MEGArodzinka zawędrowała do Czech

Newsy
Opinie: 0

Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ

Pomysł polskiego oddziału UPC na nową platformę marketingową został zaadaptowany w Grupie Liberty GlobalW Czechach ruszyła już kampania wykorzystującą pomysł MEGArodzinki.

1 września pokazano spot promujący dostęp do szybkiego internetu oferowany przez UPC w Czechach. Hasło brzmi: „Náš megarychlý internet znásobí vaše možnosti”. To pierwsza czeska odsłona kampanii z MEGArodzinką. Postaci znane z polskiej kampanii UPC pojawiły się też w reklamach internetowych i ulotkach. Niebawem w mediach zaistnieje kolejny spot, tym razem pokazujący zalety aplikacji Horizon: „Bavte se s televizí Horizon Go”. Podkreślana będzie przede wszystkim mobilność rozwiązania, pozwalająca oglądać telewizję nie tylko na kilku urządzeniach mobilnych jednocześnie, ale także poza domem.

W Polsce nowa platforma marketingowa wykorzystująca postaci MEGAmamy, MEGAtaty, MEGAcórki i MEGAsyna ruszyła w kwietniu pod hasłem MEGA power, MEGA fun. Celem – wciąż trwającej – kampanii jest umocnienie pozycji UPC jako operatora zapewniającego klientom najkorzystniejszą i najatrakcyjniejszą ofertę usług cyfrowych. 

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: