MMS-owa wojna cenowa

Newsy
Opinie: 81

Era 7 marca br. wprowadzi promocję umożliwiającą wysłanie wiadomości multimedialnej MMS w cenie 50 gr (netto). Promocja obowiązuje do końca maja 2003 r. Era proponuje również 5 modeli telefonów MMS w cenach od 29 zł netto. Era testowo przesyłanie multimedialnych wiadomości MMS umożliwiła w marcu 2002 roku. Popularność wiadomości multimedialnych w sieci Era rośnie i wynosi obecnie kilka tysięcy dziennie.

W poniedziałek Idea zapowiedziała, że po zakończeniu promocji w jej sieci przesłanie MMS-a będzie kosztowało 1 zł brutto.

Opinie:

Opinie archiwalne (81):

Komentuj

Komentarze / 81

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-03-06 12:04
    hmm.. i co tu duzo pisac? :) idei naleza sie (paradoxalnie) bardzo duze brawa! :) widac, ze nareszcie (powoli bo powoli, ale jednak) opy zaczynaja dostrzegac swoich klientow.. :) a moze tylko cieszyc bo to w sumie "swieza" technologia i doprowadzi do szybszego jej rozpowszechnienia.. :) aaa, pewnie po promocji przedluza ja / cena nie bedzie wyzsza bo oznaczaloby to raczej zaprzestanie korzystania z tego i POWAZNE wieszanie psow na tej sieci nawet przez uzytkownikow.. :D hehe, a teraz mms kosztuje tyle co moj sms.. i kto wygrywa? SMS! poniewaz, jako (nie ma sie co oszukiwac :) przecietny uzytkownik ani nie mam skad wysylac mmsow ani do kogo slac (bo chyba nikt mi nie powie, ze odbieranie mms'a przez www ma jakis sens?).. !) SIE NALEZY JAK PSU MISKA ZUPY! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-03-06 12:04
    hmm.. i co tu duzo pisac? :) idei naleza sie (paradoxalnie) bardzo duze brawa! :) widac, ze nareszcie (powoli bo powoli, ale jednak) opy zaczynaja dostrzegac swoich klientow.. :) a moze tylko cieszyc bo to w sumie "swieza" technologia i doprowadzi do szybszego jej rozpowszechnienia.. :) aaa, pewnie po promocji przedluza ja / cena nie bedzie wyzsza bo oznaczaloby to raczej zaprzestanie korzystania z tego i POWAZNE wieszanie psow na tej sieci nawet przez uzytkownikow.. :D hehe, a teraz mms kosztuje tyle co moj sms.. i kto wygrywa? SMS! poniewaz, jako (nie ma sie co oszukiwac :) przecietny uzytkownik ani nie mam skad wysylac mmsow ani do kogo slac (bo chyba nikt mi nie powie, ze odbieranie mms'a przez www ma jakis sens?).. 10 SIE NALEZY JAK PSU MISKA ZUPY! :D
    0
  • Users Avatars Mini
    spawik pisze: 2003-03-06 12:04
    obnizyli by lepiej (wszyscy) ceny rozmow...
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-03-06 12:05
    sorry za podwojmy komentarz.. :( w razie mozliwosci prosze admina o usuniecie tego pierwszego(!).. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2003-03-06 12:07
    niech żyje konkurencja... !!! ;))
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-03-06 12:19
    Szybka reakcja Ery, teraz kolej na Plusa. Jest tylko jeden mały problem, który jest tutaj często omawainy - "PROMOCJA"! W każdym bądź razie konkurencja robi swoje, a tylko klient na tym skorzysta. Oby się zaczeła wojna cenowa nie tylko na mms'y...
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2003-03-06 12:23
    oni nigdy nie obniża ceny rozmów do puki beda takie dofinansowania do telefonów...(np. T68i za 50 zł) to sie w głowie nie mieści!! musza z czegos życ. najbliższy przykład w czechach... połaczenia sa tansze o połowe i jakie maja przyrosty...!! a my sie cieszymy ze mms kosztuje 50 gr. ile ich wysyłacie!? nie leiej gdyby minuta tyle kosztowała?? pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    KillerJr pisze: 2003-03-06 12:27
    wreszcie cos ciekawego:] no ale jest prblem bo ile osob posiada tel z obsluga mms a jak ktos juz ma to i tak nie wysyla bo drogo no ale teraz mamy o czym gadac :] zeby tak jeszcze ta promocja byla dluzsza i cyrograf krotszy to wszyscy byli by w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-03-06 12:29
    *** erik - mylisz dwa pojecia! jesli fony nie beda dotowane (jestem w 100% za!) to ceny beda nizsze, ale WSZYSTKIEGO! :) a nie rozmowy tansze, ale mmsy drozsze bo nikt z tego nie korzysta.. jak tylko wiecej fonow bedzie z mms to ludzie zaczna korzystac (bo cena jest taka sama jak sms w mojej taryfie, np.).. tak samo bylo na poczatku z sms'ami.. :) a swoja droga powinni wlasnie pomyslec tez troche nad obnizeniem rozmow..
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-03-06 12:30
    Teraz to trzeba sie juz powaznie zastanowic nad telefonem z MMS bo 50 groszy to nic za cos takiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-03-06 12:33
    Niestety z MMSow korzystaja (korzystac beda) tylko te osoby, ktore maja odpowiedni aparat i/lub sa zainteresowane taka usluga. Zdecydowanie lepiej 'spoleczenstwo' przyjeloby zmiane cennika uslug podstawowych - przede wszystkim rozmowy. Promocja w stylu '50% obnizka cen rozmow' zadowoliba by wszystkich (wiekszosc). Plus poczynil dobry krok wprowadzajac Sterfe Plus, ale zaraz dorzucil 10zl netto abonamentu... wiec gdzie tu szukac korzysci...?
    0
  • Users Avatars Mini
    conek pisze: 2003-03-06 12:38
    No i gitarra tego mozna bylo sie spodziwac, brawo era. Teraz czekam na pojawienie sie tej uslugi w tak taku. No wlasnie KillerJr masz racje, chociaz po wprowadzeniu po promocyjnych cenach aparatow obslugujacych przesylanie i odbieranie mms-ow, doprowadzi do tego, ze ta usluga zdobedzie slawe jak sms-y :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-06 12:44
    W sumie musiało to kiedyś natapic. Teraz czekamy n +. Najlepiej by było, gdyby wproeadzili apartay z obsługa MMs po nizszych cenach... no i ceny za połączenia zmniejszyli.. choś o 30% Podro dla @ll
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-03-06 12:45
    Moim zdaniem pod koniec roku standardem bedzie wysylanie MMS tak jak teraz SMS - no ale to tylko podejrzenia - zobaczymy jak bedzie. PS. ciekawe kiedy pojawia sie taryfy z darmowymi MMS zamiast SMS :-) albo wymiana 1 min = 2 MMS
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-03-06 12:47
    No i jest lepiej!PAmietam jak wysylalem pierwsze MMSy w PLUSie placac 2,44 z vatem,a teraz ju 1,22 i 61gr w Erze!TO ja rozumiem,tylko 2,3 razy drozej niz SMSY!Suuuper!Tylko teraz plus cos na to musi odp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mattle pisze: 2003-03-06 12:55
    No musi.... bo inaczej zmienie zdanie o nim. Zpewne wyskoczy z jakaś extra wiosenną promo ..zobaczycie
    0
  • Users Avatars Mini
    voight pisze: 2003-03-06 12:57
    Nie piszcie glupot ze wolelibyscie zeby operator nie dotowal telefonow. Jak by tak bylo to byscie wszyscy biegali jeszcze z nokiami 5110 albo jeszcze starszymi a o MMS'ach byscie mogli pomarzyc bo malo kogo byloby stac na telefon ktory je obsluguje. Gdyby telefony kosztowaly po 1500 zl to bardzo malo ludzi by korzystalo z GSM'u bo malo kogo bylo by stac na zakup telefonu, a co za tym idzie koszty utrzymania sieci rozkldaly by sie na mniejsza liczbe uzytkownikow, wiec byloby na pewno drozej.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaka pisze: 2003-03-06 12:59
    w końcu jakieś pozytywne ruchy ze strony ery
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-06 13:01
    Ale możnaby dać wybór klientom: nie dotowane telefony i taryfa 10 gr/min w szczycie lub dotowane i opłaty jak teraz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-03-06 13:01
    Ciekawe mnie jak długo będzie zwlekał PLUS.....biorąc pod uwagę zółwie tempo tego opa - potrwa to kilka miesięcy. A może jednak obudzi się wcześniej?? Poza tym coś tak czuję, że te nowe taryfy PLUSA (które mam nadzieję wejdą w tym roku jeszcze), mogą narobić troszkę zamieszania, tzn. będą atrakcyjniejsze niż u konkurencji. Dlatego na razie PLUS siedzi cicho. Chociaż z drugiej strony - może wyrzucić na rynek nową ofertę, która będzie tylko pozornie lepsza. No zobaczymy....
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-06 13:02
    No może częściowo dotowane, bo 1500 zł to faktycznie trudno przełknąć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pafnucy pisze: 2003-03-06 13:04
    wpe - Plus wydał na strefę domową i pewnie teraz trochę odpocznie.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaka pisze: 2003-03-06 13:04
    promedia: masz rację, rozmowy powinny być zdecydowanie tańsze. Popatrz globalnie na wszystko, wcale aż tak bardzo nie tanieje. Owszem pre-paidy tak. Pamiętam jak kupiłem prawie 5 lat tamu tak-taka. 4PLN+wata Horror, a teraz obniżka. Z abonamentami to oni niechętnie jednak mają się do obniżek.
    0
  • Users Avatars Mini
    ktos pisze: 2003-03-06 13:07
    50 gr. za MMSa to b.dobry pomysl, i po zakonczeniu promocji tez nie powinnien byc drozszy niz w idei a lepiej zeby byl tanszy-50gr to dobra cena-przelozy sie to na ilosc i popchnie co poniektorych do zakupu telefonu z aparatem! A na ruch plusa to bym tak nie liczyl, na 1sekundowe taktowanie nie raczyl odpowiedziec.... wiec....Bravo Idea i bravo Era:-) Swoja droga era nauczyla sie od Idei szybko reagowac. A jesli MMsy beda tak tanie to bede je wysylal jak swojego czasu SMSY:-) Kapitalna sprawa. Cos sie zaczyna dziac:-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2003-03-06 13:10
    **kaka** Dokladnie - obecnie, jesli ktos nie musi byc 'przywiazany' do jednego numeru abonenckiego (np. ze wzgledu na prace, klientow, etc) to bardzo chetnie 'skacze' od jednego do drugiego operatora i korzysta z okazji w prepaidach. Jedna sie konczy, a druga sie zaczyna. W abo jest tylko jeden pewnik... dostajesz zazwyczaj ochlap w postaci zachety do 'wejscia' a pozniej tylko perspektywa 24 mcy i byle do konca...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaka pisze: 2003-03-06 13:16
    promedia: zgadzam się, ja prywatnie podziękowałem erze za Moją po w sumie 48 miesiącach, nie chiała mi wymienić fona i niech się....... haha
    0
  • Users Avatars Mini
    djgeepee pisze: 2003-03-06 13:20
    Nowe Taryfy, Sekundowe naliczanie, ciagla walka w strefie serwisow i poszerzanie ich atrakcyjnosci, MMSy coraz tansze - wszytsko to sie dzieje........ ale nie w Plusie!!! Doskonale rozumiem i doceniam wprowadzenie Strefy, ale jesli Plus mysli, ze Strefą teraz zawojuje rynkiem w Polsce to sie grubo myli!!!! Plus niestety przesypia czas kiedy powinien mocno uderzyc jesli chce utrzymac swoja pozycje wicelidera rynku GSM. Strefa powinna byc tylko jednym z elementow tego uderzenia a nie jedynym wystrzalem, ktory moze nie do konca okazac sie celnym. Dobranoc Plusie - OBUDZ SIE POKI JESZCZE MOZESZ LUB MASZ PO CO!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    padlina pisze: 2003-03-06 13:23
    no i co z tego ze tanie mmsy jak np centra idei w zwiazku ze 100mmmsami padly i prawie nic sie nei da wsyalc
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2003-03-06 13:24
    wpe: Właśnie sprawdzałem wszystkie ogólne oferty plusa i wszystkie (chyba z jednym wyjątkiem) kończą się 31 marca, wiec moze... Choć na wiele nie liczę mając za przykład nowe taryfy Ery i TPSA.
    0
  • Users Avatars Mini
    zbooy pisze: 2003-03-06 13:25
    zamiast jasnej niskiej taryfy cza kombinowac np sprzedac nowego fona poki jeszcze nowy, programy lojalnosciowe, tanie numery, nie wiem po co to tak nagmatwane? szkoda ze nie ma taryfy tylko gprsowej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adino pisze: 2003-03-06 13:28
    Szkoda mi takich ludzi jak djgeepee. Przeciez to bezmozgowe pisanie nie ma zadnego sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    batol pisze: 2003-03-06 13:35
    no i prosze, konkurencja czyni cuda
    0
  • Users Avatars Mini
    joj pisze: 2003-03-06 13:47
    a takich ludzi jak *adino* to nawet szkoda komentować, po prostu żenada...
    0
  • Users Avatars Mini
    Jaro pisze: 2003-03-06 13:49
    Panowie i Panie! MMSy to nie tylko obrazki. Można wysłać "pisaniny" do 100kB a przeliczając to na smsy kilkadziesiąt a nawet kilkaset i to wyszystko za 61 gr- czyli koszt dwóch smsków w erze. Teraz kto ma tel. z mozliwością MMS a znajomi też mają - mają pole do popisu. Mogą w końcu napisać tyle ile chcą bez ograniczenia. Czyli wielki SMS za 61gr wzbogacony np.melodyjką.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-03-06 14:06
    mimo wszystko 1:0 dla Idei. Cóż z tego, że przez krótki okres Era będzie tańsza? Liczy się, ile MMS będzie kosztował "w cenniku", a nie różne badziewne promocje. Chyba że wiadomość o 1 zł/mms w idei jest fałszywa.
    0
  • Users Avatars Mini
    roski pisze: 2003-03-06 14:23
    to mi się nawet podoba.... szkoda tylko, że sieć, którą ja wybrałem nie uczestniczy w tych zawodach
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro.s pisze: 2003-03-06 14:39
    a ja mysle, ze Era nie potrafi juz sama wymyslec dobrej promocji tylko wszystko kopiuje z idei (zamiana minut na smsy, przechodzenie minut a teraz jeszcze mmsy)
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-06 14:45
    jaro.s**; jesli nawet tak jest to nie zaprzeczysz że 50gr a 1pln to jest spora różnica, a tak po za tym to nie przypominam sobie aby idea jako pierwsza wprowadziła mms bo o nich mowa w newsie
    0
  • Users Avatars Mini
    GAGA pisze: 2003-03-06 14:45
    No i stało się coś na co wszyscy czekali konkurencja zawsze wpływa na obniżkę cen. Brawo dla ERY za odpowiedź. Teraz liczy się każda sekunda na rynku bo może to kosztować utrate sporej liczby abonentów.
    0
  • Users Avatars Mini
    erik pisze: 2003-03-06 14:50
    9876 : tylko nie zapominaj ze w idei jest 100 mms-ów za darmo!!! a potem dopiero 1 zł..
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-03-06 15:00
    jak myslicie czy wprowadza cos takiego jak 1 min = 2 MMS ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Tadeusz pisze: 2003-03-06 15:21
    Operatorzy nie dotowali, nie dotują i nigdy nie będą dotować telefonów. Koszt produkcji nokii to od 70 do 200 euro. Policzcie sobie cenę telefonu + 24 X abonament. I przestańcie, na litość boską, pisać bzdury. Stalin już dawno umarł. PZPR już nie ma. Mamy kapitalizm. Kapitalizm, powtarzam!
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-06 15:24
    erik**;tak ale tylko w czasie promocji a promocje sie kończą ( a przyjemnosci sie szybko kończą, niestety:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2003-03-06 15:27
    eliop**; to by był dobry plan, a napewno pozwolił by wiekszej ilości osób skorzystać z mms w niedalekiej przyszłości, bo obecnie wiekszość tak kombinuje aby nie obciązać swojego budżetu bardziej niż jest on przewidziany w opłacie abo
    0
  • Users Avatars Mini
    grone pisze: 2003-03-06 15:38
    Trzeba pomyslec nad zmiana aparatu, bo za dwa tygodnie moze sie zdarzyc, ze wyslanie MMS-a bedzie tansze niz zwykly SMS
    0
  • Users Avatars Mini
    kawa pisze: 2003-03-06 15:51
    TADEUSZ: ....moża najpierw się zastanowisz a potem będziesz krytykował innych.... skoro wg Cieie abonament ma zrekompensować operatorom cenę telefonu, to co im zrekompensuje koszty przyłączenia do sieci, całej obsługi (łącznie z promocją) .......jak byś dokładnie poczytał sprawozdania finansowe firm to uznałbyś, iż operatorzy i tak do cząści klientów dokładają !!!!!! (szczególnie takich co kupują telefon w promocji, sprzedają na Allegro i spłacają aonament przez 2 lata) ..... właśnie kapitalizm tak działa kapitalizm :-) ...... w wolnym rynku płaci się za dostęp do usług (i za to jest abonament )
    0
  • Users Avatars Mini
    sin cin pisze: 2003-03-06 16:24
    ciekawi mnie kiedy mms bedzie tańszy niz sms?
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-03-06 16:26
    kawa: czytajac Twoja wypowiedz sadze ze jestes pracownikiem ktoregos opa. Jesli tak to w pelni Cie rozumiem "Pranie muzgu" w firmie zrobilo swoje. Jesli nie to juz Ty sie nie martw oni nie dadza sobie zrobic kuku.
    0
  • Users Avatars Mini
    kwachu1 pisze: 2003-03-06 16:26
    Uwaga na darmowe MMs-y w IDEI. MMs-y owszem są za darmo ale dopiero od nowego okresu rozliczeniowego.Czyli jak ktoś ma nowy okres od 16 marca to darmowe mms-y ma dopiero od 16 a teraz za nie płaci.Wniosek idea nabija klientów
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-06 16:48
    jaro:czy na pewno jest tak ze sobie moge do mmska wrzucic zamiast dzwieku i obrazka smska wielkosci kilkunastu normalnych i to s pokojnie wyslac??czy aparaty narzucaja na to jakies ograniczenia??bo w mojej 3510i nie moge sie doszukac za bardzo takiej mozliwosci ale mam ja dopiero od paru godzin i mimo wszystko bede wdzieczny za pomoc:))
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek54 pisze: 2003-03-06 16:49
    ZAWSZE, ale to zawsze mi sie podoba jak mi operator obnizy cene za cos czego uzywam... Bardzo trafiliscie w moje potrzeby musze powiedziec i zyskaliscie w moich oczach tyle co ja w kieszeni :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nataniell pisze: 2003-03-06 16:51
    to teraz ankieta o cenie MMS w Idei jest pewnie mało adekwatna. Taka wojna cenowa wychodzi na dobre klientom.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2003-03-06 16:51
    oki,juz widze,mam ograniczenie do 1000 znakow:((((a tak swoja droga to niestety nie znam nikogo osobiscie kto ma tel z mmsami:((przynajmniej wsrod najblizszych znajomch:(
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek54 pisze: 2003-03-06 16:51
    najlepszy sposob zreszta na wypromowanie MMSow uwazam, to wlasnie obnizyc ceny, wszyscy bedziemy sobie wysylac wtedy, szalejmy prosze Panstwa....
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2003-03-06 17:06
    czekamy na jeszcze niższe cen nie tylko mms.Wkońcu coś rusza i zaczyna konkurować o rynek.
    0
  • Users Avatars Mini
    okejos34 pisze: 2003-03-06 17:25
    pewnie ze najlepiej jakby wszystko stanialo w jeden dzien do zera, ale taki ruch jak ten - needless to say, w dobrym kierunku - sa bardzo mile widziane Era tak jakos ostatnio mi podpasowuje z tymi ruchami...
    0
  • Users Avatars Mini
    myrek pisze: 2003-03-06 17:36
    nareście, 2,44 to była lekka prszesado, no no robi się ciekawie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-03-06 17:49
    Sven: coś Ci się pomieszało, jak aktywujesz w trakcie okresu rozliczeniowego to nie masz pełnej 100 - tki tylko proporcjonalną ilość, ale je masz zależy jak długo usługa jest aktywna. Jak trafisz równo w połowie okresu to będziesz miał ich 50 jak póxniej to mniej, na takiej zasadzie to działa, tak jak darmowe minuty, więc nie pisz bzdur
    0
  • Users Avatars Mini
    odkrywca pisze: 2003-03-06 17:54
    wiadomosc jak manna z nieba, wlasnie odkrylem jaki to fun te MMSy, a tu jeszcze stanialy w miedzyczasie, moze za te pare zlotych wyslac wiecej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Jaro pisze: 2003-03-06 18:44
    Lookanio; używałem MMSów jak były darmowe w Erze.Tekst jest dowolnej długości byle byś nie przekroczył magicznej cyfry 100kB(wtedy 30kB) z wszystkim. Wysyłasz do klienta który ma równiez tel.z MMSami. Nokii pod tym względem nie znam, ja miałem SE T68i. Wszystko chodziło idealnie.Teraz koszt MMSa to koszt smsa w starch taryfach. Więc jest tanio-uważam.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-03-06 19:19
    Żeby tak obniżali cenę połączeń a nie bili się o usługę która jest mało popularna, lecz z drugiej strony MMS'y to przyszłość. Kto wyjdzie na tym lepiej opy czy klienci? Tego dowiemy się w następnym odcinku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sin cin pisze: 2003-03-06 20:46
    i o to chodzi, zapraszamy do idei, korzystajcie z naszych tanich usług, z których malo kto korzysta-absurd
    0
  • Users Avatars Mini
    kwachu1 pisze: 2003-03-06 20:48
    Kokoszka tez mi sie tak wydawało ale coś podkusiło mnie i zadzwoniłem do BOK-u i tam pani poinformowała mnie że Darmowe MMS-y bede mial dopiero od nowego okresu rozliczeniowego a wiec od 16 marca a teraz za nie place.Promocja bedzie mnie obowiazywala tylko przez dwa okresy rozliczeniowe czyli do 15 maja.Jak nie wieżysz to zadzwoń i ci powiedza
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-03-06 22:00
    hehe :) ERA jak zwykle nie do przebicia!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-03-06 22:26
    Sven: Chyba coś jej sie pomyliło, w momencie aktywacji dostajesz pakiet MMS-ów, ich ilość zależy od terminu aktywacji a równe 100 przysługuje Ci na pełny okres rozliczeniowy. Nie oznacza to że w momencie aktywacji nie dostajesz nic, własnie że dostajesz ale proporcjonalnie
    0
  • Users Avatars Mini
    kwachu1 pisze: 2003-03-06 23:01
    To już w końcu nie wiem kogo słuchać ciebie kokoszka czy tej blondyny z Boku.Czy jesteś w 100% pewny w tym co piszesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    kokoszka pisze: 2003-03-06 23:07
    nawet w 1000 %
    0
  • Users Avatars Mini
    doriandz pisze: 2003-03-06 23:11
    OCZYWSCIE MYSLI SIE JAK ZWYKLE TYLKO O NOWYCH KLIENTACH. MAM OFICJALNA INFORMACJE, ZE KLIENCI STARYCH TARYF (M. IN. MOJA) MAJA MMS'Y W STARYCH STAWKACH, TJ. 2,44/4,88 ZL. NOWYCH ZAGARNAC, A STARYCH OLAC! PIEEEKNA POLITYKA!!! Pzdr/doriandz
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-03-07 02:37
    Sven***: korzystasz z telefonii 3G, że wiesz, że pani z BOK-u jest blondyną, czy może wydedukowałeś to z "wysokiego" poziomu jej wypowiedzi ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-03-07 09:00
    No i sie zaczelo! Jak tak dalej pojdzie, to juz wkrotce koszt mms-a bedzie porownywalny z cena normalnego sms-a, a za jakis czas liczba wyslanych bedzie porownywalna, ale tu bariera sa telefony!
    0
  • Users Avatars Mini
    leh pisze: 2003-03-07 09:12
    Qba: niekoniecznie np. SE T300 + aparat za 49 zł w Erze to chyba niezbyt wygórowana cena
    0
  • Users Avatars Mini
    Anka27 pisze: 2003-03-07 09:25
    No i co z tą promocją? nic nie ma na stronie!??
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg pisze: 2003-03-07 13:06
    Plus spi.
    0
  • Users Avatars Mini
    abstynent pisze: 2003-03-07 14:28
    nie od dzisiaj spi, ale dla mnie to juz nawet jak sie obudzi to nie pogadamy... brawo dla tych, ktorzy jednak wiedza jak przyciagnac ludzi do MMSowania
    0
  • Users Avatars Mini
    DjMati pisze: 2003-03-07 18:22
    najlepsze jest to ze opy walcza a my wszyscy mamy z tego same korzysci :))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    NEO[]IPEK pisze: 2003-03-08 12:26
    APEL DO WSZYSTKICH LUDZI ZWIAZANYCH Z PROGRAMEM 5PLUS!!!! (CHODZI O PODROZENIECEN APARATOW W TYM PROGRAMIE) LUDZIE JEZELI CHCECIE ZEBY COS SIE ZMIENILO TO PISZCIE DO KIEROWNIKA-DYREKTORA NA MEILA: 5plus.jacek@polkomtel.com.pl MOZE TO COS DA I OBNIZA CENY APARATOW!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-03-09 21:35
    No walneli z grobej rury nie ma co!Zobaczymy co na to idea pozniej tak kolo wakacji powinna obnizyc!Zeby mozna bylo fotki z wakacji przesylac!
    0
  • Users Avatars Mini
    cro pisze: 2003-03-11 03:36
    Zgadzam się. Prawdziwa wojna. Wszystkie sieci powinny miec mms-y poniżej 80gr brutto, i mozliwość przesyłania mms-ow miedzy sieciami i smsik umrze smiercia naturalna
    0
  • Users Avatars Mini
    Mauy pisze: 2003-03-11 12:50
    O ile cena w erze wydaje się normą, to w idei chyba na głowe upadli!!!!! Powinni przemyśleć co robią zanim się zdenerwuję i ucieknę do ery ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    533535 pisze: 2003-03-13 15:08
    wszystko jest kwestią czasu. Technologia się przyjmie to spadną ceny... I jest to naturalne, że wszyscy wkrótce obnizą ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    polkmn pisze: 2003-03-22 13:29
    Już spadły chyba do minimum.Wydaje mi się że taniej niż 50gr już nie będzie.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: