MMS Essential Sports - nowy serwis MMS

Newsy
Żródło: Nokia
Opinie: 9

Nokia i IMG, firma zajmująca się międzynarodowym marketingiem sportowym, podpisały umowę o świadczeniu usług w zakresie przesyłania wiadomości multimedialnych.

Nokia i IMG powołały zespół, który ma opracować usługę MMS Essential Sports - serwis dostarczający do telefonów komórkowych kibiców sportowych obrazy, wiadomości, nowości i komentarze głosowe. Zamiarem twórców serwisu jest udowodnienie, że rynek jest gotowy na przyjęcie usług multimedialnych w telefonii komórkowej i że mogą one być nowym źródłem pokaźnych dochodów dla operatorów.

Serwis Essential Sports będzie sprofilowany tak, aby zaspokajał specyficzne gusta kibiców w różnych regionach - w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Dalekim Wschodzie. Serwis będzie dostępny dla operatorów będących klientami firmy Nokia; ci z kolei będą mogli nadać mu własną markę. Nokia, posiadając ok. 40 klientów i rosnącą liczbę uruchomionych systemów, ma największe w branży doświadczenie w dziedzinie MMS. Przesyłanie wiadomości multimedialnych staje się codziennością dla klientów, zaś dla Nokia i branży - obszarem strategicznego wzrostu.

"MMS rozwija się jak burza i cechuje się ogromnym wzrostem na takich rynkach jak choćby Włochy, gdzie wciągu dwóch tygodni od uruchomienia usługi przesłano ponad 180.000 wiadomości multimedialnych. Chcemy obserwować takie tempo rozwoju na wszystkich rynkach, u wszystkich klientów. Umowa z IMG jest po prostu jedną spośród wielu inicjatyw, jakie w tym kierunku podejmujemy - wyjaśnia Esa Harju, dyrektor ds. strategicznego marketingu w Nokia Networks. - Jako wiodąca firma promująca sport, IMG jest dobrym partnerem do współpracy, gdy chodzi o stworzenie łatwo powtarzalnych, opłacalnych ekonomicznie usług MMS."

"Uważamy w Nokia, że wiadomości MMS będą stanowiły następną falę danych przesyłanych w sieciach telefonii komórkowej, wypierając stopniowo tekst na rzecz obrazów i dźwięków. Wiadomości MMS przeżyją gwałtowny wzrost popularności i staną się pomostem do telefonii 3G, która przyniesie nam jeszcze bogatszą ofertę usług" - kontynuuje Harju.

"Firma IMG dostarcza treści do usług telefonii komórkowej od 1996 roku. Od tej pory ciągle przyglądamy się, jaki potencjał niosą ze sobą rozwijające się technologie. W usłudze MMS widzimy ten nośnik, który umożliwi nam stworzenie wszechstronnego, interesującego serwisu, który będzie w stanie przekazać emocje związane ze sportem. Ten wspólny z Nokia projekt o globalnym zasięgu jest idealną okazją, by sprawdzić, jaki jest potencjał usług medialnych w sieciach telefonii komórkowej" - mówi Mark Selby, szef Mobile Division w IMG.

"Sport jest popularny na całym świecie, zaś przeprowadzona przez IMG analiza wzorców zachowań użytkowników telefonów komórkowych wskazuje, że MMS jest doskonałym nośnikiem dla złożonych przekazów medialnych. Projekt Essential Sports umożliwi operatorom sieci komórkowych, Nokia i IMG zebranie niezbędnych doświadczeń w zakresie dostarczania treści ku zadowoleniu kibiców sportowych korzystających z multimedialnych telefonów" - dodaje Selby.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    adminek pisze: 2002-10-27 00:04
    Dobrre - u nas jeszcze nie rozpowszechniły się mmsy a oni juz wprowadzają serwisy mms. Ale to nie Polska :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Czak pisze: 2002-10-27 00:14
    W Polsce oczywiście za 100 lat to bedzie. Ale to i tak dobrze ze pozno bo narazie to malo kto ma mmsy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    babel pisze: 2002-10-27 00:29
    Czak, nie za 100 lat tylko już możesz zamówić MMS w Plusie.... giełda, biznes, sport. Ciekawe wykresy, komentarze itp. Taka duża sprzedaż N7650 że o futerał trudno a Ty twierdzisz że u nas jest opóżnienie. Opóżnienie jest u niektórych userów a nie w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-27 02:46
    Jest opoznienie i tyle, tyle ze nie ma jeszcze u nas takiego zapotrzebowania.A Włosi to dziwaki i każdy cent wydają na zabawę i lody:)))Ale w sumie są fajni...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2002-10-27 04:44
    blobi*** a jakie lody miałeś na myli ?
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2002-10-27 14:16
    ***Bodpol*** :))))))))))))))))) HEHEHEHE!! Gelato!!IceCream!! Lody w polewie i bez itd :)))) Naprawde szaleja na ich punkcie:) BEZ SKOJARZEŃ :))
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2002-10-28 10:19
    Zanim MMSy będą popularne to jeszcze musi upłynąć sporo czasu, pewnie kiedyś zastąpią SMSy ale dopiero wtedy jak będą tańsze, bo kogo stać na 2zł za jednego MMSa. Jeśli będzie taniej to mają szanse ten sukces osiągnąć!
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-10-29 08:49
    Jestem ciekaw czy da sie przedstawic caly mecz, za pomoca martwych, nieruchliwych fotosow!????
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2002-10-29 20:34
    No trzeba przyznac ze super ten serwis ale ciekawe kiedy u nas bedzie dostepny bo narazie mms'y nie podbily polskiego rynku!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: