Emisją spotów utrzymanych w konwencji japońskiej mangi rozpoczyna się najnowsza kampania reklamowa marki MixPlus. Jej celem jest poinformowanie o nowej ofercie – telefonie Samsung Avila z GPS-em za 1 zł z darmową (przez miesiąc) usługą Drogowskaźnik. Kampania obejmie telewizję, prasę, radio oraz internet.
Kampania reklamowa marki MixPlus rozpoczyna się 5 lutego br. Zostaną w niej wykorzystane dwie wersje spotów. Pierwszy nawiązuje do zbliżających się Walentynek, kolejny będzie miał charakter ogólny. Konwencja japońskich filmów animowanych, w której przygotowano kreację, wpisuje się w linię komunikacyjną marki, kierowaną głównie do młodych osób.
Celem kampanii marki MixPlus jest zaprezentowanie nowej oferty - dotykowego Samsunga Avila z GPSem za 1 zł w najniższym doładowaniu 30 zł. Dodatkowym atutem jest możliwość darmowego korzystania (przez miesiąc) z usługi Drogowskaźnik, czyli łatwą w obsłudze mapą Polski z możliwością wyszukiwania adresów, miejscowości i bazą punktów użyteczności publicznej (takich jak kina, apteki, poczty, urzędy, restauracje).
Prezentując najnowszą ofertę, marka MixPlus kolejny raz wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów poszukujących konkurencyjnych rozwiązań. MixPlus, marka działająca w ramach sieci Plus, znana jest z oferty nowoczesnych, multimedialnych telefonów na kartę za złotówkę, które użytkownik otrzymuje w zamian za zobowiązanie zasilenia konta wybraną kwotą. Dzięki temu użytkownik sieci ma kontrolę nad kosztami i nie płaci rachunków, ponieważ zasila swoje konto tak samo, jak w telefonie na kartę.
Kampania, obejmująca TV, radio, prasę i Internet, zakończy się 28 lutego br. Kreację 15-sekundowych spotów przygotowała agencja reklamowa PZL. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.
Metryczka:
Klient: MixPlus (Polkomtel S.A.)
Przedstawiciel klienta: Krzysztof Ziewiec, Joanna Kononowicz
Agencje: PZL Sp. z o.o.,
Przedstawiciel agencji: Anna Trzaska
Dyrektor kreatywny: Iwo Zaniewski
Dyrektor artystyczny: Andrzej Mroziński
Copywriter: Wojciech Kowal
Studio: Lunapark
Media: TV, radio, prasa, Internet
Czas trwania: 5-28.02.2010