Dziś startuje w mediach kampania Mega power, mega fun, która będzie platformą marketingową wspierającą nową ofertę UPC. Celem kampanii jest umocnienie pozycji UPC jako operatora zapewniającego klientom najkorzystniejszą i najatrakcyjniejszą ofertę usług cyfrowych.
W nowej ofercie cennik UPC ma być bardziej przejrzysty. W Pakietach GO, HIT i VIP cena za pierwszy miesiąc korzystania z pakietu wynosi teraz 1 zł.
Wprowadzono także nowe pakiety dwóch usług:
• Internet UPC i Telefon UPC, składający się z usługi internetowej o przepustowości 60 Mb/s oraz nowej oferty telefonicznej Minuty do wszystkich MAX z nielimitowanymi połączeniami w ramach abonamentu przez całą dobę do wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych w Polsce oraz w 41 krajach Europy i Świata oraz na numery komórkowe w USA i Kanadzie.
• Telewizja UPC i Telefon UPC, składający się z bogatej oferty kanałów Telewizji Cyfrowej UPC, zamieniając jednocześnie dotychczasową ofertę telefoniczną Minuty Do Wszystkich 240 na wspomnianą wcześniej Minuty do Wszystkich MAX.
Obie oferty dostępne są za 89 zł miesięcznie.
W dotychczasowym pakiecie Starter, który oferował 34 programy, zwiększono ofertę telewizyjną, która obejmie teraz 123 kanały (w tym 28 HD). Ceny pakietów trzech usług zaczynają się teraz od 99 zł.
Dla klientów zainteresowanych tylko usługą telefoniczną w nowej promocji jej koszt zaczyna się od 25 zł, istnieje też możliwość kupienia tej usługi z ofertą Minuty do wszystkich MAX, co dotychczas możliwe było tylko w pakietach.
Kreację przygotowała agencja reklamowa Heart&Brain.