnie wtedy dopiero ruszy to pełną parą. Co zaś do oficjalnej informacji z IDEI... wpiszcie sobie "MEGA" w wyszukiwarce na ich stronie.
    0
  • Users Avatars Mini
    OLO pisze: 2004-03-11 12:27
    Oplaca sie czy nie...?? Mam to w d... Trzeba by bylo dokladnie policzyc i duzo pomyslec!! Tak czy siak za pare miesiecy wstepujemy do UE a ceny ogolnie w porownaniu do zachodnich sa kosmiczne! Wiadomo ze op niczego za darmo nie da. Jedyne co to daje to tyle ze konkurencja bedzie musiala na to odpowiedziec o ile chca sie utrzymac na rynku! Potem znowu ktoryc op wymysli nowa oferte itd... Moze za 10 lat bedzie telefonia komorkowa u nas na tyle tania ze nikt nie bedzie musial juz liczyc tych grosikow!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-11 13:08
    joshua policz raz jeszcze i mocno przyloz sie do tego
    0
  • Users Avatars Mini
    joshua pisze: 2004-03-11 13:13
    AQQ Jak taki jestes madry to powiedz gdzie w moich obliczeniach jest blad :) Jedyna "wada" IdeaMEGA to brak telefonu... i bardzo dobrze - po cholerę mam płacić za telefon w cenie rozmów? Wolę mieć telefon taki, jaki chcę kupić - a nie płacić za szpanerów którzy koniecznie muszą mieć najnowszą słuchawkę za 1,22 PLN...
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-03-11 16:40
    mam ulotke Mega i czegos nie rozumiem , czy wszystkie usługi typu Maniak GPRS, SekundaPro jest za free czy tylko abomanent za Maniaka
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-11 17:33
    bysr - te usługi SA DOSTĘPNE! ale to nie znaczy, że za darmo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-11 19:42
    josh nie chce polemizowac poprostu policzyles to jako dzwoniacy tylko do wlasnej sieci w tym przypadku idei
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-11 19:47
    czy to ze posiadam telefony kupione za jeden zloty to szpan? mysle ze nie, tylko swoj pierwszy telefon alcatel HC800 kupilem za pelna cene i nie bylo na nim nalepki TEN APARAT ZOSTAŁ KUPIONY ..., cala europa przy kontraktach sprzedaje aparaty za 1 EUR i nikt nie wola ze to szpanerzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-11 19:50
    idea mega i ten caly heyah pokazuje nam ze jednak w polsce mozna zejsc z cen za polaczenia, a subsydia do telefonow i w tej wersji sa nawet rabat na aktywacje, bo jak wezmiesz ten plan taryfowy bez fonu to zobacz ile zaplacisz za aktywacje
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-03-11 19:59
    Nie rozumiem po co jest 24 miesięczny cyrograf. Generalnie widać różnice w cenie, ale te ceny powinny w normalnych planach taryfowych, jak to jest w normalnych krajach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-11 20:28
    wandik - 24-miesięczna umowa jest jeśli chcesz zapłacić mniej niż 300 zł opłaty aktywacyjnej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pax pisze: 2004-03-12 00:48
    wlo - każdy telefon zbiera punkty profit tylko i wyłącznie dla siebie - inna sprawa że za punkty profit mozna sprezentować dowolnemu użytkownikowi POPa i IdK (nawet takiemu ktory do Profitu jeszcze nie przystapil) doladowanie. Do MEGA można przejść w ramach ProPozycji (program utrzymaniowy) ale wiąże sie to z lojalką ... Profit to zupelnie co innego niż ProPozycja. Polecam lekturę stony Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czerstwy pisze: 2004-03-12 02:34
    Sprawa wydawala mi sie dosc atrakcyjna dopuki nie zobaczyłem cen słuchawek.... Przeciez RZEŻNICKIE ceny telefonów zabiją tą promocje!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-12 09:54
    Pax - nie jestem biegły w ofercie Idei (poza cennikową), dlatego pytam :-) Nie można przejść bez umowy nawet płacąc 300 złotych? To lepiej zerwać umowę i wziąć nowy numer? Bez sensu trochę...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gruszek pisze: 2004-03-12 11:25
    Kurcze ktoś mi login podkrada :-))) Uzywalem "Tomi". Jestem zdania, ze abo i polaczenia powinny byc jak najtansze. Jesli ktos chce miec kolorowego fona, zeby sie chwalic i 30 minut, sra* w portki w oczekiwaniu na rachunek - to prosze bardzo. A co do tej oferty, to szkoda ze jest lojalka na 24 miechy :-((( 300 netto za wolna aktywacje to zdzierstwo!!! Narzie wszystko idzie w dobrym kierunku. Dla ludzi ktorzy maja juz fony, potrzebuja duzo i tanio dzwonic to spox oferta. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    joshua pisze: 2004-03-12 14:18
    AQQ: Właśnie rzecz w tym, że chyba nie zrozumiałeś... :) Moje wyliczenie dotyczyło dzwonienia do OBCEJ sieci: dlatego dla Mega150 liczę tylko 75 minut, a dla Mega350 - tylko 175 minut! A to, że do Idei i do stacjonarnych te minuty schodzą jeszcze wolniej, to tym bardziej świadczy na korzyść MEGA: Ja obliczyłem zaś SKRAJNIE niekorzystną (i mało prawdopodobną) opcję, że człowiek kupujący IdeaMEGA dzwoni TYLKO do Ery i Plusa...
    0
  • Users Avatars Mini
    fio pisze: 2004-03-12 23:49
    A myślałem, że się czegoś dowiem. A tu tylko jacyś \"ultrapatriotyczni\" w stosunku do własnych sieci goście z kalkulatorami.
    0
  • Users Avatars Mini
    El Che pisze: 2004-04-05 15:11
    no komment
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: