Po raz dziesiąty wręczono nagrody w organizowanym przez IAB Polska konkursie MIXX Awards. Reklamodawcy, agencje i domy mediowe zgłosili 226 kampanii, z których ostatecznie zakwalifikowano do konkursu 218. Szefem jury był Bartosz Dobrzyński, CMO PLAY.
Oto lista wybranych nagrodzonych kampanii. W nawiasach są nazwy podmiotów zgłaszających i współzgłaszających. Kolejność kategorii i wyróżnionych jest alfabetyczna.
Nagrody MIXX Awards 2016 kategorii Branded Content
Złoto dla kampanii: Allegro – Legendy Polskie (Allegro)
Srebro: nie przyznano
Brąz dla kampanii: H&M Love Songs oraz Orange – Historie na Kartę (VML Poland)
Nagrody MIXX Awards 2016 kategorii Games
Złoto: nie przyznano
Srebro: nie przyznano
Brąz dla kampanii: Kilobity na Czarity (Artegence), Lenovo Gaming (Value Media, Change) oraz Pinball EB (GONG, Mediavest)
Nagrody MIXX Awards 2016 kategorii Mobile
Złoto: nie przyznano
Srebro dla kampanii: Samsung Galaxy S7 (Starcom, Leo Burnett)
Brąz: nie przyznano
Nagrody MIXX Awards 2016 kategorii Online Marketing with Influencer
Złoto: nie przyznano
Srebro dla kampanii: #PlayTIDAL (Isobar Polska)
Brąz dla kampanii: łap jaja (TWIN .digital collective, melting pot), Orange – Historie na Kartę (VML Poland) oraz Tubular UnCover (Lubię to – linked by Isobar, Carat Polska, Posterscope Poland)
Nagrody MIXX Awards 2016 kategorii Video on-line
Złoto dla kampanii: Allegro – Legendy Polskie (Allegro)
Srebro dla kampanii: Nie chcę być strażakiem (Walk Digital)
Brąz dla kampanii: Orange – Historie na Kartę oraz Organizm w dobrym nastroju (VML Poland)