Miasto Plusa ufundowało nagrody w rankingu GSMonLine.pl

Newsy
Opinie: 106

W listopadzie sponsorem naszego konkursu dla zarejestrowanych użytkowników serwisu zostało Miasto Plusa. Wirtualne Miasto dla pierwszych 10 użytkowników w rankingu na koniec miesiąca ufundowało 10 oryginalnych koszulek z logo miasta.

Jednocześnie informujemy, iż w grudniu posiadane już punkty zostaną wyzerowane i każdy użytkownik będzie miał równe szanse zdobyć kolejne nagrody.

     

Opinie:

Opinie archiwalne (106):

Komentuj

Komentarze / 106

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    biedroneczka pisze: 2001-11-28 12:30
    no wreszcie pomysleli o wyzerowaniu licznikow powinni to robic co miesiac
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-28 12:32
    Plus chce sobie przypodobać użytkowników portalu? Z drugiej strony to dobrze lepsze koszulki dla 10 niż start pop dla jednego.
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-11-28 12:34
    A co do zerowzania punktów to klikacze będą mieli teraz o wiele mniej roboty by dogonić czołówke
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-28 12:35
    wyzerowanie licznikow teraz kiedy wchodze na pierwsza strone, a powaznie dobry pomysl tyle ze klikacze szybko wyskocza do przodu a uczciwi userzy beda za nimi, a jak to bedzie zobaczymy juz 1.12 pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-28 12:36
    No wreszcie wyzerowanie liczników. Tak powinno być już teraz, no ale niech im tam będzie. Zresztą sama idea rankingu jest OK, ale wykonanie pozostawia nieco do życzenia. Powinno sie ograniczyć nabijanie punktów przez klikanie, a pozostawić punkty tylko za komentarze, choć to też głupi pomysł, bo pojawią się masowi komantatorzy. Sam już nie wiem. Ale ogólnie jest OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-28 12:40
    w sumie to lepiej juz niech klikaja przynajmniej nie trzeba bedzie ich czytac, ale z drugiej strony niech bedzie wiecej punktow za czas na stronie, a mniej za klikanie wydaje mi sie za to jeden z lepszych pomyslow
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2001-11-28 12:41
    W jakich rozmiarach sa te koszulki?
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2001-11-28 12:43
    A mi to tam wsioryba - nie korzystam z tego Wortalu dla jakichkolwiek punktow. Lubie ta stronke - i znajduje na niej wiele ciekawych inforamacji i porad (najczesciej innych uzytkownikow!). Wiec na pewno nie bede sie scigal o jakiekolwiek nagrody bo to jest bezsensu. Zycze aby ja dostali Ci ktorzy na prawde na nie zasluguja. Z pozdrowieniami Basior ze Slupska
    0
  • Users Avatars Mini
    lava1 pisze: 2001-11-28 12:46
    NO wkońcu jakieś ciekawsze nagrody (czyt. koszulki) niż te z logo IDEI - mam nadzieję że i tym razem znajdę się w pierwszej dziesiątce i będę mógł wam napisać jak wygląda ta "nowa" koszulka którą można wygrać...
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 12:50
    Ja też. Ale niejaka Qbaradka ma zamiar uniemożliwić mi to. - Patrzcie dział użytkownicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    nikos_13 pisze: 2001-11-28 12:51
    nieźle teraz coś będzie można zdobyć w końcu
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-28 12:51
    Wiecie co, chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby nie korzystanie z rankingu przy ustalaniu zwycięzców. Nie ma to jak losowanie i każdy by miał szansę (także Ci, którzy na stronie nie spędzają zbyt dużo czasu). Jednym warunkiem dopuszczenia do losowania byłaby jakakolwiek aktywność w danym miesiącu (np. limit 100minut spędzonych na stronie przez miesiąc). Co myślicie na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 12:52
    Bardzo dobry pomysł, ale co my możemy biedni userzy?
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-28 12:54
    Macklin: przeca z założenia "współtworzymy" ten wortal więc pewnie mamy jakiekolwiek (choćby minimalne) prawo współdecydować ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 12:57
    Fajni będzie w sobotę, co nie? Gm nie będzie pierwszy :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-28 13:00
    Macklin: albo gm siądzie w nocy z piątku na sobotę i utnie sobie kilkurundowy pojedynek na klikanie i komentowanie (ps. GM: nie żebym myślał, że klikacz z Ciebie).
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2001-11-28 13:00
    He - pomysl losowania wydaje mi sie najberdziej sprawiedliwym :))!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    arti pisze: 2001-11-28 13:08
    popieram Basiora, losowanie byłoby chyba najbardziej sprawiedliwe, np. dla osob powyżej określonej liczby punktów (eliminacja tych przypadkowych zarejestrowanych osób)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 13:22
    Ja tam uważam, podobnie jak i wielu innych userów, że cała ta punktacja jest o kant d... potłuc. Ciekawy pomysł ma Muminek z tym losowaniem. Co Admin na to?
    0
  • Users Avatars Mini
    cieglo pisze: 2001-11-28 13:29
    mumin ma racje - kazdy mialby szanse a odpadli by klikacze...powinni to wcielic w zycie
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-28 13:32
    piasek z 10:32: oprócz POPa było również 10 koszulek Idei. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 13:42
    muminek: popieram losowanie z limitem, albo np. z górnych 20, 30 czy 50% pkt. w danym m-cu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 13:47
    Tak, bardzo ciekawy pomysł. Oprócz tego mógłby powstać chat na GOL. To taki prezent na Mikołaja, albo na gwiazdkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-11-28 13:49
    i chwała im za to !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-11-28 13:51
    Gsmonline za wyzerowanie punktów oczywiście....
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-28 13:52
    W takim razie, skoro wszyscy są za tym żeby zmienić formułę przyznawania nagród to może wystosujemy "oficjalną" prośbę do Adminów o zmianę? Wszak w jedności siła,
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 13:52
    Alternatywnie proponuje wprowadzić limit punktów na kliki np. do 1 kliku na 1 minutę na stronach (średnio), albo najlepiej (i najprościej) brać do pozycji w rankingu mniejszą wartość z miesięcznej ilości klików/minut - ograniczy to zarówno klikaczy jak i ew. wisielców. A komentarze niech piszą Ci co mają coś do napisania :)
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-11-28 14:01
    ja sie zgadzam z malkovicem!!!! ma racje ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mcbrain pisze: 2001-11-28 14:17
    Gsmonline to najgorszy wortal jaki kiedykolwiek widziałem. gowniana grafa, wogule beznadziejne. juz tu nigdy nic nie napisze. mao telefonów, newsów itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 14:22
    Oj! Zaraz prawdziwy McBrain się zdenerwuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 14:23
    Mały ranking : gm - klik średnio co 50s; graffi - co 50s; ^various^ - co 41s; mcbrain - co 37s; dexter - co 58s; madzer - co 27s; qbaradka - co 10s; Qba - co 13s; hansen - co 31s; lava1 - co 12s. Bez komentarza :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-28 14:28
    zaman: ale musisz to inaczej przeliczyć, ponieważ za komentarz jest dodawane 10 punktów. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 14:31
    Gm: A co ma komentarz do czasu? Przecież Zaman liczył czas/klik. Chyba dobrze myślę.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-28 14:31
    ten Mcbrain to tez wejherowo tylko sdi a nie kablowka chyba ??? CIEKAWE ??? trzeba by zrobic dochodzenie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-28 14:33
    i znowu nie na temat: widzieliscie komentaz cyberwolfa o bolcu na stronie 606 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2001-11-28 14:35
    a moze by tak policzyc liczbe puntow do czasu przebywania na stronach?
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 14:35
    macklin: dobrze myslisz :-) ; gm: chodziło o pokazanie klikaczy, no i napisałem "bez komentarza" ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-28 14:41
    lava1: Nie bądź taki zachłanny. Ja też lubie koszulki dostawać. A wyzerowanie liczników wg mnie też powinno następować co miesiąc, bo teraz nagrody znów dostanie "stara gwardia" która w paźddzierniku napukała punktów ( nie mylic z naklikała) i nie odzwierciedli to prawdziwej aktywności użytkowników. Mam też troche inna propozycję: punktowanie tylko za komentarze a nie za klikanie. Lub, to co proponuje Muminek, losowanie w jakiejs grupie najbardziej aktywnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 14:43
    Żal mi McBraina. Przyjdzie ze szkoły, włączy komputer, przeczyta post z 12:17...
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2001-11-28 14:44
    Punktacja powinna wynikać tylko z ilości (a może jakości...) komentarzy i ilości czsu na stronie. Za kliki nie powinny być doliczne żadne pkt. Pzdr I życzę sukcesów w nowej rywalizacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-11-28 14:46
    a moze nagrody dla tych co maja najmniej punktow, byloby duzo userow zarejestrowanych (o co chodzi chyba portalowi) natomiast wypowiadali by sie ci co maja naprawde cos do powiedzenia, co to jest 10 koszulek na miesiac dla podniesienia poziomu w portalu
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 14:49
    Zbooy: Ale starzy userzy, mogliby rejestrować się ponownie! Zły pomysł. Pozdrawiam ::mc::
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-11-28 14:49
    Macklin: jezeli liczyl czas/kliki to jest OK. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 15:10
    No rongeremi, to jest nawet ciekawe. Dzięki temu będzie nagradzana jakość użytkowników i ich komentarzy. Czy ten pomysł też wysłaliście do admina? Pozdrawiam ::mc::
    0
  • Users Avatars Mini
    muminek pisze: 2001-11-28 15:19
    rongeremi: myślę, że pomysł z wysyłaniem swoich typów e-mailem jest OK, ale w praktyce niewykonalny. Już widzę miny bardzo zadowolonych adminów którzy z miłością na twarzach przeliczają te kilkaset (no, może przesadzam) listów (a właściwie głosów) pod koniec miesiąca. Naprawdę lepszym sposobem jest losowanie wsród aktywnych użytkowników wortalu (aktywność liczona w minutach, a nie w kliknięciach i ilościach komenatrzy). Takie jest moje zdanie i tego się będę trzymał.
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 15:22
    muminek: ogólnie sie zgadzam, tylko czy "wiszenie na portalu" przez kilka/naście godzin dziennie mozna nazwać aktywnością ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 15:29
    Zaman: wiszenie jest połączone z aktywnością bo, żeby minuty były zaliczone, trzeba przynajmniej kliknąć raz na pięć minut. Tak mi się wydaje. ::mc::
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-28 15:29
    zaman jesli liczymy kliki /min to ja mam klik co 41s a jestem na 2 stronie, ale pomysl jest dobry, wtedy wyeliminuje sie klikaczy, popieram
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 15:32
    macklin: jeśli tak jest to ok, thx za info.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-28 15:38
    hubi, drogi imienniku: a ja mam mniej klikow niz spedzonych minut i tymbardziej sie przylaczam do Twojej inicjatywy ;) TYlko czemu koszulki???? Toz to nie wortal dziewiarski tylko o GSM, a wiec i nagrody powinny byc zwiazane z GSM, np....... Motorola V66 ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    voY pisze: 2001-11-28 15:38
    no no panowie dobry pomysł z tymi minutami, a poza tematem mam pytanie zna ktos e maila do IDEI (profit) ??? bo na stronie idei nie ma! Z gory dzieki za adresik pozd. voy
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 15:42
    hubert: prawdę mówisz :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 15:46
    Nie na temat. Skoro juz wprowadzamy poprawki do GOL, to co myslicie o podawaniu na stronie user'a nazwy sieci ?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-28 15:46
    zeman: no pewnie!!! Mam prawie 6000 minut i 5600 klikow..... i chcialbym V66 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-11-28 15:52
    zaman: i male logo operatora przy komentach i byloby troche porzadku, tzn widac czy ktos obiektywnie ocenia swoja siec czy tylko marzy o czyms
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-28 15:54
    zaman to jest niebardzo mozliwe bo ja uzywam tel 2 sieci, Hubert gratuluje wyniku
    0
  • Users Avatars Mini
    robru pisze: 2001-11-28 15:54
    a jeśli ktoś jest użytkownikiem np. dwóch sieci?
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-28 16:04
    zbooy: dokładnie :) Też mam dwie = dwa loga, dwie nazwy, a nawet trzy - przynajmniej widać, że zna "szeroki przekrój"
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-28 16:09
    rongeremi: " Kto Twoim zdaniem ma opuścić w tym miesiącu Portal G.O.L jeśli X to zadzwoń 0-700 99 ... lub wyślij SMS pod nr 79..., jeśli Y to... ( i tak dalej). Do wygrania zestaw mało używanych futerałów..." Może od razu trzeba było zaproponować Audiotele, teleaudio czy inne badziewie. Wątpię czy uda się znaleźć rozwiązanie zadowalające wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    Basior pisze: 2001-11-28 16:19
    Kłucicie sie nie wiadomo o co - o koszulki? - skoro wiekszosc z Was ma np. po dwa telefony to stac ich na kupienie sobie conajmniej 10 koszulek! Prosta sprawa - nie liczyc klikow i minut (kazdy moze oszukiwac) - a losowac wsrod aktywnych userow! - ta opcja jest najrozsadniejsza i najbardziej sprawiedliwa. -=Basior=-
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 16:23
    Coraz częściej widzę kornikowe komentarze - obraźliwe i nie na temat. Czy Wy nie macie co robić?
    0
  • Users Avatars Mini
    kmnsk pisze: 2001-11-28 16:45
    Mozliwe ze moje pytanie troche mnie osmieszy w Waszych oczach, ale mimo to zapytam sie: o co chodzi z ty klikaniem ? czy za kazde klkniecie mysza np. na newsa jest punktowane czy tez trzeba klikac na jakies banery, czy jak? KMNSK
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-28 16:48
    za kazde klikniecie mysza. wg mnie pomysl wyzerowania jest poroniony bo teraz to sie dopiero zaczne. to juz lepiej losowac. hmm pozatym mam nadzieje ze minuty nie beda zerowane ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-28 17:00
    Witam! A moze wprowadzic ranking uzytkowanikow tak jak telefonow? :) Chociaz wtedy moglyby wystapic pewne naduzycia, ale co o tym sadzicie? Zerowanie co miesiac owszem jestem za, ale molaby byc jakas klasyfikacja bardziej ogolna. np. kwartalna czy roczna i takich uzytkownikow dodatkowo nagradzac. A losowanko mogloby byc powiedzmy z pierwszej 100 najbardziej aktywnych. pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-28 17:07
    zgadzam sie z various praktyvznie w 100%
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-11-28 17:08
    Dobrze ze nie jestem na pierwsze stronie. W takiej koszulce bym sie nie pokazal . Jest to moje prywatne zdanie. Poprost mi sie nie podoba jej wyglad.Do Miasta Plusa nic nie mam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-11-28 17:24
    Sprzedać się za koszulkę? Cóż do tego wielu dąży, gotowi są dla niej zrobić wszystko... Ja lubię dostawac gadżety, z kilku konkursów mam t-shirty, nie pamiętam, kiedy kupiłem w sklepie koszulkę. Ale za wszelką cenę nie będę o nia walczył jak to niektórzy robią. Wyżej stawiam wymianę myśli, opinii na tym portalu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-28 17:30
    a ilu z Was sie zapisalo na turniej Scrabble'a w Miescie Plusa?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2001-11-28 17:35
    bardo mi sie podoba twoja wypowiedz Amper ale to rywalizacja o punkty a nie o koszulki wprowadzila ten zamet, wszystko by bylo dobrze gdyby nie polski duch, wygrac za wszelka cene po trupach do celu, ale taka jest prawda, gryby nie bylo punktacji to by nie bylo tego burdelu na stronie podzr.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-11-28 17:39
    Nie wiem czy od 1. grudnia gdzies na GOL bedzie informacja o starej punktacji, ale gdyby jej nie bylo, to moglibysmy zrobic swoja wlasna - dlugoterminow, na stronie ktoregos z wiarygodnych userow. Pytanie tylko, kto bylby nim i ile osob "zalapaloby sie" do tego rankingu? Z checia poznalbym Wasze zdanie na ten temat...
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-11-28 17:45
    hmmm jestem za naprawde nie podoba mi sie ta punktacja co miesiac bp bede chyba musial zmienic zdanie odkad sa punkty zniknal klimat tej strony a i fkn zaczal sie troche bardziej starac. nie podoba mi sie takie zerwoanie co miesiac. pol roku to minimum - zeby uniknac walki i klikania. mysle ze klikaczowi sie znudzi i nie bedzie pol roku klikal.
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-28 18:08
    CyberWolf: ale da najwierniejsze odzwierciedlenie tego co sie dzieje na tym vortalu, w przypadku miesiecznego rankingu moze byc wiele "naduzyc" ze strony "okazjonalnych" klikaczy chcacych zlapac sie w prosty sposob chociazby na taka koszulke lub co gorsza popa ktory moze trafic w rece osoby najmniej do tego odpowiedniej (taka koszulka czy pop to nagroda za wytrwalosc bylo nie bylo, a nie jakis konkurs kto najszybciej naklika). pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 18:57
    Various ma niezły pomysł z tym rankingiem - na stronie każdego usera np punktacja jak na telefon czy newsa, ale każdy może głosować tylko raz w miesiącu. To dawałoby szanse każdemu i każdy miałby prawo powiedzieć, koho uważa za porządnego usera...
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-28 19:07
    graffi: ale to tez nie do konco mogloby byc sprawiedliwe, nie ustrzezesz sie wszak zlosliwosci lub celowego zanizania oceny badz co badz wlasnym konkurentom do nagrody miesiaca.. trzebaby ten pomysl jeszcze udoskonalic bo wydaje mi sie dobry, zrobmy zatem burze mozgow :) raz na miesiac? moze tak: po zakonczonym miesiacu kazdy ma prawo oddac jeden glos na pierwsza 100 komu ma przypasc nagroda (akala 1-10). I wtedy wygra ten kto ma najwiecej szacunku wsrod innych userow lub najwiecej lewych kont.. szkoda ze przy kazdym pomysle mozna oszukac :( pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-28 19:15
    various, ktos juz kiedys pisał, ze nie mozna sie zalogować z tego samego komputera pod innym loginem, tak, że problem by sie sam rozwiazał. Może oceniane byłyby komentarze w kilku kategoriach np na najbardziej merytoryczny komentarz, najsmieszniejszy, najgłupszy/nagroda zuzyta popkarta - ostatnio przybyło kilku kandydatów/kandydatek do tej nagrody/ i inne. Widzę, że po ogłoszeniu co jest z nagroda w tym miesiącu bractwo ruszyło do przodu z kopyta, nie było mnie od rana a jestem już na wylocie z top 10, przeklikały mnie od rana osoby, które były o kilka tysiecy za mną. Jak ten serwer to wytrzymuje?:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2001-11-28 19:17
    cos mi sie widzi, że nie ma co liczyć na interwencje administratora, gdyz jakby zaczął interweniowac to brakłoby mu dnia. Chyba zostawi wszystko tak jak jest i dalej bedzie miał z tego niezłą polewke jak czyta niektóre wypowiedzi na stronach userów.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 19:32
    Various, złośliwość oczywiście by była - w końcu każdy kto coś tu znaczy ma swoich zagorzałych przeciwników. Jednak ci, którzy naprawdę sensownie piszą mieliby chyba więcej poparcia niż inni - w końcu w telefonach też w rankingu najwyższa ocena to 6.24 a nie 10. Remedium na lewe konta podaje mmx
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-11-28 19:33
    za zrobiony test telefonu 10000pkt za newsa 1000 za koment 10 za klik 1pkt i od razu klikacze by wyjechali na bahamy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 19:33
    Hansen, admin to dopiero po wyzerowaniu punktów nedzie miał robotę - klikacze odskoczą na początku o ładnych kilka k punktów!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 19:34
    sorry - BĘDZIE
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 19:37
    Zbooy, też myślałem, czy nie zaproponować punktowania testów, ale popatrz na to tak: byłoby z 1000 testów nokii 3310 nadających się do publikacji i to decydowałby, które będą opublikowane i punktowane?
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-28 19:53
    A z czym przerasta?
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 20:19
    Hansen: Pomysły są ciekawe, ale zawsze można oszukać GOLa. Żeby zalogować się pod innym loginem z tego samego komputera, wystarczy usunąć cookies. Proste. ::mc::
    0
  • Users Avatars Mini
    Mcbrain pisze: 2001-11-28 21:12
    to tylko moja opinia. aha i widze, ze ktos jeszcze ma tu nicka mcbrain...
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 21:17
    Wiesz co, g.owniarzu? A e-maile macie takie same. Nie rób se jaj.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-28 21:55
    mmx: mysle ,ze nie zrozumiales Macklina! On go tak nazwal bo tenze udaje ze przypadkowo ma taki sama nick co nasz user! A przeciez emial wpisal prawdziwego Mcbraina!!! Przynajmniej ja to tak zrozumialem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 21:57
    Aaaa... To przepraszam Macklin - nie zrozumialem... A tak wogole to juz rozumiesz o czym ja mowilem ? mmx :) Pozdrowionka i dzieki waldo za info ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 22:01
    Chcialem Wam Tylko Pokazac jak latwo mozna sie podszyc pod innego uzytkownika - tak wiec ZAWSZE sprawdzajcie kim jest dana osoba :) Po co obrazac niewinnych ludzi... Jak widac niestety znalazl sie jeden "inny" ktory lubi psuc imie innego porzadnego usera (Mowie o Mcbrain'ie - nie o sobie ;-) ) Pozdrowionka! MmX. Piotrek.
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-28 22:11
    mmx: niby tak! ale spojrz na to skad sie laczysz!!! jako mmx i macklin: pf160.koszalin.sdi.tpnet.pl! A obaj mcbriany mialy wejherowo tylko "stary" chyba kablowke a "nowy" sdi !!! a prawdziwy macklin ma zawsze: nat11.tvknet.pl chociaz moze pujsc do kafejki czy kumpla i bedzie mial co innego !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Macklin pisze: 2001-11-28 22:32
    Tak waldo, ale znam innych, którzy mają nat11.tvknet.pl i też mieszkają w Inowrocławiu (czyt. tylko) no, a pewnie Mcbrain też mógłby mieć niesfornego kolesia z wejherowskiej kablówki. Oj, się narobiło.
    0
  • Users Avatars Mini
    gim pisze: 2001-11-28 22:49
    Plus jak zwykle sie stara :))) a co do wyzerowania punktow to powinno to sie odbywac co miesiac, chociaz nie uwazam ze w ten sposob pozbedziecie sie klikaczy, ale w pewnym stopniu napewno to ich zniecheci :))) Pozdrawiam gim
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-11-29 02:13
    To w końcu jak z tym Mcbrain'em???
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-29 02:21
    jakos dziwnie nie ma go, ciekawe cos sie stalo, a moze faktycznie to On? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-11-29 04:32
    no wlasnie! byl tylko rano - a tu w poludnie taaka akcja!?!?! Jutro powinno sie wszystko wyjasnic....
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-29 09:14
    Czyli od grudnia ta wariatka z czalowki bedzie musiala kupic nowa myszke bo ta juz zepsuje!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-29 09:15
    Z grudiej strony moze sie zrobic straszny galimatias i wielkie klikanie za zwykle %#$@$%#@ od od sponsora! Zobaczymy kto sie polakomi!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-29 09:16
    Te znaczki to slowo %#$@$%#@%
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2001-11-29 09:16
    To slowo to pier.dola i w poprtzednim poscie te to jest pier.dola!
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2001-11-29 17:47
    a gdyby tak nagrody dostawali od miejsca 11 do 20 czyli druga dziesiatka?
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-11-29 19:41
    zbooy: tylko nieeee to! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2001-11-29 19:44
    zbooy: popieram - oprócz sprawnych paluszków, trzeba będzie pomyśleć, buahahaha :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-12-01 03:21
    606: zauwazylem, ze Twoje komentarze dziela sie na 3 grupy: 1) ......(jakis nick) ..... wyrazaj sie! 2)bardziej koscielne nauki 3)naprawde spoko komentarze! Mam prosbe: czy nie moglabys odpuscic z komentarzami z grupy 1&2 ??? Wszyscy by na tym skorzystali!!!::: ja bo bym mogl sporo sie dowiedziec o gsm! I inni, bo nie czytali by feministycznych manifestow! I Ty tez bo przestala bys sluchac co ludzie o tobie mysla!
    0
  • Users Avatars Mini
    waldo pisze: 2001-12-01 07:57
    ano wyzerowali! Fajnie, ze minuty i kliki zostaly !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-12-01 08:48
    wreszcie zerowanie punktow - super
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-12-01 22:51
    kliki tez mogli skasowac.... teraz nie wiadomo kto jest klikaczem a kto nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kocurek pisze: 2004-09-05 22:45
    witajcie!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: