Mio Technology twierdzi, że deklasuje konkurentów w Polsce

Newsy
Żródło: Mio Technology
Opinie: 4
Opinie: 4

Zgodnie z danymi, których dostarcza najnowszy raport firmy Canalys, Mio Technology zakończyło trzeci kwartał 2008 r. z ponad 33% udziałem w rynku urządzeń do nawigacji, co zapewnia producentowi pozycję lidera w Europie Środkowo – Wschodniej. Mio Technology utrzymuje również wiodącą pozycję w tym regionie na rynku urządzeń PDA (Personal Digital Assistant) z ponad 71 proc. udziałem w rynku. Raport Canalys potwierdza również, że Mio utrzymało najwyższą pozycję na rynku urządzeń do nawigacji w Polsce zwiększając swój udział w krajowym rynku z 39,1% (dane za drugi kwartał 2008) do 50,8%. Z kolei udział tajwańskiego producenta w rynku PDA w Polsce szacowany jest obecnie na ponad 92 proc. W porównaniu z poprzednim kwartałem wzrosła także sprzedaż urządzeń PND (Personal Navigation Assistant) marki Mio. Obecnie udział Mio Technology w polskim rynku urządzeń PND wynosi 47%.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gostek-1 pisze: 2008-11-19 12:26
    w podane 47% na rynku pnd trudno uwierzyc
    0
  • Users Avatars Mini
    Kurop pisze: 2008-11-19 22:34
    no przecież to śmieszne że niby udział mio w PDA wynosi 92% na moje oko to samo HTC stanowi dobre 30-40% śmieszą mnie takie badania
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2008-11-20 00:46
    No chyba że ten rynek sumuje się do 150% :-) Realnie to jakieś 25% usziałów a Garmin i TomTom razem 2-gie tyle. Później AM i jej sprzedaż z urządzeniami to jakieś 20% a późniem to już producencji nawigacji, które same polecają się Klientom na półkach w sklepach spozywczych :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Adam pisze: 2008-11-29 20:44
    Moim zdaniem deklasuje.Mialem porównanie z róznymi nawigacjami i inne przy Mio wypadaja blado.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: