Mio Technology podało, że najnowsze dane z raportu Canalys wskazują, że Mio zajęło w II kw. najwyższą pozycję na rynku urządzeń GPS w Europie Środkowo – Wschodniej. Drugi kwartał 2008 r. producent zakończył z rekordowym, ponad 35 proc. udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej. Mio Technology utrzymuje również wiodącą pozycję w tym regionie na rynku urządzeń PDA (Personal Digital Assistant) z ponad 82 proc. udziałem w rynku.
Raport Canalys potwierdza również, że Mio jest numerem jeden na rynku urządzeń do nawigacji GPS w Polsce. Drugi kwartał 2008 r. Mio zakończyło z prawie 40 proc. udziałem w rynku. Z kolei udział tajwańskiego producenta w rynku PDA w Polsce szacuje się obecnie na 95 proc. W kwestii sprzedaży urządzeń PND (Personal Navigation Assistant) marki Mio w Polsce, w porównaniu z pierwszym kwartałem 2008 r. sprzedaż wzrosła ponad dwukrotnie. Obecnie udział Mio Technology w polskim rynku urządzeń PND wynosi ponad 35 proc.