Mini StartPOP za 10 zł z VAT

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 64

Od 21.06.2005 r. w ofercie Idea POP dostępny jest nowy zestaw startowy – Mini StartPOP. Cena tego startera to tylko 10 zł z VAT (8,20 bez VAT). Klient dostaje na start 8 zł, co wystarczy na przykład na zakup, aż 300 SMS-ów w ofercie „1 grosz za SMS” (oraz aktywacji tej usługi). Kwotę startową należy wykorzystać w ciągu 2 tygodni (okres rozmów wychodzących). Okres rozmów przychodzących wynosi 12 miesięcy. Opłaty za usługi są zgodne z cennikiem usług w ofercie „Nowy POP”.

W ofercie Idea POP obecnie są dostępne: 

  • 4 Zestawy Startowe: 

    • Zestaw Mini StartPOP – 8,20 bez VAT (10 zł z VAT) 

    • Zestaw StartPOP Fajnie – 16,39 zł bez VAT (20 zł z VAT)

    • Zestaw Super StartPOP – 32,79 zł bez VAT (40 zł z VAT)

    • Zestaw StartPOP Gotowy Do Gry (Kids) – 16,39 zł bez VAT (20 zł z VAT)

  • 5 kart doładowujących (zdrapki) stan konta

    • Karta doładowująca Idea 5 zł – 4,10 zł bez VAT (5 zł z VAT) 

    • Karta doładowująca Idea 25 zł – 20,49 zł bez VAT (25 zł z VAT)

    • Karta doładowująca Idea 50 zł – 40,98 zł bez VAT (50 zł z VAT)

    • Karta doładowująca Idea 100 zł + 10 zł gratis – 81,97 zł bez VAT (100 zł z VAT)

    • Karta doładowująca Idea 150 zł + 30 zł gratis – 122,95 zł bez VAT (150 zł z VAT)

  • 55 różnych zestawów z telefonami - w cenach już od 159 zł z VAT (130,33 zł z VAT).

Opinie:

Opinie archiwalne (64):

Komentuj

Komentarze / 64

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-24 14:07
    NIC WIELKIEGO ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Windy pisze: 2005-06-24 14:11
    niezła oferta, starter za 10zł, problem w tym że może to nie przynosić zbyt wiele zysków dla operatora bo dużo będzie takich osób które kupią go wydzwonią i wyzuca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-06-24 14:14
    Bardzo dobra oferta dla ludzi ktorzy nie chca kupować starterów za 50 czy 80 zeta. Tak to wiele ludzi się na to skusi i o to chodzi pewnie Idei. A ile ludzi go wyrzuci to myślę że włodarzy Idei nie interesuje do kasy wpłynie 10 PLNów ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2005-06-24 14:17
    no nie moge! konkurencja dla startera Jednej Idei na karte za 12,50.. tylko, że Idea konkuruje sama ze sobą.. :O
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-24 14:26
    55 różnych zestawów z telefonami Aż tyle tego maja?
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-06-24 14:28
    niezla opcja, teraz czekamy na super mini startPop za 5zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek :) pisze: 2005-06-24 14:29
    Czy ktos widzial w sprzedazy ta zdrapke za 5zl. ? Ja szukalem jej kilka dni i nigdzie nie ma. Nikt o niej nie slyszal a IDEA sie chwali na calego. Robia z klientow idiotow :p
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-24 14:30
    po co od razu wyrzucac starter skoro ejst on wazny caly rok na polaczenia przychodzace w odpowiednim czasie gdy bedzie nowa promocja w popie to mozna zasilic i dalej korzystac nie rozumiem dlaczego idea wrowadzila jedna idee, zamist wprowadzac nowe marki powinni dac ceny z ji i wszyskich przeniec do popa. idea sama dla siebie tworzy konkurencje :(
    0
  • Users Avatars Mini
    BŁĄD NA STRONIE! pisze: 2005-06-24 14:33
    55 zestawów z telefonami - cena netto i brutto jest określona w obu przypadkach jako \"z VAT\"
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek :) pisze: 2005-06-24 14:33
    Dla Idei 2 opcje JINK i POP to kasa ktora klienci wydaja przechodzac miedzy tymi taryfami.9zlnetto to spora kasa ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2005-06-24 14:38
    oferta pop byla by super gdyby nie te pakiety glosowe ktore maja krotki okres waznosci, ewnentalnie powinni zrobic ze pakiet bylby wazny do konca karty, miejmy nadzieje ze idea juz jako Orange wyciagnie wnioski i oferta bedzie dopasowana idealnie
    0
  • Users Avatars Mini
    _pastor pisze: 2005-06-24 14:49
    Wojtek : ja tez nie widzialem jeszcze tej zdrapki, ale wiem ze mozesz ja kupic w postaci kuponu z terminala doladowujacego. Kazdy punkt Idei powinien miec taki terminal. Takze z zakupem nie powinno byc problemow.
    0
  • Users Avatars Mini
    jak_zawsze pisze: 2005-06-24 14:49
    pamiętam jak za simplusa dawałem ok 150zł (za sam starter jak tylko weszły) :(
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-24 14:52
    ***stefan zgadzam sie z toba i jeszcze dodam ze w JInK jest za 12,5 dostaje sie 25zl to chyba lepiej zainwestowac te 2,5zl (fakt ze to az 25% drozej) i jeszcze dochodzi do tego konkurencja 2 produktow pod jedna marka a moze ktos zna koszt przejscia z JInK na POPa??
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-24 14:57
    juz znalazlem 3,52 zaoszczedzi sie po kupieniu JInK i migrowania do popa nawet po odjeciu 2,5 zl ktore wydaje sie wiecej na zakup
    0
  • Users Avatars Mini
    Freak703 pisze: 2005-06-24 15:00
    Ja wyliczyłem na stronie Idei troszke więcej jak 20 zestawów licząc oczywiście 3100 powtażającą się chyba w 4 zestawach. No to czekamy co Idea wrzuci do brakujących 30 pewnie Nokia 3100 ( z serii Lord of the Rings ) hahaahaha może taką wymyślą to by było ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-24 15:03
    ***wojtek sa od wczoraj ale tylko z terminali i strasznie mnie wk***i poniewaz mam start pop na okraglo i myslalem ze dostane dyzszke na konto ale niestety idea przejrzala moje niecne zamiary:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-06-24 15:18
    Ewidentnie oferta skierowana do dzieciaków zamiast kilku lodów kupią sobie po popie i będą smsować po 1gr atu można by tak jakąś korekte cennika zrobić ale po co przeciez oni tylko smsy i sygnałki do siebie puszczają MMSy są po 1.22 ale i tak ich nie wysyłają!!I ciekawi mnie, co będzie z pakietami, bo promocja jest do końca czerwca czy przedłużą a może wprowadzą na stałe! W co wątpię!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2005-06-24 15:24
    to teraz ludki będą brać te startery dla samego numeru i przechodzic na abo, bo startery moą miec fajne numerki
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-24 15:41
    Faaajnie... Najpierw się dyskutuje pod wątkami dotyczącymi nielimitowanych dostępów, nieograniczonych abonamentów, co to w ogóle i czego się nie używa, albo co by się czciało używać a nie można bo na kilku ulicach Warszay jest i to na zewnątrz budynków tylko... A tu co widzę? 2,50 oszczędności, 12,50 sie lepiej opłaca...
    0
  • Users Avatars Mini
    sokolowiak pisze: 2005-06-24 15:53
    A TO W TYM TYGODNIU NIE MA "DARMOWEGO WEEKENDU"??? NO TOŻ TO SKANDAL !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-06-24 16:17
    i w ten sposób nam się wkrótce numery skończą i będzie dwa razy więcej numerów niz ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-24 16:21
    i o to im chodzi :) chcą mieć więcej abonentów, ale z drugiej strony klient może przetestować sobie sieć za 10 zł, a nie za 20 ;) A z resztą mają abonenta na 12 miesięcy ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-24 16:28
    Nie wiem czy oni na tym w ogóle dobrze wyjdą . To takie sztuczne nabijanie planów sprzedaży. 10 zł i rok przychodzących, czyli przez 12 m-cy czynny m-box... Załóżmy,że darmowych 30 smsów każdy klient wykorzysta w ilości pełnoznakowej , czyli jakby 1440 sms za ten okres...zakładając ,że wyśle je do innych sieci - w tym zagranicznych....to licząc interconnect na poziomie 15 gr za sms wychodzi ...216 zł, cena startera 10 zł , więc o 206 zł Idea jest w plecy ( a nawet więcej, bo przecież nie wiemy jakie stawki interconnectowe Idea ma zakontraktowane z zagranicznymi gsm-ami). Do tego 5 mms do obcych...Coś mi się wydaje, że wkrótce możliwości m-boxa Idea znacznie przykróci wzorując się na przykładzie Miasta Plusa, ale póki co można skorzystać na tych zagranicznych sms-ach, taniej nie ma nigdzie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-06-24 16:32
    wyjdą cało - na pewno. Operator bez przemyślenia nie podejmuje takich decyzji (zazwyczaj). A mówiąc o starterach - kupiłem ten za 12.5 i zamiast 25 pln miałem 40 :)) to się opłaca
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-06-24 17:27
    Nie ma już fizycznie w salonach JINK startowych za 12,50.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-24 18:27
    arczi-chyba nie rozumiesz co znaczy slowa konkurencja:) Idea moze sobie zrobic kilkanascie Idei POP i kilkanascie JINK ,ale to ciagle bedzie poszerzanie asortymentu przez Idee,a nie zadna konkurencja. Takie poszerzanie swoich ofert jest czyms normalnym, rozwartstwianie swojego asortymentu jest stosowane po to aby potencjalny klient idei mogl sobie cos wybrac z oferty danej firmy. Im bogatszy wybor,tym wieksze prawdopodobienstwo ze to wlasnie "pan x" zdecyduje sie na produkty firmy Ideii a nie np: Ery. Tak wiekszosc firm robi od wieeeeeeelu lat:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2005-06-24 20:34
    *mateo - u mnie bez problemu można dostać zestawy startowe za 12,5zł. W rzeczywistości są to normalne zestawy 25zł sprzedawane po 12,5zł :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-06-24 20:54
    a w multibanku jeszcze dzie promocja doładowania popa 20%
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-06-24 21:08
    Troche ludzi bedzie to bralo za tak mala kase...
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-24 21:30
    galliano78 mozliwe ze duzo ludzi bedzie mialo wybor ale z drugiej strony bardziej sprzedaje sie pop poniewaz jest bardziej rozpoznawalny a na tym traci JI ktora sie nie sprzedaje i przynosi straty bo na pewno Idea wylozyla na to duzo pieniadzy ktore sie nie zwracaja skoro obnizaja cene zestawu Jedej Idei oraz pakietow o 50% aby zachecic ludzi
    0
  • Users Avatars Mini
    arczi pisze: 2005-06-24 21:32
    przeciez kupujac starter za 12,5 zl mamy na koncie 25 zl ktore mozemy wykorzystac no nie wiem czy jest to dla operatora korzystne
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-24 21:47
    ***galliano78 czy widziales zeby firma samochodowa miala w sprzedazy w jednym segmencie conajmniej 2 modele aut(raczej nie co chyba jeszcze jest produkowany stary model, sprzedawany i nowszy brat ktory wchodzi na rynek)? idea blad zrobi majac 2 oferty w tym samym segmencie pod jedna marka jeszcze dochodzi produkat JI ktora w zalozeniach powinna miec w wszystkich uslugach ten samy cennik zobaczymy jak idea pozbedzie sie tego problemu moga miec nawet uproszczone zadanie wykozystac zmiany podczas zmiany na orange
    0
  • Users Avatars Mini
    Natalia pisze: 2005-06-24 21:51
    ***Żurek ja mam Start Pop na Okrągło i zawsze kupuję kartę na stacji paliw. Od stycznia jest tam terminal i np płacąc 50zł dostaję wydruk z kodem (jak na zdrapce). W domu normalnie uzupełniam - *111*kod... i mam 55 zł zgodnie z ofertą 'na okrągło' - bo po to właśnie ją kupiłam. Chyba 5zł powinno zatem doładować 5+5zł zatem ale jeszcze nie sprawdziłam. A startery na okrągło moim skromnym zdaniem i tak są lepsze od tych nowych mini po 10zł czy JINK po 12,5zł (dla niewtajemniczonych one są dostępne na allegro - wystarczy poszukać ) Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    czyzykus pisze: 2005-06-25 02:44
    ****Alexander25 jesli chodzi o m-boxa to smsy mozna wysylac tylko do polskich sieci komórkowych - do zagranicznych nie da rady. a jesli chodzi o płatnosc za smsa obcej sieci czyli w moim rozumieniu interconekt to siec nie ponosi zadnych kosztów !!! ( pamietacie czasy jak niemozna było wysyłac smsów z sieci era do idei i na odwrót ??? dlaczego?? bo siec idea miala za mało abonentów dzialala jeszcze w 1800 i zaczynała rozrost na 900. i nie chodzilo o kase tylko o ilosc abonentów - pomyslcie) ze ido ilu abonentów mozna by bylo wysłac z idei do era a ile z ery do idei pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    plok pisze: 2005-06-25 02:58
    ***piorunek : golf i jetta mądralo :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-25 03:53
    ~~~ czyzykus Kto Ci to powiedział? Konsultant IDei? Jeśli tak , to się zbłaźnił. Regularnie wysyłam z mboxa do Niemiec, Czech, Holandii.. Zawsze dochodzą.
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-25 09:31
    ***plok golf mial takie nazwy: jetta, vento i bora tylko te auta bazuja na podlodze z golfem i nawet ten sam segment ale to sa sedany czyli roznica (w stylistyce) jest jednak zachowana przez producenta
    0
  • Users Avatars Mini
    mateo pisze: 2005-06-25 10:45
    Adam: to lepiej sprawdź, bo ja też myślałem że są, a nie było.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-06-25 10:52
    Już niedługo będzie można przejść z numerem POPa do innej sieci. Wystarczyłoby przenieść do abo na 10 zł na czas nieokreślony i później już do innej sieci, bo będą mieli obowiązek przenoszenia na życzenia abonentów od 10 października, czyli zawsze jest jakiś sposób, ale pewnie cena będzie zabójczo zachęcająca. Mi bardzo zależy na numerze i gdybym musiał się przenieść, to zapłaciłbym trochę.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-06-25 11:19
    karta POP 5 zeta juz jest
    0
  • Users Avatars Mini
    Ringlet pisze: 2005-06-25 11:23
    ... moim zdaniem fajowa oferta , wczoraj kupilem startera za dychacza do mojego starego telefonu , oferta idealna :] dla firm przyklad szef bierze NIdla firm 400 wybiera 5 numerow bezplatnych, dodatkowo dla aktyewniejszych pracownikow bierze mixy z jednej ideii i wlacza pakiety zeby miedzy soba dzwonic za darmo a dla pracownikow co ma byc kontakt tylko do nich bierze startery popa za 10 , oj mozna zaoszczedzic.... a telefondziala jak walkie talkie pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    linki1988 pisze: 2005-06-25 11:58
    ten starter no nie wiem nic specjalnego juz lepiej kupic drozszy a te karty po 5 zł o ile to przedłuza waznosc kąta??? ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 12:47
    piorunek- nie zgadzam sie. To moze odwroce sytuacje,a moze widziales firme produkujaca aparaty cyfrowe aby nie miala conajmniej dwoch aparatow w jednym segmencie? Prawie kazda wieksza firma ma w jednym segmencie kilkanascie aparatow z tego samego segmentu,poszczegolne modele prawie niczym sie nie roznia. Czesto powstaja nowe modele takie same pod inna nazwa,w ktorych zmieniona jest tylko bateria. Nie martw sie,wiekszy wybor sprzedawanych towarow tej samej firmy jeszcze nigdy nie byl a konkurencja,a tylko lepsza oferta danej firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-25 15:12
    ***galliano78 ok to moze byc na przykladzie aparatow to wezmy taki model: Sony Cyber-shot DSC-F717 to jest nastepca modelu DSC-F707 jak juz jest nowsza wersja to sony w tym starszym nic nie unowoczesnia a idea ma nowsza marke JInK ale unowoczesnia starsza marke POP (JI tez po wprowadzeniu podnad pol roku temu), nie znam sie na aparatach cyfrowych ale nawet jesli maja w jednym segmecie kilkanascie modeli to roznia sie funkcjami lub cena, mozesz mi zarzucic np: ze jest w cenniku roznica starterow JInK drozszy o 2,5zl (to jest spora roznica % az 25%) a cena minuty rozni sie o 5gr (to prawie 7% taniej) na kozysc JI
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-25 15:19
    cd. jeszcze dodam ze sony jak juz ma ten nowszy model (DSC-F717) to pozwala umrzec starszemu modelowi (DSC-F707) nawet jesli jest kultowym modelem to tak musi go unowoczesnic poniewaz konkurencja wywiera wplyw na to
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 16:03
    piorunek-kazdy przewaznie producent aparatow fotograficznych unowoczesnia swoje poprzednie modele (na podstawie starszego zmienia,dodaje lub usuwa dane funkcje). Roznica polega na tym,ze zmodyfikowany model promowany jest pod inna nazwa,jako nowy i odrebny produkt, czesto reklamowany przez producenta jako lepszy. Tak wiec nie mozna powiedziec ze sony nic w starszym nie zmienia. Przewaznie cale serie wlasnie sa zmieniane poprzez bazowanie na poprzednim modelu. Tak od zera nikt kolejnych modeli nie wymysla, przewaznie dotyczy to kazdego produktu od jogurtu po stacje kosmiczne:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 16:04
    piorunek-Natomiast w Ideii nie jest problemem dla operatora to czy unowoczesnia starsza usluge POP a nie nowsza JINK. Przeciez niezaleznie od tego co klient wybierze: JINK czy POP to i tak zostaje ich klientem i o to chodzi. Nie jest problemem co klient wybierze,ale dla nich liczy sie to, ze zdobyli klienta. Kazdy klient niezaleznie z jakiej uslugi bedzie korzystal,bedzie placil swoje pieniadze do Ideii i tu nasuwa sie wniosek:) Wazne zeby klient placil (jeden wiecej,drugi mniej) ale placil do ich kasy a nie np do ery. A poprzez poszerzenie swoich uslug (ofert) jest wieksze prawdopodobienstwo ze cos sobie z ich oferty wybierze. (niezaleznie czy oferta jest gorsza czy lepsza).
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 16:04
    piorunek-Ale tak jest ze wszystkim. Wyobraz sobie ze wchodzisz do sklepu w ktorym jest 20 telewizorow firmy Sony i dwa Samsung. Jest o wiele wieksze prawdopodobienstwo ze wybierzesz wlasnie produkt firmy Sony, Pomijajac fakt,zetelewizor ktory wybierzesz wcale nie musi byc lepszy od tego jednego z pozostalych 19 telewizorow Sony.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 16:09
    Pomijajac rowniez fakt,ze np nowszy telewizor Sony bedzie gorszy od starszego. To nie wazne,wazne to ze kupisz produkt Sony.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 16:23
    piorunek-jeszcze jedno:) Podales taki argument,ze aparaty pomimo ze sa w tym samym segmencie roznia sie funkcjami i cena. Jesli chodzi o funkcje to tak jak pisalem wiele modelow prawie niczym sie nie rozni (przewaznie malymi szczegolami takimi jak pisalem:zmiana lepszej baterii w kolejnym modelu albo aparat ten sam,a zmianie ulegla nieznacznie budowa) od siebie. Zatem tego typu aparaty sa potwierdzeniem mojej tezy,ze wiele firm ma w okreslonym swoim segmencie praktycznie wiele tych samych produktow. Natomiast Twoj argument ze aparaty roznia sie cena,to tylko jeszcze bardziej potwierdza moj poglad. To ze aparat rozni sie cena,nie swiadczy ze nalezy do nowego segmentu produktow a tylko potwierdza to, ze nalezy do tej samej grupy co taki sam model z inna cena. Ale to chyba oczywiste:) Podsumowujac Twoje argumenty (pomimo ze chyba nie zdawales sobie z tego sprawe:) potwierdzaja to o czym ja pisze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Martini pisze: 2005-06-25 19:16
    ***galliano78, chyba niemasz co robić
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-06-25 20:38
    martini-Ty chyba tez nie masz co robic skoro czytasz to co napisalem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-06-25 22:22
    co to za siec 886 XXX XXX ???
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-06-25 23:43
    To chyba ss
    0
  • Users Avatars Mini
    ac_milan pisze: 2005-06-25 23:44
    Chociaż to by oznaczało, że pękł 1 milion z numeram Samych Swoich
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-26 00:45
    ***galliano78 ok to ja dodam z jednego z vortalu gsm " Idea wprowadza kolejny, "darmowy" weekend w ofercie POP. Ponieważ użytkownicy POP dowiadują się o przedłużeniu promocji o kolejny weekend z kilkudniowym wyprzedzeniem, a promocja jest przedłużana z tygodnia na tydzień, zachowanie operatora wygląda zarówno mało poważnie, jak i mało wiarygodnie. Sposób realizacji "darmowych weekendów", to niestety konsekwencja sztucznego utrzymywania dwóch pre-paid ( POP i Jedna Idea na Kartę ), względem których nie ma ostatecznych pomysłów, więc atrakcyjność jednego bądź drugiego z nich utrzymuje się sztucznie tworzonymi promocjami, co nie przynosi atrakcyjności ani jednej ani drugiej ofercie."
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2005-06-26 01:01
    ***galliano78 ja z ta opinia zgadzam sie i zobaczmy z operatorami era i plus wprowadzili kartowce pod inna marka idea jednak pod swoja JInK podczas wprowadzania JI tylko juz w abo nie zostawili optimy (ktora noglaby zostac na polkach i wieksze prawdopobiestwo ze ktos to wezmie {w polacy moze niektorzy wzieliby bo telefon za 1 zl wypasny}) twoje argumenty nie zmienily mojego zdania ale szanuje Ciebie i twoja opinie poniewaz kazdy moze miec inne zdanie na jakis temat zobaczymy co idea zrobi z POPem i JInK POZDRAWIAM
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-06-26 15:39
    mogli by rozdawac za darmo, mieli by z 1 mln useró więcej....
    0
  • Users Avatars Mini
    wms pisze: 2005-06-26 19:47
    Prefiks 886 jest ERY. Polkomtel ma już 885
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-27 11:34
    Chyba zasady, że parzyste należą do Ery a nieparzyste do Plusa jeszcze nie zmienili?
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-07-10 04:07
    Chyba jeszcze nie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-08-28 21:18
    napewno przybedzie nowych
    0
  • Users Avatars Mini
    Pikers pisze: 2005-12-10 22:58
    a czy wie ktos czy da się zamowic cos zeby ten mini starter był wazny na stałe ?? bo jak nie to sie nieopłaca...jak ktos wie prosze pisac
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: