Zgodnie z danymi, których dostarcza najnowszy raport firmy Canalys, Mio Technology zakończyło trzeci kwartał 2008 r. z ponad 33% udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia producentowi pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej. Mio Technology utrzymuje również wiodącą pozycję w tym regionie na rynku urządzeń PDA (Personal Digital Assistant) z ponad 71 proc. udziałem w rynku. Raport Canalys potwierdza również, że Mio utrzymało najwyższą pozycję na rynku urządzeń do nawigacji w Polsce zwiększając swój udział w krajowym rynku z 39,1% (dane za drugi kwartał 2008) do 50,8%. Z kolei udział tajwańskiego producenta w rynku PDA w Polsce szacowany jest obecnie na ponad 92 proc. W porównaniu z poprzednim kwartałem wzrosła także sprzedaż urządzeń PND (Personal Navigation Assistant) marki Mio. Obecnie udział Mio Technology w polskim rynku urządzeń PND wynosi 47%.