Mini Media dla PTK

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 27

Agencja reklamy zewnętrznej Mini Media przeprowadza kolejną, ogólnopolską kampanię dla sieci Idea Centertel. Ponad 880 plakatów z motywem POP - wszędzie pole, pojawiły się w całej Polsce w średnich i małych miastach. Promocja odbywa się na miniboardach formatu 252 x 119 cm i trwa od grudnia ub. roku do końca stycznia.
Dotychczas z tej propozycji agencji skorzystało już dwóch dużych operatorów sieci stacjonarnej: TP S.A. oraz Telefonia Lokalna Dialog S.A. Rozbudowana propozycja sieci tablic w miastach do 100 000 mieszkańców skierowana jest zarówno do firm telekomunikacyjnych, a także do firm z innych sektorów upatrujących w mniejszych aglomeracjach coraz bardziej atrakcyjne rynki zbytu.
Miniboardy zamontowane są pojedynczo, na wysokości wzroku. Agencja posiada 1700 takich konstrukcji zlokalizowanych w miastach do 100 000 mieszkańców.

Opinie:

Opinie archiwalne (27):

Komentuj

Komentarze / 27

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    fish235 pisze: 2002-01-12 01:00
    Oj ciekawe jakie koszty wchodza w rachube:))), Mini Medi aterza moze wybic sie do gory, choc z drugiej strony, cos m sie zdaje, ze na brak pracy nie beda narzekali:)))
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-01-12 01:05
    No i bardzo dobrze trzeba sie reklamować i to w różnej formie.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak_ pisze: 2002-01-12 01:33
    wszystko ok tylko moim zdaniem to sa znowu wydane zbedne pieniadze
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-12 01:58
    cieplix : ja wiem :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Kojo pisze: 2002-01-12 02:41
    A jak niby maja wygladac te plakaty bo ich jakos niegdzie nie widac!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-01-12 10:04
    Reklama dżwignią chandlu,a jak się reklamować to u najlepszych,koszty i tak są pokrywane w biznesplanach firm,czytaj z abonamentów:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-12 10:06
    No i w zwiazku z tym co???? Czy to nas wogole interesuje jakie sa formaty reklam??
    0
  • Users Avatars Mini
    krak pisze: 2002-01-12 12:05
    wszędzie pole co za wioska. Jak mozna nazwać zasięg polem.
    0
  • Users Avatars Mini
    flip pisze: 2002-01-12 12:13
    Koledzy! Operatorzy sie reklamuja to wcale nie musi znaczyc ze podniosa nam oplaty za polaczenia czy inne rzeczy! Reklamuja sie bo maja na to pieniadze a jak ich nie maja to wczesniej czy pozniej beda musieli je miec! Flip
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2002-01-12 12:58
    Flip: a od kogo wezma te pieniądze ????? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2002-01-12 13:03
    pewnie znowu wymyślą jakiś idiotyczny konkurs smsowy za 9 zybli + vat
    0
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2002-01-12 14:36
    "Wszędzie pole wszędzie wieś" wieśniacka tepsa wspiera pomarańczową ideę.
    0
  • Users Avatars Mini
    mores pisze: 2002-01-12 15:03
    Mnie sie tam ta reklama podoba. Zaluje, ze mieszkam w wiekszym miescie i nie moge jej zobaczyc :).
    0
  • Users Avatars Mini
    grzegorz.pytel pisze: 2002-01-12 16:43
    Bardzo ciekawy pomysl, pole wszedzie jest, chociarz w niektorych regionach Polski nazywamy je podrorkiem, ale zasieg niekoniecznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mlukas pisze: 2002-01-12 19:20
    mogli zamontowac takie reklamy w każdej wiosce... przecież jest tam pole
    0
  • Users Avatars Mini
    mores pisze: 2002-01-12 19:24
    do grzegorz.pytel: podrorkiem??? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Cornholio pisze: 2002-01-12 20:17
    Zamiast wydawać kasę na reklamy niech ją lepiej wydadzą na podniesienie jakości usług. Wtedy reklamowali by ją innym jej użytkownicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    julek27 pisze: 2002-01-13 02:39
    Lepiej żeby tą kasę przeznaczyli na zwiększenie zasięgu, wszędzie pole to paranoja tak się ośmieszać. za wcześnie z takim hasłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2002-01-13 21:05
    Z tego newsu oraz tresci reklamy widac "jak na dloni" w jaki sposob jest postrzegana przez statystycznego Polaka (laika GSM) IDEA i jej najwieksza wada, czyli slaby zasieg. Zreszta przypomnijcie sobie jaka byla kiedys (a moze i teraz tez) kazda reklama Idei w TV. Na koniec wsadzali zawsze krotki spot o zasiegu "Mamy juz w swoim zasiegu ...%". Z gory zaznaczam, ze nie jest to zarzut wobec IDEI, a wrecz przeciwnie....
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-13 21:36
    U mnie w mieście naliczyłem 3 plakaty. Takie sobie.
    0
  • Users Avatars Mini
    leszek27041 pisze: 2002-01-13 22:56
    ciekawe kto pokryje koszty - no chyba nie trzeba mówić - ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-14 09:45
    Szukalem i nigdzie przez weekend nie znalazlem!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasso pisze: 2002-01-14 12:22
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi w zdaniu: kto pokryje koszty?? Jak od dawno wiadomo reklama jest dzwignia handlu, w dzisiejszych czasach nie mozna wyobrazic sobie zeby jakakolwiek wieksza firma istniala bez reklamy. Koszt reklam jest wliczony w dzialalnosc kazdej firmy. Wiadomo ze podraza to oferowane uslugi, ale dzieki reklamie mozemy wlasnie miec te uslugi. Bez reklamy ZADNA duza firma nie przezyje. Czy sie to komus podoba czy nie. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2002-01-14 17:37
    Czyzby POP mial byc propozycja dla mieszkancow mniejszych miast?
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-01-14 18:43
    bo oni mysla ze bedzie zasieg na kazdym polu idealny
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-01-14 21:43
    Wiadomo że takie koszty ponoszą użytkownicy. A jak wspomniał Tomasso reklama dzwignią handlu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-01-14 23:55
    Do hubi: Idea rozbudowywuje nadajniki ze moze byc wna kazdym polu zasieg!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: