Michał Dolny nowym dyrektorem marketingu Multimedia Polska

Newsy
Opinie: 0
Michał Dolny

Michał Dolny dołączył do zespołu Multimedia Polska i objął stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu.

Będzie odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej, budowanie silnej pozycji Multimedia Polska jako operatora telekomunikacyjnego oferującego pełne portfolio usług dla domu i biznesu z telewizją, internetem i telefonem, poszerzone o m.in. energię elektryczną, ubezpieczenia czy monitoring mieszkań. Będzie także zarządzał komunikacją marketingową, działaniami e-commerce i badaniami rynku.

Michał Dolny. Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, wydziału ekonomicznego. Od 20 lat zawodowo związany jest z marketingiem. Od roku 1997 koordynował działania promocyjno-reklamowe w firmie Trefl SA. W 1999 rozpoczął karierę w Netii. W latach 2006 - 2014, jako Dyrektor Marketingu, a następnie Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej odpowiadał za strategię marki Netia, działania z zakresu komunikacji marketingowej firmy oraz badania marketingowe. Współautor wielu sukcesów marketingowych oraz współlaureat prestiżowych nagród, w tym m.in.: Effie, KTR, Kreatura, Red Dot Design Awards, European Design Awards i wielu innych. Marketing Manager Roku 2011 branży telekomunikacyjnej według Media & Marketing Polska.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: