Michał Smolarski nowym szefem GTI

Newsy
Żródło: GTI
Opinie: 40

GTI Sp. z o.o. powołała nowego dyrektora generalnego - Michała Smolarskiego. Do jego obowiązków należeć będzie realizacja strategii i rozwoju spółki.

Michał Smolarski od początku swojej kariery był związany z branżą telefonii komórkowej. Zaczynał w 1993 roku w strukturach sprzedaży firmy Global Telesis International, która ściśle współpracowała z PTK Centertel (jako jeden z pierwszych Autoryzowanych Przedstawicieli tego operatora). W latach 1997 – 2001 jako Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju rozwinął firmę w największą sieć sprzedaży usług telefonii komórkowej w Polsce.
Od 2001 roku był Z-cą Dyrektora Generalnego i Prokurentem spółki GTI w Krakowie. W 2005 roku jako osoba odpowiedzialna za przeniesienie firmy do Warszawy rozpoczął tworzenie nowego działu handlowego. Do dzisiaj pełnił funkcję Z-cy Dyrektora Generalnego i Dyrektora Handlowego koordynując prace i wytyczanie celów poszczególnych działów firmy, kreując politykę sprzedaży i marketingu spółki GTI.

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    no pisze: 2006-11-16 19:57
    Pozdro dla brata Tomka. Co on wlasciwie teraz robi. Podobno po opyleniu firmy germanosom z paroma milionami dolcow mieli odpoczywac tam gdzie wiecznie cieplo. to jak to wlasciwie jest? Wtajemniczni niech napisza. babrac sie dalej w komorkowym gownie? To chyba frajerzy tylko. kiedys dla ideii tylko sie robilo... bo kasa marna. a teraz cwaniaczki znowu stawki obcieli i ucieka kto moze z tego syfu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wkurwiony pisze: 2006-11-16 20:31
    Tak ciężko agentom Orange to jeszcze nie było.Tną stawki za aktywację ale prócz tego obcieli prowizję za Popa do 7 procent,zęby w ścianę,GTI też to czeka i nowy dyrektor nie pomoże, za rok nie będzie śladu po 50% punktów sprzedaży.Podobno do końca roku prowizje mają jeszcze spaść o 30%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Zenek pisze: 2006-11-16 22:02
    to brać się za akcesoria, a nie płakać, jak marże zejdą do poziomu IT, to dopiero zrobi się dym - tylko akcesoria i niestandardowe usługi
    0
  • Users Avatars Mini
    GTI pisze: 2006-11-16 22:28
    No cóż w życiu czasem popełnia się błędy, a ta spółka przecież doskonale z tego słynie np. przeniesienie centrali do Warszawy (totalna klapa, wszyscy dobrzy Managerowie i 90% pracowników odeszło, pozostał tylko on dzielny ściemniacz MS), beznadziejne wyniki w sprzedaży Orange i obecnie grupowe zwolnienia na stanowiskach RKS. Swoją drogą to dziwię się, że przy takiej historii pomyłek ten pan tam jeszcze pracuje, a jego awans to jest już mega numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    Global pisze: 2006-11-16 23:30
    Znam człowieka i poza przypisywaniem sobie cudzych osiągnięć nic nie zrobił. Prorokuję że za moment bardzo duża grupa punktów prowadzonych przez Agentów zamknie te interesy. Nigdy z Panem Michałem S. nie dało się w sposób racjonalny pogadać. Zawsze to co On mowi jest aja, a inni nie mają i nigdy nie bedą mieli racji GTI z tymi odejściami to masz rację. A zobaczą żde będzie jeszcze gorzej bo Ci najlepsi juz poodchodzili czując smród po akcji przejęcia przez Germanosa. Porażka z tym awansem !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gobi pisze: 2006-11-17 00:33
    I tak już większość tych najlepszych poszła do RAMSAT'u, a Ci jeszcze pozostali i tak niebawem odejdą do innych AP. Nikt za marne grosze nie będzie pracował w tej firmie, oraz z ludźmi co nic nie można załatwić, bo wszyscy wszyskich mają Cię gdzieś - może uda mu się coś zmienić w tej firmie (...) ale nadal myślę, że nowi RKSi to chyba po znajomościach zatrudniani (...) - niechaj sobie Prezesuje w tej firmie w końcu jest w niej od samego początku i zna ją najlepiej - moje gratulacje Panie Michale
    0
  • Users Avatars Mini
    Georginia pisze: 2006-11-17 00:36
    Boże jak ja się cieszę że już nie pracuję w tej firmie.........
    0
  • Users Avatars Mini
    ewido pisze: 2006-11-17 02:37
    Georginia - popieram. Też bardzo się cieszę, że z tej firmy odszedłem (jak jeden z wielu)
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-17 10:56
    Ale jaja !!!!! przeciez ten gosc jest zerem . GTI spadnie teraz w rankingach o jakies 4 miejsca !!! współczuje agentom ,ciekawe kiedy magazyn zablokują
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-17 11:04
    Ale jaja !!!!! przeciez ten gosc jest zerem . GTI spadnie teraz w rankingach o jakies 4 miejsca !!! współczuje agentom ,ciekawe kiedy magazyn zablokują
    0
  • Users Avatars Mini
    GTI pisze: 2006-11-17 11:30
    Przemo - oni już niżej nie spadną, bo cały czas grzeją ostatnie miejsca w rankingach PTK. Słyszałem, że na swoich spotkaniach z agentami przekazują im nawet inne wyniki tak, żeby ich subdealerzy myśleli, że współpracują z najlepszymi. Ta firma od czasu przeniesienia siedziby firmy do Warszawy to jedna wielka ściema i mydlenie oczu – a w tym są naprawdę bardzo dobrzy bo zawsze coś wymyślą, aby wytłumaczyć tak kiepski stan rzeczy przed swoimi przełożonymi.
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2006-11-17 12:17
    Michał awansuje bo to był jeden z warunków przy sprzedaży germanosowi. Po prostu.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-17 12:27
    pepe - w sumie masz racje bo takiego " fachowca " dawno powinni wywalic
    0
  • Users Avatars Mini
    Ivo pisze: 2006-11-17 12:39
    Może mowinniście założyć jakiś klub byłych pracowników :) swoją drogą tez kiedys pracowałem w takiej firmie, w ktorej historia awansow niektorych osob do dzies jest dla mnie niejasna... no ale cóż może zadziała
    0
  • Users Avatars Mini
    piekar pisze: 2006-11-17 13:43
    "A kim sa ci młodzy wilcy?"
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2006-11-17 13:53
    To od 1993 roku zawsze był interes rodzinny. Tomasz miał brata Michała jako przybocznego, Macieja jako kolejnego ( kuzyn), Tatę jako pomagiera w papierowych sprawach. Cóż się dziwić, że Michał pnie się po szczeblach kariery. On nic innego nie umie robić. jest młody więc kasa się przydaje. I tak zostaje w rodzinie a Tomasz kontroluje firmę przez młodszego braciszka. I tyle. Nie rozumiem skąd tyle nieprzychylnych komentarzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    no pisze: 2006-11-17 14:08
    Mysle ze to w duzym stopniu wina tego dziadoskiego operatora. Pozniej dopiero GTI. Z Aleji Krakowskiej sie chyba dawno zwineli. Nie rozumiem tego. Jako bezposredni dealer maja ze 100% wieksze prowizje niz subdealerzy z ogona. Sprytne monopolistyczne opy wiedza dobrze i mowia zreszta ze jak sie nie podoba to wypierd.... Widza ze na takie wolne miejsce przyjdzie inny naiwniak co mysli ze kokosy na takim taz. salonie zarobi. Dlatego zachecam by jak najwiecej pisac jak naprawde jest w tym "biz
    0
  • Users Avatars Mini
    GTI pisze: 2006-11-17 14:12
    pepe chyba nie jesteś na bieżąco – ta firma nie jest już rodzinnym biznesem (została kupiona przez Germanosa), choć już nie długo tak się może znowu stać bo MS i TS próbowali po cichu kupić ostatnio prywatnie jednego z regionalnego AP.
    0
  • Users Avatars Mini
    no pisze: 2006-11-17 14:13
    ...nesie". Nowi nieswiadomi ludzie by nie topili swojej kasy w tak zludny i podly interes. Jesli sa jakies grupy dyskusyjne to niech ktos poda ich adresy. Czytalem gdzies ostatnio ze jeden z opow zdaje sie ze na calkowite zewnetrzne zatrudnienie przejdzie. Zarabiaja miliardy zlotych i piep...a zatrudnianie ludzi w swojej firmie. Gdzie sa granice tego chorego ciecia kosztow? Moze za kolejnym upolitycznionym preziem nastepny list gonczy wysla ? ;) Pozdrawiam wszystkich. Praca dla samej id
    0
  • Users Avatars Mini
    pepe pisze: 2006-11-17 15:44
    "GTI" czytaj z uwagą co napisałem - to odnosi się do czasu przeszłego. A jeśli chodzi o komentarz "no" - to jest po prostu KAPITALIZM.
    0
  • Users Avatars Mini
    freon pisze: 2006-11-17 16:39
    Nie rozumiem agentow, ktorzy narzekaja na niskie prowizje. Zasada jest prosta - pilnujesz wszystkiego, jest sprzedaz - jest kasa, nie pilnujesz - nie ma sprzedazy i kasy. Trzeba miec pomysl na biznes, nie wystarczy miec salon i posadzic kogokolwiek. Ja nie narzekam na wspolprace z GTI. To samo dotyczy pracownikow. W wiekszosci przypadkow rada jest jedna - do roboty! Wysoka dyscyplina = wysoka kasa dla kazdego. Zycze wysokiej sprzedazy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-11-17 17:42
    Do freona,ty chyba koleś jesteś pracownikiem Oranżady jeśli takie głupoty wypisujesz,w tej chwili nie da się zarobić na salonie Oranżady i kto ma salon wie o tym doskonale a oranżada to zwykła sekta która aneksami do umów robi co chce z agentami.
    0
  • Users Avatars Mini
    freon pisze: 2006-11-17 20:23
    Nie jestem pracownikiem Orange. Jedne prowizje poszly w dol, jedne w gore - dobra analiza i wiadomo co sprzedawac. Na tym polega caly biznes. Tylko trzeba pomyslec, a nie caly czas narzekac, ze wszystko jest przeciwko agentom. Wszelkie decyzje dotyczace prowizji dotykaja tak samo agentow, jak i kazdego AP.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-18 10:13
    do freona - nie ma co myslec i analizowac !!!! jak naciagniesz klienta na kiepski telefon z umowa 36 miesieczną to moze dostaniesz godna prowizje , sprowadza sie to do tego aby naciagac ludzi !!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ote pisze: 2006-11-18 11:44
    "freon" - zgadzam sie z Toba w 100%... ja współpracuje z Orange juz kilka lat... i nie narzekam... niemusze naciagac ludzi zeby zarobic... wystarczy pomyslec co sprzedac by zarobic... niestety niektorym sprzedawcom w d*** sie poprzewracalo... pogadajcie matolki z klientem w taki sposob by dobrac najlepsza dla niego oferte... jesli klient bedzie zadowolony to zarobicie wiecej...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-18 12:03
    Ote- o czym Ty pier.........sz , znam dokładnie stawki prowizyjne dla agentów , spójrz w skali kilku lat i zabacz jak teraz zarabiasz !!! ile kosztowały Cie kolejne zmiany wizualizacji ile oddajesz haraczu do swojego AP poza stawkami które sa akceptowane przez PTK . Kiedy ostatni raz zrealizowałes plan ?? zastanów sie kto i dlaczego" zabrania "sprzedazy oferty utrzymaniowej ??? idą świeta pomysl kiedy Ci zablokują magazyn ??? I co dalej jest tak zajebi...cie ????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-18 12:34
    Ote- o czym Ty pier.........sz , znam dokładnie stawki prowizyjne dla agentów , spójrz w skali kilku lat i zabacz jak teraz zarabiasz !!! ile kosztowały Cie kolejne zmiany wizualizacji ile oddajesz haraczu do swojego AP poza stawkami które sa akceptowane przez PTK . Kiedy ostatni raz zrealizowałes plan ?? zastanów sie kto i dlaczego" zabrania "sprzedazy oferty utrzymaniowej ??? idą świeta pomysl kiedy Ci zablokują magazyn ??? I co dalej jest tak zajebi...cie ????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    freon pisze: 2006-11-18 21:05
    Ote - choć jeden myslisz tak jak ja. Przemo - fakt, prowizja zmalala, ale nikt nie powiedzial ze caly czas bedzie rozowo. Kazdy chce cos zarobic - PTK, AP, Agent. Realizacja planu - zwykle udaje mi sie uzyskac 2x ponad 100%, ale to wymaga pracy.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-19 09:50
    freon- jakos Ci nie wierze w realizacje planu
    0
  • Users Avatars Mini
    freon pisze: 2006-11-19 14:49
    Przemo - 2x ponad 100%, czyli zrobiony plan na aktywacje i utrzymanie, kazdy na co najmniej 100% To jest do zrobienia. Jezeli nie realizaujesz (czy jakikolwiek agent) planu raz na 2-3 miesiace to trzeba szukac tego przyczyny.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-19 15:36
    ok .rozumie , a haraczu ile zostawiasz ???
    0
  • Users Avatars Mini
    idea pisze: 2006-11-20 14:31
    Ale szambo. Strasznie śmierdzący interes. Kase to chyba najwiekszą w tym "biznesie" porobiono jak opy dawały słuchawki do sieci i komletnie nie kontrolowały co się z nimi dalej dzieje. Tysiące fonów zapracowalo na niejedną fortunę. A teraz trzeba się nakombinować by coś zarobić. Biznes z pre-paidami tez juz kuleje.
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2006-11-22 23:07
    reasumując:Michał nie nadaje sie na to stanowisko !!!!!!!!!!!. Zobaczymy ile Germanos wtopi w okresie dyrektorowania Michała !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarlys pisze: 2006-11-23 16:32
    też jestem byłym pracownikiem GTI, ja w odróżnieniu do wielu innych miło wspominam pracę w GTI (a raczej ludzi z którymi współpracowałem). Czemu tak atakujecie pana MS? Czy on jest winny wszystkiemu złu w tej firmie? nie ma sensu sie stresować
    0
  • Users Avatars Mini
    jony pisze: 2006-11-24 20:19
    He, he z końcem miesiąca odchodzą najlepsi RKSi salonów - ciekawe dlaczego - pewnie znowu przyjmą takich jak ostatnio co nim nie umieją, nic nie zrobią, a tylko kasę będą chcieli liczyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mon pisze: 2007-02-15 20:51
    Fajnie się dzieje w tym całym biznesie! Niezalezana... Pozdro dla Tomka>
    0
  • Users Avatars Mini
    margerita pisze: 2009-02-06 15:11
    jestem byłym pracownikiem i nikomu nie polecam tej firmy , co niektórzy RKS zaczynaja stosować już tak zwany mobbing . Ludzie zarządzjący tam są bardzo często niedojrzali do swoich stanowisk i bez braku kompetencji i wiedzy .
    0
  • Users Avatars Mini
    ziomal pisze: 2012-10-04 17:03
    Szukam ludzi oszukanych przez firmę GTI Sp. z o.o.
    0
  • Users Avatars Mini
    Były pisze: 2014-01-10 21:04
    Ziomal, jak mogę się z Tobą kontakotwać, jestem byłym pracownikiem GTI,
    0
  • Users Avatars Mini
    RK pisze: 2014-07-02 11:00
    ja chce pogadać, wspólpracowałem z GTI
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: